Prins Friso in kritieke toestand, bedolven onder lawine

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Juul84, 17 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Nou ik voorkeursbehandeling zou ik het niet willen noemen maar hij is nou eenmaal de prins dat geldt toch met alles...macht/bekendheid!?
    Ik denk zelf ook niet dat ze na 50 min ons nog steeds aan het reanimeren waren, en ik denk ook niet dat wij de beste artsen uit alle landen krijgen die speciaal over komen vliegen of er mensen zijn die in een speciaal revalicatiecentrum komen.
    Ik wil niet zeggen dat hij meer zorg krijgt maar hun kunnen natuurlijk wel meer voor elkaar krijgen wees reeel...

maargoed het is idd al erg genoeg! het is wel een zoon, bea is ook gewoon moeder...vind het echt heel triest.
    en natuurlijk gaat ons dit aan, het is de zoon van....daar is veel belangstelling voor. Voor mij niet hoor ;)

2. Alita

Alita Niet meer actief

ja en hij speculeert zelf ook maar in principe;)
    Het is gewoon onnodig....

3. Alita

Alita Niet meer actief

@ Rica .... je hebt eigenlijk gewoon gelijk hoor...
    Met een hoop geld en macht kun je meer dat zal best......maar tegen zoiets wat hij nu heeft kan geen geld tegenop....

En wisten de mensen die hem gereanimeerd hebben eigenlijk wel dat het Prins Friso was?

4. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Rica dat is wat ik bedoel te zeggen. Maar ik ben nou eenmaal niet goed in uitleggen. En het nieuws hoef ik niet te zien want het draait bijna alleen nog maar om friso. Nu ook op nl 2.
    Friso is de zoon van. Maar ik ben ook een dochter van en idd omdat wij het geld niet hebben hadden ze bij ons de stekker er al uit gehaald.

5. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Nou van mij mochten ze ook..

edit: in mijn geval dan he haha, bedoel het niet persoonlijk over jou ofzo

6. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Hahaha ja ja umm;) nee mijn stekker mochten ze er ook uit trekken ik zou zo niet willen leven (ahumm liggen)

7. MamaTal85

MamaTal85 Fanatiek lid

13 sep 2011
    2.088
    204
    63
    NULL
    NULL
    Zijn behandeld arts werkt in het ziekenhuis en er is verder niemand ingevlogen, het is nu eenmaal een ziekenhuis wat veel met dit soort gevallen te maken heeft, ieder ander zou daar terecht zijn gekomen als ze daar onder een lawine zouden komen!

En de artsen bedoelen dat in NL de behandeling stopgezet zou worden in dit geval! In t buitenland doen ze dat minder snel! Maar niemand weet of hij uberhaupt nog aan apparatuur ligt of dat hij zelf ademt enzo!

Blijft allemaal gissen en toch hopen op een wonder!

8. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

Ja en dan ze pippie naja we hebben het over dezelfde

9. Katja77

Katja77 Fanatiek lid

8 jan 2011
    1.998
    885
    113
    Groningen
    Ik geloof ook niet zo in die voorkeursbehandeling. En ook al zou het zo zijn dan zou mij dat niet zo uitmaken. Sterker nog, ik had in deze situatie liever niet 50 minuten gereanimeerd willen worden ... had mij liever laten gaan.

Mijn opa is trouwens een uur gereanimeerd, een doodgewone boer.

Ach mensen moeten altijd wat te zeuren hebben...

10. Alita

Alita Niet meer actief

idd katja mensen moetem gewoon iets te zeuren hebben ...misschien...

11. tulip

tulip Niet meer actief

pff een arts die zo iemand moet redden ziet niet eens wie dat is joh, die beginnen gewoon. Volgens mij zou een arts in nl het niet eens zien mocht het bea zelf zijn. Die hebben dr blik puur op een lichaam en beginnen.

Ik vind het triest dat mensen over voorkeursbehandelingen enz, gaan zeiken, laten we gewoon bedenken dat dit een papa van 2 kleine meisjes is en een man van een vrouw. Das al triest genoeg!!!

12. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

Jij lult trouwens ook met alle winden mee:D. Eerst geef je Rita gelijk om vervolgens katja weer gelijk te geven..

Sorry eff totaal off maar viel me gewoon eff op..

Hoe of wat het ook zit laten we hopen dat de fam de juiste beslissingen maken en dat er misschien een beschermengeltje daarboven zit die zich ontfermt over onze prins Friso.

13. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    tulip ben het met je eens hoor... Vreselijk voor zijn dochtertjes, vrouw en familie..
    Wij hebben ook de beslissing over mijn schoonvader moeten maken (toen nog maar 41 jaar) en dat was heel zwaar... Vreselijk om over het eindigen van iemand zijn leven te moeten beslissen... dus ik weet hoe zwaar dit nu voor ze is...:(.. voor hun hoop ik op een wonder!

14. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    @ Babyhope, gefrustreerd ofzo ;) Wij mogen niet gissen, maar jij bent er zelf van overtuigd dat je dood en begraven was geweest als jij onder de lawine lag. Knap!
    En dat ze bij ons de stekker er al lang uitgehaald hadden... dat slaat toch nergens op! Je weet toch helemaal niet wat de situatie van Friso precies is. Wordt hij nog beademd, of ademt hij zelf? Je weet helemaal niet of het aan de orde is om een stekker eruit te trekken. Er is nog steeds een kans dat hij wakker wordt is gezegd. Als dat zo is, dan wordt er geen stekker uitgetrokken voorlopig. En dat zou bij jou ook niet zo zijn! Daar zijn hele strenge regels voor. Ook hier in NL. En ook bij de gewone mens!

@ Mama1984, volgens mij was dat een NL arts die zei dat zie HIER in NL de behandeling stop hadden gezet. Maar dat is ook weer zo'n flapdrol die op basis van dingen die hij in de media hoort een oordeel velt. Ook een flapdrol die alleen maar gist dus :)

@ Rica, en waar komt het verhaal vandaan dat er artsen ingevlogen worden? Kan ik nergens uit op maken.
    En je denkt dat wij niet 50 minuten gereanimeerd worden, maar er wordt hier soms wel langer gereanimeerd.
    Het is erg afhankelijk van de situatie. Niet zozeer van het prins zijn denk ik ;) Ik denk dat een arts daar in een noodsituatie helemaal niet over na denkt. Hij is veel te druk bezig met het redden van een leven.

@ Tulip, helemaal mee eens!

15. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    Saskia ze hebben geweten dat het een prins was toen ze hem gingen zoeken, dat staat vermeld op de code die uitging om een zoek actie te starten dus als je dat in je achterhoofd houd ga je naar mijn mening toch iets verder... maar goed dat is ook gissen he...

16. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Helemaal mee eens..

In sommige reacties lijkt (Let op: ik zeg lijkt, beweer niet dat het zo is) het net alsof er jaloezie bij komt kijken, want hij word wel 50 min. gereanimeerd en 'ik' niet..

Nou ik denk dat de familie/hij dolgraag met jullie willen ruilen hoor..
    Dit is toch geen situatie om jaloers op te zijn?
    Laten we gewoon met zn alle hopen dat hij weer bij komt ipv miepen over voorkeursbehandelingen!

17. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    Ik heb het te doen met de familie en kindjes... Meer kan ik er niet over zeggen... Het is gisse naar het onbekende voor iedereen...

18. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    Je hebt helemaal gelijk hoor!
    Er is nix om jaloers op te zijn en de details krijgen we toch nooit te horen en daar hebben we ook wat mij betreft geen recht op...

19. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Misschien, maar als dat zo zou zijn... wat dan nog? Het is niet dat hij er beter door geworden is :(

20. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    Idd..

Deel Deze Pagina