Hey! Mijn nek,schouders en hals zitten helemaal vast. Heb hierdoor erge hoofdpijn sinds paar dagen. Morgen afspraak bij HA. Maar als ik naar de fysio gaat, tot hoever moet ik me dan uitkleden! Haha! Stomme vraag. Maar zie het echt niet zitten om daar zonder bh te gaan liggen. Dan ga ik op zoek naar een vrouwelijke fysio... Weet iemand dit??
Waar een mens zich al niet druk over maakt.. Hij ziet niet anders. En als of hij jou helemaal van top tot teen zou bekijken.. Je wilt toch van je probleem af
Je mag je bh aan houden, en als het echt aan je nek en schouders ligt je broek ook. Maar het kan heel goed zijn dat hij je onderrug ook "kraakt" als het probleem daar vandaan komt, dan moet je wel even je broek uit
Bh mag aan, als hij je rug gaat masseren kan het wel zijn dat hij terwijl jij met je borst/buik op de tafel ligt je bh even los maakt, maar die gaat weer vast voor jij weer rechtop gaat zitten. Als het alleen nek en schouders zijn mag je zelfs een hempje aanhouden, waarbij hij wel de bandjes even laat zakken om je schouders vrij te maken.
Begrijp je heel goed hoor, ik heb die nek \hoofdpijn. Problemen al jaren. Heb een vrouwelijke Fysio en toch voel ik mij ongemakelijk, ik trek zelf een soepel laag hempje aan over mn bh , die bandjes bh en hempje schuift ze dan opzij en heeft daar geen moeite mee ze voelt mij goed aan in deze. Groetjes hoop dat je er wat aan hebt
Ik ga voor onderrug ( hernia) en moet in onderbroek en bh. Doe een sEtje aan met een boxertje ipv string die ik normaal draag om me niet te naakt te voelen
Zijn voldoende mensen die het niet prettig vinden om zich te ontkleden voor vreemden. Of ze dit nu vaker zien of niet. Dus niet zo bot reageren de volgende keer.
Vraag me dan af hoe je dat doet als je moet bevallen en je een mannelijke arts krijgt.. Ga je die dan ook de deur wijzen ? Bot?? Vald mee toch?
Voor deze klachten hoeft je bh echt niet uit. Soms zelfs je hemdje niet. Maak maar snel een afspraak. Hoe langer je wacht, hoe meer behandelingen je nodig hebt om van je klachten af te komen.
Ja die heb ik de deur gewezen. En er waren ook genoeg vrouwen aanwezig..en had dit duidelijk aangegeven in mijn bevallingsplan.. geen mannen. en dit hebben ze geaccepteerd. Als het niet kon, ja dan zij het zo..dan moest ik heeeeeeel diep omschakelen.. fysio: alleen shirt uit. Ben hier ook voor onderbehandeling geweest en hoefde alleen shirt/trui uit te doen. en heb dit ook aangegeven dat ik er niet zo prettig bij voel om half naakt te zijn. Daar heeft ze respect voor. zit nu bij andere fysio voor bekkenklachten en moest broek en shirt daar uit en ook aangegeven dat ik broek prima vind, maar shirt nee.Nou en dat kan.Shirt doen we stukje omhoog, maar voel me veel beter onder.
Je kunt altijd om een vrouw vragen. Als je het door bepaalde redenen niet kunt lijkt me dat toch geen enkel probleem. Niet iedereen is zo makkelijk dat mannen aan ze mogen komen op medisch gebied. Vond het nogal bot.
vond het wel mee vallen.. zo was het niet bedoeld.. heb zelf namekijk wel.eens gwhad dat ik onverwachts savonds naar zh raakte.. toen kon ik echt niet kiezen zeg maar.. ik heb er geen moeite mee gelukkig scheeld weer..