Het ging over de neurochirurg. Het zo toch te erg zijn als de persparasiet (zijn vrouw!) haar belang van 'een nieuwtje' zwaarder laat wegen dan de eed van haar man!
het kan natuurlijk ook zijn dat haar man een hypothetisch ALS heeft verteld. ALS hij geen verwondingen heeft is hij onderkoeld en dan zou zijn lichaam na 20 min ongeveer die en die temp hebben dan zou dit de behandeling zijn.. dat is het natuurlijk ook mogelijk en dat zijn vrouw het een btje heeft verdraaid in hoe het daadwerkelijk is.
Hoe dan ook neemt ze daarmee een dubbel (onverantwoordelijk) risico. Voor het nieuws zelf, en voor de carriere van haar man..
Hoor net dat de RVD twee bewakers op haar heeft gezet.. Ze heeft dus werkelijk onjuistheden gelekt.. wat een muts
denk dat het risico van de carriere van haar man wel meevalt. bedoel zou wat zijn dat je als arts aansprakelijk bent voor wat een ander zegt wat jij hebt gezegd. als hij geen informatie heeft kan hij ook geen beroepsgeheim schenden. en ach de media verkondigd van alles natuurlijk. en het maakt verder ook niet uit. het blijft een stomme actie. ben benieuwd of we binnenkort meer horen.
Vreemd verhaal van die Nederlandse arts. Ik heb begrepen dat hij ongevraagd naar het ziekenhuis is gegaan en de arts heeft gesproken die Friso behandeld. Dat vind ik al heel vreemd. Alles is bewaakt en dan zou zo'n onbekende arts gewoon toegang hebben tot een behandelend arts?? Zijn vrouw heeft aangegeven dat zij journaliste is en dan kan je er natuurlijk van uit gaan dat zij dingen gaat melden aan de media. Lijkt mij niet dat de behandelend arts dan info door gaat geven aan haar man. Volgens haar hadden ze ook toegang tot allerlei ruimtes in het ziekenhuis waar andere artsen waren. Lijkt mij ook erg onwaarschijnlijk.... Al met al een soort broodje aap verhaal..! (denk ik)
NOS Nieuws - Prins heeft geen schedelbasisfractuur hier het interview van de verslaggeefster in kwestie...
De eerste arts heeft zijn beroepsgeheim geschonden, de NL arts heeft gewoon gekletst in de wetenschap dat zijn vrouw bij het NRC werkt.. beide kan je verachterlijk noemen.. Zij heeft gewoon haar werk gedaan.. tja, mijn werk zou het ook niet zijn maar ja... (het is dus niet de integriteit van de NL arts maar die van de Oostenrijkse arts... en we hebben het niet over een eed hoor.. het zijn gewoon privacy afspraken. De eed gaat over de uitoefening van de functie)
14.49 uur: RVD: Aantal bezoekers beperkt houden Er is geen verandering opgetreden in de gezondheidssituatie van Zijne Koninklijke Hoogheid Prins Friso, meldt de RVD. Het medische team heeft verzocht de komende tijd het aantal bezoeken aan de Prins beperkt te houden.
Hmm er is vandaag wel 10 x op t nieuws geweest dat het nieuqs van t nrc NIET klopt.. Er werd nadrukkelijk gezegd dat de info dat hij GEEN scedelbasisfractuur heeft NIET klopt... Dus hij heeft het dus wel neem k aan?
weet je dat het mij echt een reet kan roesten waarom word het zo op geblazen het was code 4 en hij gaat toch ofpiste skieèn tja mijn mening dat vraag je er wel om. maar wat ik nog het ergste vind als henk de buurman er had geskiet en het had gebeurd had nietmand het ook maar iets geboeit.
@ Amfy, daar was gisteravond nog een hele discussie over en Lotte heeft vandaag wel 20 pagina's van verwijderd....