Prins Friso in kritieke toestand, bedolven onder lawine

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Juul84, 17 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Misschien gekke gedachte, maar zouden zij een donorcodicil hebben?

2. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

niks geks hoor. dacht daar ook al aan;)

3. vanmiddag op de radio hadden ze het ook daarover, dat het maar zo zou kunnen dat er iemand met koninklijke organen zou kunnen rondlopen in de toekomst

4. Alita

Alita Niet meer actief

Ik val even hier in...heb niet alles gelezen..

Nou wat erg nieuws man! Het ziet er niet goed uit.......wat erg voor de familie!

5. leonieke

leonieke Niet meer actief

Net boulevard stuk over Jannetje...
    NRC geeft toe dat er inschattingsfouten zijn gemaakt ontrent de verslaggeving rondom Prins Friso...

Wat een foute vrouw..

6. Lindangel

Lindangel Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.742
    1
    0
    Ik ben benieuwd of dit nog een staartje krijgt idd. Want wat haar man heeft gedaan is ook echt niet netjes...

7. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    ook zijn organen zullen lang zonder zuurstof hebben gezeten , dus vraag me af of ze die nog kunnen gebruiken , zullen ook een fikse tik gehad hebben , als het zover komt dan he ;)

8. Alita

Alita Niet meer actief

idd vindt wel dat het een staartje moet krijgen;)

9. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    zal ook wel denk ik !

10. leonieke

Die arts zeker! Die komt voor de medische tuchtraad. Die arts die laatst bij DWDD zat gaat daar persoonlijk voor zorgen meen ik..

11. leonieke

Volgens de coma arts die nu bij DWDD zit is het hoogst haalbare als hij er doorheen komt het ' kunnen volgen met de ogen'
    OMG! Dat is toch geen leven.. vreselijk echt..

12. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    dat stukje heb ik gemist van die nrc muts.. heb er van de week naar gekeken bij dwdd en wat een arrogantie... en dan wat ze naar buiten brengt is dus ook allemaal bullshit..

van mij mogen ze haar en der man net zo hard aanpakken als die man die een theelichtje gooide naar de gouden koets

13. Alita

Alita Niet meer actief

pfff erg he .... in principe is de familie hem al kwijt he.....misschien wordt hij nooit meer wakker en als wat is hij dan nog...zo erg!

En als je hoorde hoelang hij zonder zuurstof zou hebben gezeten is het al een wonder dat hij er nog is man!

14. Fransa

Fransa Niet meer actief

Wat verschrikkelijk zeg. En niet persé omdat hij een prins is, ik wil gewoon niet weten hoe erg dit voor zijn vrouw en 2 dochtertjes moet zijn.
    Hoe ga je om met iemand die hoogstwaarschijnlijk nooit meer aanspreekbaar zal zijn? Wat vertel je als moeder aan je kinderen? En hoe ga je daar zelf mee om? Als hij in deze toestand blijft kun je van een huwelijk niet echt meer spreken. Maar het is en blijft je man. Hoe kun je dan ooit verder gaan met je leven?
    Echt, vooral het gezinsaspect van dit gebeuren grijpt me aan. Bekend of niet maakt me dan niets uit. Dit zou in elke situatie, in elk gezin wie dit overkomt hetzelfde drama zijn....

15. leonieke

Helemaal mee eens!

16. Tuti80

Tuti80 Fanatiek lid

20 dec 2010
    3.855
    24
    38
    Zuid Holland
    Of je nou blauw, rood, geel of groen bloed hebt, dit is vreselijk! Voor Mabel, de kindjes, z'n moeder...

En natuurlijk krijgt dit veel meer aandacht in de media dan als het de buurman op de hoek was overkomen! Maar of dat nou iets is om "jaloers" op te zijn. Denk t niet!

Wens ze allemaal veel kracht voor de komende tijd.

17. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Vreselijk dit... Friso is zoon van een moeder, man van zijn vrouw, vader van zijn twee lieve kindjes, broer van zijn broers, zwager, collega, vriend enz enz. Een groot drama voor zijn gezin,familie en ieder die hem lief heeft...

18. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    het is idd vreselijk! ben niet echt koninklijk gezind maar vind het vreselijk. Voor Beatrix als moeder... haar zoon zo te zien liggen en wellicht nooit meer aanspreekbaar. Voor mabel en de 2 kindjes is het ook vreselijk. Idd of je nu koninklijk gezind bent of niet, dit is gewoonweg vreselijk en gun te gewoon echt helemaal niemand. Ik blijf hopen op een wonder!

19. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Goh, dat is ook zo ja..

20. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Sluit bij je aan......en hier betrek ik het ook nog eens op mijn eigen gezin, moet er niet aan denken....ben blij dat mijn mannetje weer naast me zit op de bank. Je voelt dan weer hoe kwetsbaar je bent.....
    Zelf zit ik me af en toe wel af te vragen waarom gaat de koninging terug naar nederland (om dingen te regelen???)

Deel Deze Pagina