Ik moest meteen aan dit topic denken!!!!!!!!! zonder dat haar naam erbij stond wist ik meteen al wie het was.
Ja hier laat het me ook niet los.....zelf ook ervaren skieer maar sinds ik de kids heb ga ik nooit meer buiten de piste omdat ik het niet meer aandurf.....echt vreselijk.....wat moeten zijn dochtertjes nu wel niet meemaken, die snappen er niks van.
Lawine die Friso trof groter dan gedacht De lawine die prins Friso afgelopen vrijdag trof, was groter dan gedacht. Volgens de pistebeheerders in Lech was de lawine geen 50, maar 200 meter lang. Ook zeggen de pistebeheerders dat de helling waar prins Friso skiede toen hij getroffen werd door de lawine, 's ochtends nog volledig was gecontroleerd. Met negen explosies werd geprobeerd om kunstmatige lawines te veroorzaken, maar het sneeuwpak bleef roerloos liggen. Dat de sneeuwlaag uiteindelijk toch begon met schuiven en daarmee prins Friso trof, komt volgens de pistebeheerders omdat er altijd een risico bestaat dat de sneeuw op steile stukken alsnog kan gaan schuiven. Verslaggever Jeroen Wetzels "Lawine was geen 50, maar 200 meter lang" Bekijk hier de reportage De politie is vanmiddag langs geweest bij Skilifte Lech om alle details over de explosies te horen. Geen nieuwe ontwikkelingen Er zijn geen nieuwe ontwikkelingen te melden over de gezondheidssituatie van prins Friso. De zoon van koningin Beatrix belandde vrijdag onder een lawine en ligt sindsdien in het ziekenhuis in Innsbruck. Vandaag kwam voor het eerst ook een van de dochters van Friso, Zaria, op bezoek in het ziekenhuis Zijn gezondheidssituatie wordt sinds die tijd omschreven als stabiel, maar niet buiten levensgevaar. Niet eerder dan aan het einde van de week wordt een prognose verwacht over de verdere ontwikkeling van zijn gezondheidssituatie.
Nee, ze heeft gelijk. Zij is journaliste en dat weten ze. Dan is het nogal onnozel om dat soort dingen te vertellen?! Als journalist ziet zij het als haar taak om zulke informatie openbaar te maken... Het zou hetzelfde zijn, als hij tegen een agent, buiten dienst, zegt dat je een hennepkwekerij hebt.... In mijn ogen een gevalletje van: de kat op het spek binden...
Logisch.. die mensen willen nu wel weer rust denk ik.. Volgens mij was het wel al voor de kinderen van toepassing.. (de mediacode)
DWDD, niet gezien.. ga straks even terugkijken. Was de toon scherp tegen haar en Kees? Tja, een journalist blijft een journalist.. maar omwille wan nieuws je man voor de medische inspectie en daarover je schouders ophalen getuigd wat mij betreft niet van medemenselijkheid..
Laat staan dat het haar niet boeit of ze nou waarheden of onwaarheden over de prins verspreidt.. ze heeft de aandacht. Dáár gaat het om..
Er waren die dag al eerder mensen op die helling geweest, voor hetzelfde geldt dat het die mensen was overkomen.
Ze waren gister bij Pauw&Witteman en hij gaf aan dat hij het maar vreemd vindt, dat de RVD er niet mee naar buiten komt. Waarom zo voorzichtig met: toestand niet verandert, nog steeds kritiek als de behandelende artsen aangeven dat de MRI goed was en is gebleven, dat er geen schedelbasisfractuur is? Dat kunnen ze toch gewoon melden? Nu gaan mensen speculeren en dat vind ik pas triest! Ik heb ook niks met de RVD, waarom altijd zo geheimzinnig. Als ze nou eens nieuws naar buiten brachten is iedereen tevreden en gaat er niemand speculeren. Het is toch te triest voor woorden dat er al gespeculeerd wordt over zijn begrafenis of waarom zijn kinderen langskomen? Ik vind het zo schijnheilig als de pest! Hij is officieel geen lid meer van de koninklijke familie omdat hij met Mabel wilde trouwen. En nu gaan ze geheimzinnig doen? RVD heeft weer wat te doen! Heb echt helemaal niks tegen het koningshuis, vindt het fantastisch dat wij er nog 1 hebben....maar die RVD mag wel eens met zijn tijd mee gaan!
Jeetje gister "de wereld draait door" gezien.....wat een arrogant mens! Ik vindt het alleen maar goed dat ze er nu problemen mee krijgen! Verder is er nog niks veranderd he ......
Het is dan toch de wens van de familie dat zij niks naar buiten willen laten komen is toch hun goed recht ook?
idd en er waren al meerder explosies gemaakt om eventuele lawines te creëren..... Nu snap je ook wat meer waarom zij zijn gaan skieën daar....
Ik wil nu toch even reageren. Lees al een enkele keer dat hij geen lid is van de koninklijke familie, maar wel van het koningshuis. Dit is net andersom hij zal altijd lid blijven van de koninklijke familie. Hij heeft alleen afstand gedaan van het koningshuis toen hij trouwde met Mabel. Is op dit moment helemaal niet belangrijk het blijft de zoon van man van en vader van. En dan maakt het niet uit of je jan van hier achter of een prins. Het is en blijft afschuwelijke en ik hoop dat het een goede afloop heeft.
RVD bepaald alles he.. En natuurlijk moet je de wens van de familie respecteren, maar vind het gewoon vreemd dat de RVD dan geen "goed" nieuws naar buiten brengt.
Tuurlijk niet. Als de koninklijke famillie iets wil ventileren doe ze dat via de RVD. De RVD is in dienst van, niet andersom. Snap best dat de fam niets wil zeggen voordat ze zelf zekerheid hebben. Maar dat er gespeculeerd wordt weten ze ook. Ik zou dat persoonlijk willen voorkomen.. lijkt me super pijnlijk om te horen/lezen. Maar ben dan ook geen publiekelijk figuur..
Wat ik begrepen heb, is dat de RVD onjuist nieuws naar buiten had gebracht, namelijk dat prins Friso een schedelbasisfractuur had.