lees nu bij de nos dat de kindjes van willem naar skiles zijn. nou dat zouden ze heus niet doen als ome friso dood was
Ik krijg ook wel weer goede hoop na de laatste berichten. Ik denk dat hij het zeker wel overleeft, alleen is de vraag denk ik wat het zuurstoftekort heeft gedaan met zijn hersenen.
Feit blijft dat als er gevaar is voor lawine je toch wat beter voor je voorzorgsmaatregelen moet zorgen. Vind dit gewoon echt dom. Hoop op het beste, maar kan met hem niet bepaald medelijden hebben. Voor de familie vind ik het heel erg! En wens ze veel sterkte!
Maar we doen toch allemaal weleens een keer iets doms waarvan je achteraf ook denkt: dit was niet slim geweest? Daar zijn we allemaal mens voor. En kun je zien dat ze van het koninklijk huis ook maar gewoon mensen zijn. Zo denk ik erover....
Ja, dat ben ik met je eens. Ik heb echter wel medelijden met hem. Ook met familie. Iedereen maakt wel eens een foute beslissing. Gisteren ging ik op de fiets ook de bocht om zonder mijn hand uit te steken, omdat ik een zware tas aan mijn stuur had. Als ik dan aangereden zou zijn, zou dat ook mijn eigen schuld zijn. Ik hoop toch niet dat mensen dan zo hard tegen me zouden zijn.
Henkiepenkie, dat vind ik toch wel iets anders als met een waarschuwing 4 zonder veiligheidsmaatregelen en GROOT lawinegevaar off piste te gaan skien. Als het een onbekende was geweest weet ik bijna wel zeker dat er heel anders op was gereageerd en dat mensen het wel degelijk dom en onverantwoord hadden gevonden. Lees hier genoeg nieuwsberichten waarop mensen reageren, en die maken ook een foute beslissing en dan zijn de reactie toch ineens heel anders. En nu gaat het toevallig om een prins en dan is het opeens: Iedereen maakt fouten..
Overigens als je de kaart van het skigebeid bekijkt, is hij weliswaar offpiste gaan skien, maar niet in een of ander onherbergzaam gebied, maar tussen de pistes en liften in. De airbag die zijn vriend droeg een rugzak met daarin een soort grote airbag, draagt mijn man sinds kort (gelukkig) ook, ben blij te horen op het neiuws dat dit de vriend heeft gered. Waarschijnlijk heeft Friso nooit gedacht zoiets ook echt nodig te hebben, mensen voelen zich in het algemeen niet sterfelijk als ze skien. Hopelijk morgen beter neiuws vanuit lech
Ik zag een foto voorbij komen van Willem Alexander die zijn kinderen naar skiles bracht vanmorgen. Hij is volgens de berichten nog niet bij zijn broer zijn geweest. Zou de toestand van Friso dan echt zo kritiek zijn, je wilt dan toch gelijk naar je broer toe lijkt me
Hier het laatste nieuws over Friso : Liveblog: 'Alleen de slechtste gevallen komen naar dit ziekenhuis' - Prins Johan Friso bedolven onder lawine - VK
Dat de kindjes gewoon zijn gaan skieen is hopelijk een positief teken.. Het geeft mij iig een wat beter gevoel dan het laatste nieuws van gisteren..
Toch is dat lastig hè.. want ze halen er in de media nu zelf experts bij die verklaringen geven over de lawine waarschuwingen.. Logisch dat er dan een discussie volgt over het 'eigen schuld, of domme pech' verhaal. Zelfs de deskundigen durven er geen uitspraken over te doen. Vreselijk.. je zal de koningin, of Mabel zijn en zo'n nieuws uitzending zien..
Lees net op nu.nl dat hij geen schedelbasisfractuur heeft. Zit via m'n foon, dus kan de link niet plaatsen.
Idd zag ik dat ze gewoon gingen skieën met de kids? Maar ja je wilt altijd voor de kids het zo normaal mogelijk laten zijn denk ik dan.... Ik ben benieuwd hoe hij uit zijn coma gaat komen zeg...want wordt hij gewoon in coma gehouden en niemand weet eigenlijk hoe hij eraan toe is he...
Tja hij ligt toch in coma en er is nog niks duidelijk, die kinderen hebben er toch ook niks aan om de hele tijd triest binnen te zitten. Even je zinnen verzetten en gaan skieen lijkt me niet heel vreemd, al zal half Nederland en de media er vast schande over spreken.
ja precies je kunt ook niks nu Ja vast wel dat veel mensen het een schande vinden.....nu vondt ik het ook even vreemd om te zien maar bedacht me erna idd hetzelfde...wat moet je dan?
Inderdaad.. de kinderen komen in hun ogen daar om te skieen natuurlijk, ze zullen waarschijnlijk de ernst van de situatie ook niet weten( misschien alleen dat hun oom in het z'huis ligt) en wie weet is Maxima met hun mee en WA met zijn moeder.. tenminste ik las dat Beatrix met andere leden van de familie naar het ziekenhuis toe zijn.
Ik denk dat het neefje en de nichtjes van Friso ook niet echt welkom zijn in het ziekenhuis. Die jongen zal wel aan allemaal toeters en bellen liggen en zijn rust hard nodig hebben en ik weet ook niet of het voor kleine kinderen zo prettig is om te zien allemaal.