bah iedere keer als ik eraan denk dat je daar als vrouw naast je man moet zitten die in coma is......en je kindjes die je hebt met hem..... Zo erg he!
Vreselijk ... Ik las vanochtend dat ze het nog 24 uur kan duren voordat de hersenen wel of niet opzwellen, dat is dan levensgevaarlijk.
Denk idd dat het niet prettig is voor de kids , als die hun oom zien en vader dan kunnen ze er een trauma aan over houden , en lijkt me niet de bedoeling .
nee je kindjes neem je zeker niet mee maar dan nog wil je alles gewoon normaal laten lijken he.... daarom gaan ze ook schaatsen. Maar dat is nu net altijd het moeilijke ervan...je moet je groot houden terwijl je ontzettend angst hebt...maar voor je kids hou je je groot
Nee inderdaad. Denk dat zijn eigen kindjes wel bij hem zijn (geweest). Denk wel dat er een familiekamer ingericht is daar, gezien zijn toestand kunnen ze vast niet heel de dag op die OC trauma unit bij hem zijn. Ik vind het erg verdrietig allemaal en houd mijn hart vast!
Ik houd mijn hart ook vast, al moet ik zeggen dat ik vandaag een ietsjes positiever gevoel heb over de afloop dan gisteren.
Er staat nu op nu.nl dat de berichtgeving van vanochtend grotendeels niet klopt. Wat er wel van waar is willen ze niet over uitwijden... Zeg dan niets. Zo komen er de meest vreselijke speculaties. Hoop dat het beter gaat en dat dat geen verzinsel is.
Cindy en zogelukkig De ouders houden zich idd groot voor de kids en en proberen hoe moeilijk ook de zinnen even te verzetten , ze kunnen nu niet veel doen . En mis idd dat de kids van Friso wel bij hem geweest zijn. Ik ken het op moment ook erg goed om me zelf groot te houden in mijn familie situatie. Maar daar gaat het nu niet om. Leuke dingen doen naast de stress blijft lastig , zo wel voor ons als voor het koninklijk gezin. Nu ga ik me eerst maar eens aan kleden schiet niet op zo .
Vandaag MRI las ik. Dan zal er wellicht weer een prognose update komen. Afschuwelijk dat je als famillie niet weet waar je aan toe bent. Dat je daar maar zit te wachten en dat je pas over een paar dagen weet of je man in leven kan blijven of niet. Die onzekerheid lijkt me het aller ergste.. En je maar groot moeten/willen houden omwille van je kinderen.. pff.. hoe zwaar en dubbel is dat..!
Ziet net een tweet voorbij komen van de NOS: Koningin Beatrix en Mabel komen aan bij het ziekenhuis in Innsbruck. De rest van de familie is (nog) in Lech. twitpic.com/8lh6t2
Die pers word ik ook moe van pff. bang dat ze wat missen : Liveblog: Koningin en Mabel in ziekenhuis - Prins Johan Friso bedolven onder lawine - VK
LECH- Een zichtbaar aangeslagen koningin Beatrix is vanmorgen met prinses Mabel om elf uur vanuit Lech vertrokken. Achter het gezelschap aan reed een auto van de hofhouding vol met bagage. Het zou dus kunnen dat de koningin en de echtgenote van de zwaar gewonde prins Friso voorlopig of helemaal niet meer teruggaan naar het wintersportoord. Er wordt alleen maar over Beatrix gepraat dat ze zo aangeslagen is.. Alsof het voor Mabel minder erg zou zijn..
Hoorde net ook op het RTL4 Nieuws dat het vandaag exact 34 jaar geleden is dat Mabel haar vader heeft verloren bij een schaatsongeluk. Ze was toen 9 jaar oud. Verschrikkelijk. Kan me goed voorstellen dat ze de laatste dagen steeds vaker hieraan moet denken en kan me goed voorstellen dat ze angstig is dat haar kinderen hetzelfde gaan overkomen...