En waarom zijn ze dan aan het onderzoeken wat de rol van die vriend is? Als hij alleen is gaan skieën dan hoeft dat ook niet. En een groepje skileraren komt er toevallig langs en denkt: he, misschien ligt er wel iemand onder deze lawine. Nee sorry, dat geloof ik niet.
Ook in Oostenrijk zullen ze wel zoiets hebben als de Telegraaf en de privé... en wat maakt het uit... dit is zo sneu voor zijn vrouw, kinderen, moeder en broers / schoonzussen en overige familie.. het is gewoon een drama..
Ongelooflijk hè? Ik kan er niet bij dat mensen écht zo denken....dat kan toch niet?! Kijk en er schrijven mensen dat er iedere seconden mensen dood gaan aan erge dingen....maar dat maakt dit toch niet minder erg?????? Ik snap het niet, of ben ik dan zo'n emotionele muts die het zich te erg aantrekt?? Ik zie gewoon liever niemand met zulk verdriet...
Bij me tante zijn ze 1,5uur bezig geweest met reanimeren. Ze heeft heel lang in coma gelegen waar ze eerst maar niet uit kwam, later wonder boven wonder wel. Het enige wat ze had overgehouden was geheugen verlies. Dachten ze! Ze draait nu helaas helemaal door. Ze ziet dingen die er niet zijn, ze hoort dingen die er niet zijn. Niemand is normaal in iedereen ziet ze wel wat verkeerds, ze weet niks meer. Veel last van paniek aanvallen. Durft niet alleen meer te zijn, sluit zichzelf helemaal op. Kortom een heel ander mens. Ze is gewoon niet meer de vrouw die wij kennen. En dat doet pijn om te zien en mee te maken. Wij houden enorm veel van haar, maar wij hebben ook weleens tegen elkaar gezegd dit had nooit mogen gebeuren. Ze hadden haar moeten laten gaan na de normale tijd van reanimatie. Waarom ze dit ook zo lang hebben gedaan weten we ook niet eens, we weten wel dat het beter anders had kunnen zijn!
ik vind het heel sneu voor de familie, ookal heb ik niets met het koningshuis moest ik toch even een traan wegpinken, als ik eraan denk hoe het zou zijn als het mijn man zou zijn.... en als mijn kindjes zonder hun papa moesten verder gaan.... ik vind het echt heel erg ! en wens de familie dan ook heel veel sterkte
Totaal van slag door het nieuws van Friso......ga eerst mijn kids maar eens een knuffel geven, moet er niet aan denken dat mijn kids zonder papa moeten......
het doet mij ook meer dan dat ik gedacht had ......Vraag me wel af of ze een ander in die toestand als je al zolang onder de sneeuw hebt gelegen , ook zolang gereanimeerd zouden hebben .......wanneer ben je beter af ............... Moet er ook de hele tijd aan denken , wat een drama , het zal je papa , je kind of je man zijn ...
heel erg dit.. menn het zal je man zijn. arme mabel, meisjes en familie. zo zielig, mabel zag er (logisch) ook gebroken uit dat ze naar binnen gingen. Dit soort dingen zet mij altijd weer even met beide benen op de grond en ben ik zo dankbaar voor het "gezonde" gezin wat we hebben en dat ik vanavond mijn man die binnen komt lopen gewoon even staande kan vastpakken en hij mij ook kan vastpakken.. Dat zal ze nooit meer kunnen verwachten van friso waarschijnlijk, de kindjes niet meer dollen met papa.. in en in triest. voor de meisjes lijkt het mij eigenlijk moeilijker dat papa slaapt maar er niet is als dat hij dood zou zijn.. heel hard misschien maar denk dat een coma begrijpen heel lastig is.
Wat een vreselijk drama.... Ik had niet verwacht dat het zo erg zou zijn. Arme arme Mabel en kindjes (en de rest van zijn familie en vrienden natuurlijk ook).... Pfff, ik heb echt een brok in mijn keel hiervan.
echt enorm triest... heb niets met het koningshuis of friso maar hij is ook maar gewoon papa met een vrouw en twee meiden. die moeten wel hun vader en man missen, want ik geloof niet dat dit nog goedkomt helaas. ben wel benieuwd wat de familie gaat beslissen.... bedoel ik zelf zou zo niet willen liggen. ik neem aan dat niemand dit wil ook friso zelf niet. hoe groot is de kans dat ie ooit nog iets meer wordt als een levende plant? je mag het misschien niet zeggen maar ik denk dat ie beter af was geweest als het in 1x meteen klaar was geweest. iedereen van de familie veel sterkte iig
dat denk ik ook Eefke .....Maar goed ze hebben hem nu eenmaal weer bij gekregen .....nu hopen op een heel heel groot wonder al geloof ik daar niet in !
ok dat heb ik er niet uit begrepen alleen dat het volgens die ned arts heel erg somber uit zag en dat het heel moeilijk zou worden ..
Die foto in de Telegraaf.... Vreselijk. Kippenvel. Onze koningin......heb haar nog nooit zo oud gezien, het arme mens. En Mabel, wat heb ik met haar te doen. Ook Willem-Alexander ziet er diepbedroefd uit, alsmede Constantijn. Tranen springen in mijn ogen...