Prins Friso in kritieke toestand, bedolven onder lawine

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Juul84, 17 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    #361 Desert, 19 feb 2012
    Laatst bewerkt: 19 feb 2012
    Ik dus ook...ik kan het ook niet los laten

Daarom vind ik die opmerkingen zooo dom, van beroemd persoon blabla, eigen schuld blabla,het boeit me niet, ver van me bed blabla dat ze niet eens door hebben, dat er hier misschien wel mensen zijn die ongeveer hetzelfde hebben meegemaakt. En dat alles dan terug komt..

Ik heb in 2010, om precies te zijn op 9 augustus tot 12 augustus in dezelfde spanning gezeten als de koningin, mabel en de rest van de familie. Nee mijn schoonzus is niet bedolven onder een lawine, zij heeft een hartstilstand gekregen. Maar ze is wel te laat gereanimeerd, waardoor zij ook zuurstof tekort heeft gekregen. En als je dan in het ziekenhuis komt en je ziet je grote broer er zo ontredderd erbij zitten. Dat is echt het meest vreselijke wat ik ooit heb meegemaakt, zo erg. En dan die drie dagen spanning, toen ze opgewarmd werd( want ja, bij een hartstilstand word je ook in coma gebracht en je temp naar beneden) zal ze bij komen? Nee zij niet, de artsen hebben haar behandelingen beeindigd en ze is overleden.

Niet dat bovenstaand ook maar iets met een lawine te maken heeft hoor, maar ik kan me die angst en die spanning zo goed voelen nu, dat ik alleen maar kan hopen, duimen en bidden dat het goed afloopt. Al is het alleen maar voor die familie.

dus please denk na voor je wat zegt en leef je een beetje in

ps muis, thanks voor je onvoorwaardelijke steun en vriendschap toen en nu!

2. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

Kan het ook maar niet los laten.. Heb Kaarsje branden..

3. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Desert, Je hoeft me niet te bedanken lieverd, dat doen vrienden voor elkaar, loffjoew budheadje.. dikke mega super knuffel!

4. dramaqueentje

dramaqueentje Bekend lid

26 jan 2011
    956
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meid, wat een vreselijk verhaal!

En ik hoop niet dat je mede door mij zo reageert, want ik bedoelde echt niet van... boeien... want ver van mn bed.

Boeit me wel, vind het heel erg en hoop dat het allemaal goedkomt, maar ik ben er niet echt veel mee bezig... zo bedoelde ik het. Maar leef me zeker wel in, hoor!

Wilde juist een tegengeluid geven bij het eigen schuld verhaal...

5. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    Neee joh! Was gewoon in het algemeen, niet alleen hier, maar ook op facebook, hyves enzenz

6. dramaqueentje

dramaqueentje Bekend lid

26 jan 2011
    956
    0
    0
    NULL
    NULL
    pfoeh gelukkig maar! Dacht dat ik precies andersom overkwam (en dus kwetsend) dan ik bedoelde....

7. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    Neee, je kwam over zoals je t bedoelde hoor! Niet erg haha

8. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Zooo inderdaad reacties op facebook en twitter zijn niet normaal!
    Zoek eens op #friso nou je weet niet wat je leest...

maar ook bekenden van mij of bepaalde familieleden hoe respectloos die reageren.. bah bah bah

9. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    Ja en ook van die walgelijke grapjes al bah

10. 2g4e

2g4e Niet meer actief

Jammer dat er weer van die stomme ondoordachte reacties worden gegeven. de modjes hebben dit topic al eens moeten verschonen dus laat dit aub niet nog eens gebeuren!!!

Ook ik kan het maar moeilijk loslaten terwijl ik helemaal niet zo koningsgezind ben... het is gewoon een bar onzekere tijd waar mabel, de kindjes en naasten in verblijven... hoop op goed nieuws snel.

11. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    Als t goed is Komt er morgen meer nieuws toch? Zoiets had ik begrpen?

12. leonieke

leonieke Niet meer actief

Desert, wat een verdrietig verhaal.. kan me voorstellen dat de berichtgeving over de situatie van de prins nu herinneringen boven brengt.
    Hopelijk goed nieuws vandaag..

13. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Oké....;) Dus als jouw man of dochter een keer een inschattingsfout maakt en daardoor zwaargewond raakt zou je het ook normaal vinden als niemand zou meeleven. ;) Denk het niet. Jouw opmerking getuigt van heel weinig levenservaring en nóg minder inlevingsvermogen. Bah. :(

14. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Ja, je hebt gelijk...;)

15. MamaTal85

MamaTal85 Fanatiek lid

13 sep 2011
    2.089
    204
    63
    NULL
    NULL
    Mijn man snapt ook niet dat ik ermee bezig blijf! Familie van ons heeft deze behandeling ook moeten ondergaan met hun pasgeboren baby! Je bent zo machteloos! Daar leek het goed te gaan, maar uiteindelijk was er na opwarming vrijwel geen hersenactiviteit, zij is dus overleden! Ik kan me dus heel goed voorstellen hoe ze zich moeten voelen!

16. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

vandaag is de dag waarop de 72 uur voorbij zijn.
    Ik vindt het ontzettend erg voor de koningin en voor Mabel en de kindjes.:( (ook de andere familie niet te vergeten)
    Ik hoop dat deze dag positief gaat uitpakken maar ik vrees toch het ergste.

17. LittleMonsters

Ik hoop ook op goed nieuws maar vrees ook voor het ergste :( ze zeggen pas aan het einde van de week iets te kunnen zeggen maar volgende artsen zouden er nu toch wel dingen moeten gebeuren..

18. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Pfff nou word het inderdaad spannend ... Ik hoop zo dat hij wakker word.
    Ik heb trouwens het gevoel dat Beatrix nu snel gaat aftreden. Vooral mocht Friso het niet halen.
    Maar ik hoop op goeie berichten en die domme opmerkingen allemaal, .... ach, ik sta erboven ....

19. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Ze houden hem toch tot vrijdag in slaap? Dat was gisteren op het nieuws.

20. LittleMonsters

Ik hoorde andere artsen praten over zelfde gevallen dat het wel ongebruikelijk is dat hij toch wel zeer binnenkort wakker zou moeten worden uit zichzelf

Deel Deze Pagina