Zit nu net ned2 te kijken. En daar zeggen ze dat het helemaal niet zo onverantwoordelijk was a.d.v helicoptervlucht boven het gebied.
Idd mooi geschreven door haar. Moet er even van slikken. Heb geen nieuws gezien vandaag ,maar leef wel mee . ben zelf moe pff.
nou inderdaad.. pff moet er niet aan denken! Al denk ik dat ze hiervoor toestemming hebben gegeven omdat er ook een foto van op hun eigen site (RVD) staat..
Ik ben benieuwt of er morgen meer info komt. Omdat ze ook zeiden dat de eerste 48 uur cruciaal zouden zijn en daarn pas meer zouden kunnen vertellen.. Wat een narigheid toch allemaal.. Merk toch wel dat ik er de heledag wel een beetje mee bezig ben geweest..
Das gewoon Duits en betekent dat ze het niet wist.... Hoop dat Friso er weer bovenop komt We hebben hier de tv gister helemaal niet aangehad, dus ik hoorde het nieuws vandaag pas... Vreselijk als er zoiets gebeurt, bij wie dan ook.
Ik weet het niet, ik zou het zelf nooit gebruiken aangezien ik weet waarvoor het ook gebruikt is. Zeg het dan gewoon in het Nederlands.
Ik denk ook niet dat ze het zo bedoeld had.. Al heeft ze het wel laat het dan gaan geen discussie waard
Snap ik hoor... Van de andere kant: de Duitsers van tegenwoordig moeten ook kunnen zeggen dat ze iets niet weten....
Goedemorgen! Ik denk dat maandag pas weer nieuws komt? Want dan zijn die 72 uur om...pff spannend hoor