eerlijk gezegd denk ik niet dat wij gelijk bericht worden als hij zijn ogen open doet. ik denk dat we sowieso een vrijdag pas krijgen te horen (noem maar een voorbeeld hoor) hij is een maandag wakker geworden en we hebben allerlei onderzoeken gedaan etc etc.. wat ik dus wil zeggen is dat ik denk dat we pas info krijgen als ze daadwerkelijk meer te vertellen hebben.
Na zoveel uur wordt de lichaamstemperatuur weer langzaam opgebracht naar 37 graden geloof ik en dan worden de slaapmiddelen afgebouwd en zou hij wakker moeten worden. Bij normaal procedure zou hij dus vanacht of vandaag wakker moeten worden.
Waarom heeft iedereen er zo´n slecht gevoel over? Ik denk juist dat het allemaal wel goed komt, al houdt ie er misschien wat aan over.
Als ze zijn lichaamstemperatuur gaan verhogen hoeft het toch niet automatisch te betekenen dat ze zijn slaapmiddelen gaan afbouwen? Volgens mij hangt dit ook af van eventuele verwondingen ed. Ze kunnen iemand behoorlijk lang laten slapen mocht dit nodig zijn.
daar hadden mij man en ik het gister nog over met mijn ouders, wij denken ook dat als friso het niet haalt beatrix af zal treden, ik hoop dat hij bij komt, voor zijn moeder,voor zijn vrouw, maar vooral voor zijn kinderen.
Dat is de gangbare procedure. Ze warmen wel op tot 37 graden naar bouwen de slaapmedicatie nog niet af. Was gisteren op het nieuws.
Ja, denk je? Ik denk het niet; die vrouw is echt taai! Onder zulke omstandigheden zou ze WA ook niet aan zijn koningschap laten beginnen, denk ik. Maar waar ze dan doorheen moet als moeder én koningin is natuurlijk wel heel erg. Ik vind sowieso dat de pers erg op hun huid zit, dat ze niet eens met hun emoties van hun auto naar de voordeur van het zh kunnen lopen. Beetje respect zou gepast zijn!
Ik vraag gewoon aan jou waarom je dan alles vraagt als Je al van alles op de hoogte bent daar is niets kattigs aan hoor
Maar ze kiezen er ook zelf voor om via de voordeur te gaan.. Als ze echt rust willen gaan ze wel via een ingang waar niemand kan komen.
zie niet in waarom beatrix nu opeens zou gaan aftreden eigenlijk? Maar de situatie is nog niet veranderd idg....we blijven maar afwachten dan he
ach door de voordeur achterdeur.....wat maakt het ook uit... Wat zou je er ook aan hebben om door de achterdeur te gaan eigenlijk? Die foto`s maken ze toch wel.....dat is het nadeel van bekend zijn helaas
Ik vind het ook dapper, dat ze het zo doen, maar wat lijkt het me verschrikkelijk! En ik vind Mabel steeds zo lief op de beelden voor haar schoonmoeder; stevige arm om haar heen; pakt haar hand vast, echt mooi om te zien!