Prins Friso in kritieke toestand, bedolven onder lawine

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Juul84, 17 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    Ze heeft het ook al aangegeven toen ze het nieuws dus net had uitgebracht.. (toen ze dus nog voor het ziekenhuis stond en haar nieuws naar buiten bracht)

2. leonieke

leonieke Niet meer actief

Toen zat ze nog in haar adrenaline-rush dus die nam ik nog enigszins voor lief.. maar die keiharde herhaling gisteren.. wat een mens, niet te geloven!

3. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    Ik moet het maar eens gaan kijken van dwdd.. die had ik willen zien maar duurde me te lang voordat ze er over begonnen...

4. leonieke

5. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    Dank je.. ben ondertussen al aan het kijken

6. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    Tja het blijft een discussie van wat ze wel en niet hadden mogen doen.
    Maar al die ophef erover vind ik ook niet echt de bedoeling... daar los je op het moment niets mee op.. De familie heeft het al moeilijk genoeg en ze hadden er geen kwade bedoelingen mee...
    Ze wilden iedereen informeren die aan het afwachten was over hoe de toestand was.... Of het nou mocht of niet... ik denk dat ze zelf gewoon erg blij waren met dit nieuws, waardoor ze dus niet hebben nagedacht over de gevolgen.
    Ik denk ook dat het gewoon anders is gelopen omdat het om een prins gaat...het is al groot nieuws dat de familie gaat skieen (daar staan dan alle kranten en nieuws uitzendingen mee vol) laat staan als er iets ergs gebeurd, dan wil iedereen zo veel mogelijk te weten komen.
    Of het nu mag of niet... al deze ophef er over vind ik ook niet leuk voor de familie..

Vreselijk in iedere geval wat de familie nu door maakt, de onzekerheid, de angst... bah... hoop voor hun dat het goed komt met hem.

7. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

tsja op de gang werd ik ook wel staande gehouden door artsen over pittige medische situaties, die vertelden hoe het was met mijn kind die op de ic lag. Misschien heeft ze het bij toeval gehoord terwijl ze daar rondhing? Ik weet niet of ik haar moet geloven dat de arts het haar persoonlijk gezegd heeft.

8. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    Tja daar zullen we ook niet achter komen natuurlijk... ;)

9. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

10. Arti13

Arti13 Niet meer actief

Weet je wat ik niet begrijp, waarom al die media aandacht voor een niet- troonopvolger. Hij is helemaal 'niet belangrijk', het is een familiedrama en waarom kunnen mensen/ journalisten dat niet met rust laten? Nrc was voor mij een goede krant, maar nu zijn ze gezakt naar het niveau van de telegraaf.

11. leonieke

Met die media aandacht valt het allemaal wel mee. Na het weekend geen updates en na maandagochtend geen dikke krantenkoppen meer. Logisch toch dat de eerste dagen wel aandacht is voor de zoon van het staatshoofd?!

12. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

omdat heel veel mensen van beatrix houden....en met HAAR meleven, omdat zijn broer na beatrix de troon opvolgd en heel veel mensen ook van maxima en Willem-alexander houden en met hun mee leven en met de vrouw van fiso en met zijn kinderen meeleven,

13. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Ik vind niet dat ze in deze situatie aan 'ons' moeten denken, over wat WIJ willen.. Hij is op dit moment geen prins, maar een vader, broer en zoon.. Ze moeten zelf kunnen bepalen wat er wel en niet naar buiten gaat.. Een vriendin vond het egoïstisch, prima als je het zo wil noemen.. Maar in mijn ogen mogen ze op dit moment enorm 'egoïstisch' zijn en eerst aan zichzelf denken..

14. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    Amen!

15. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Precies. En Bea is daar niet in haar rol van koninging maar vooral MOEDER

16. Arti13

Arti13 Niet meer actief

Ja dat bedoelde ik eigenlijk ook. Laat hun met rust.

17. tulip

tulip Niet meer actief

Daar ben ik het ook mee eens. Tis ook gewoon een papa van 2 jonge kinderen.

18. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    Tuurlijk daar ben ik het ook mee eens... ze moeten zelf weten wat ze naar buiten willen brengen ... maar dat ze de media aandacht krijgen dat is logisch... als iemand een been breekt van hun is er al veel aandacht over.
    Dat neemt niet weg dat ik ook vind dat ze even afstand moeten nemen...Ze hebben het al moeilijk genoeg.

19. sprits

sprits Fanatiek lid

21 feb 2011
    3.917
    376
    83
    Helemaal mee eens. Prima dat nederland en de rest vd wereld meeleeft (voor zover dat meeleven en geen sensatie is), maar gun hen de rust en privacy. Het is al erg genoeg, zelf in onzekerheid zitten en dan de pers die opdringerig in je nek hijgt.
    Kan me ook wel ergeren als er in het nieuws steeds verteld wordt wie er nu weer eens op bezoek is gegaan. Pff logisch toch.
    Als er echt nieuws is, laat het dan weten en voor de rest laat ze met rust totdat er duidelijkheid is en hun er aan toe zijn dat met de hele wereld te delen.

20. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

Ik ben benieuwt of er 1 deze dagen wat meer nieuws komt over onze prins Friso.

Deel Deze Pagina