Ik schrijf ook al dat we niet zitten te wachten op voorspellingen, ik weet hoe onzeker het is,ik heb familie waar hun dochtertje dezelfde behandeling heeft ondergaan na reanimatie vlak na de geboorte, daar leek het heel goed te gaan en bij t opwarmen is ze toch overleden! Toch zou er wel informatie gegeven kunnen worden of er idd schedelbasisfeactuur is, of er MRI's zijn gemaakt, idd een drain is geplaatst! Mensen zitten er blijkbaar op te wachten! Maar goed, afwachten dus! Eerlijk gezegd, ik heb t gevoel dat als er maar enigzins iets positiefs zou zijn het wel verteld zou worden, dus dat het er niet echt positief uitziet!
Ja en van wie komt dat nieuws? Ik geloof echt met heel mijn hart níet dat de dokter van de prins even gaat bellen met Jannetje om haar nogmaals heel NL te informeren hoor! aanvulling: Pas als de RVD dit nieuws naar buiten brengt zal ik het voor 100% geloven.
NOS tweet: RVD: De Koninklijke Familie is zeer dankbaar en diep geroerd door alle steunbetuigingen en blijken van medeleven na het ski-ongeval van Prins Friso. Het is een grote steun voor hen in deze moeilijke tijd.
ik vind het zijn eigen schuld! Leef ook niet mee, als het een niet 'bekend' persoon was geweest dan had iedereen het ook zijn eigen schuld gevonden, dus waarom nu niet.. Vind het daarentegen wel heel zielig voor de koningin, zijn vrouw en kindjes.
Pfoee dat vind ik wel heel hard... tjees je kan merken dat je niet mee leeft ja.. Tjees.. En als je nou indenkt dat het iemand zou zijn die JIj kent zeg je dan ook eigen schuld dikke bult. dus ga je niet op bezoek enzo?
Ik snap nog steeds niet dat zo veel mensen het ook nog steeds hebben over 'eigen schuld'. Volgens mij was dat ook vrijdagochtend dat ik Sander de Heer 's ochtends op Radio 2 hoorde. Die was door ook in de beurt aan het skiën. Hij had al een paar keer diep in de sneeuw vast gestaan omdat hij off-piste was beland. Schijnbaar had het zo veel gesneeuwd dat het bijna niet te zien was waar de piste was en waar niet. En wat dan nog,... al zou het wel zijn 'eigen schuld' zijn (voor hoe ver je hier dan ook kan praten), tjee... kan je niet een beetje medemenselijkheid opbrengen? Alsof je zelf nooit iets doet dat je beter niet had kunnen doen. Bah, ik kan echt balen van dit soort reacties.
Sluit me hier helemaal bij aan,wilde eigenlijk niet reageren juist vanwege die reacties iedere keer tussendoor. Iedereen doet toch weleens iets in zijn leven waarvan je achteraf zou willen dat je het terug kon draaien bv? Ik in ieder geval wel en als ik dan bij alles "tsja eigen schuld" zou horen zou ik dat niet tof vinden. En of het nou Jantje,Pietje of prins Friso overkomt het blijft vreselijk en niet alleen voor hem maar ook voor de familie
Tuuuuuuuuurlijk is het "eigen schuld"... Maar dan nog he, als iedereen die iets doms doet het op deze manier moet bekopen, dan vallen we met bosjes neer. En nee, het is niet erger dan bij Pietje of Jopie, maar logisch toch dat het meer aandacht krijgt? Ik vind het erg. Kan moeilijk zeggen dat ik meeleef, want ben te druk en met vanalles bezig en het is ver van mn bed enzo, maar ik vind zoiets dus wel erg. Hoop van harte dat de koningin niet haar kind hoeft te verliezen (brrrrrrr... sinds ik mama ben is het idee alleen al om te rillen) en Mabel niet haar man en de kindjes hun papa...
Volgens de RVD is dit verhaal van Jannetje Koelewijn grotendeels onwaar! Wat er niet waar is is er niet bij gezegd! Dat is wat ik bedoel met mijn verhaal, vertel de wereld hoe t dan wel zit, zodat deze dame zich ook weer bezig kan houden met haar werk, volgens mij is ze namelijk geen journalist van een roddelblad! Offtopic; heel jammer van de mensen met weinig tot geen inlevingsvermogen en medeleven! Eigen schuld of niet, als ik dit van wie dan ook op het nieuws zou horen/lezen zou ik ermee mee leven en hopen op een goede afloop! maar goed, ik ben nu eenmaal iemand die altijd met mensen mee leeft en niemand ellende gunt in zijn leven!