oei oei hartstilstand van 50 min niet best klinkt echt niet goed. Dacht eerst ohw de media schroeft het een beetje op maar dat toch echt niet, herstel kan maanden tot JAREN duren dan is het echt heel erg.
50 minuten geen zuurstof naar de hersenen kan geen goede uitslag geven vrees ik. Dan na die 50 minuten nog reanimeren .....
Wat ontzettend triest....en wat kan het lang duren dan, zo een revalidatie. Bij mijn schoonzusje hebben ze wel de behandeling gestopt..is normaliter ook zo zei die arts net op t journaal, haar hersenstam bleek beschadigd, door dat ze 10 min te laat waren begonnen met reanimeren en haar reanimatie duurde ook zo een drie kwartier.
Jeetje, ben er even stil van.... * brand in gedachten een kaarsje voor Friso en de koninklijke familie *
Och, och, och...... 25 min onder de sneeuw, 50 min gereanimeerd, hartstilstand, daarna afgekoeld. Nu hoor ik die arts zeggen bij het Journaal dat dit uitermate ongunstig is, hij zegt dat het aannemelijk is dat hij alleen 'vegetatief kan leven'. Wat verschikkelijk zeg!
Jeetje wat verschrikkelijk, hoorde het net op de radio.. wat een verdriet moet de familie hebben en die arme kindjes.. Ik wens ze in ieder geval heel veel sterkte toe!
Oh wat een vreselijk nieuws. Ik hoop dat hij nog bijkomt en beter kan worden maar als ik dat zo lees acht ik de kans niet zo groot. Brand een kaarsje vanavond voor Friso en familie.
Ja idd. Die heeft zoveel verdrietige dingen meegemaakt. Het overlijden van Claus, en buitenechtelijke kinderen. En nu een zoon die zo ziek is. Echt erg.
Tjonge. Slechter dan ik had verwacht hoor! 50 min voordat ze hem konden reanimeren.. Dat mag niet eens overal, dacht ik.
Wat vreselijk verdrietig - ik schrik er gewoon van Wat erg voor Mabel en de kinderen. En voor de koningin ... en zijn broers.
Onbegrijpelijk dat ze 'm zo ontzettend lang gereanimeerd hebben. Hij is gewoon ruim 'n uur dood geweest. Verschrikkelijk nieuws om te horen.