Prins Friso overleden...

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Doula, 12 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marnatman

Marnatman Fanatiek lid

17 jun 2010
    2.382
    206
    63
    Man
    Bedrijfsleider
    In Grunn
    Ik vind het heel erg voor de familie e.d., maar ik hoop niet dat we nu een hele week alleen maar Friso op tv gaan zien.

2. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Ach, je hebt vast meerdere zenders en een afstandsbediening :D

3. TrotseMamaVan

TrotseMamaVan Actief lid

12 jun 2013
    162
    0
    0
    NULL
    NULL

Hier ben ik het half mee eens .

Dat hij is overleden is verschrikelijk voor zijn famillie maar dat de rest van Nl er zo'n drama van maakt :( . Iedereen gaat ooit dood en het idee dat 2 kindjes hun vader nooit meer zien vind ik erger dan dat een prins dood is .

Maar of hij nou wel of niet iets voor Nl gedaan heeft maakt mij geen biet uit, hij laat zijn geliefden achter, en dat is het enige wat erg is .
    + hij heeft zelf het risico genomen om ergens te skien waar het niet mocht, hij wist zelf ook dat hij 2 kinderen had ...

4. Daantje57

Daantje57 Fanatiek lid

18 aug 2011
    2.382
    24
    38
    lerares
    Utrecht
    mij doet het wel echt iets. vooral het idee dat Bea een kind verloren heeft... pfff.. wat vreselijk.. Ik moest echt een traantje wegpinken bij het zien van deze foto. ...

Bijgevoegde bestanden:

5. knap

knap Niet meer actief

Dat is ook zo het is schattig foto eigenlijk om naar te kijken zag hem in de lounge al voor bij komen van jou.
    En als je dan z.n foto ziet het blijft net zo goed een moeder die haar kind verloren is mijn maag draait daar bij al om zo er is dat.:(

6. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

</H3>Bea heeft in jan 2012 besloten (in privé-sfeer) dat ze een jaar later zou gaan aftreden. In febr 2012 heeft Friso dat ski-ongeluk gehad.

Maar goed da's bijzaak

7. lioness74

lioness74 Niet meer actief

#67 lioness74, 12 aug 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 12 aug 2013

Tuurlijk had hij wel een belangrijke rol in het koningshuis: hij is nl een lid van de Koninklijke familie.En de zoon van Beatrix, en de broer van....enz enz. Ik zou het juist vreemd vinden als er amper aandacht aan word besteed.
    Maar ja, ik ben ook wel koningsgezind :).

8. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Friso was geen lid meer van het koninklijk huis door zijn huwelijk met Mabel. Of bedoel je gewoon de koninklijke familie?

9. Mystify

Mystify Bekend lid

24 mei 2011
    938
    0
    0
    Ja je zou bij het zien van de grote kerel die hij nu was, bijna vergeten dat ook hij bij z'n moeder op schoot heeft gezeten en met z'n plakhandjes haar heeft gepakt en iets van; "mama jij bent lief" heeft gezegd.

Vreselijk voor zijn familie en vrienden.

Lijkt me heel dubbel, vreselijk om een geliefde te moeten missen, maar om een geliefde al zo lang hulpeloos en afhankelijk te zien, wetende dat het een sportieve jonge kerel was..dan sterf je zelf ook een beetje. Je blijft tegen beter weten in toch hopen. Hopen op iets wat vrijwel onmogelijk was. Dat hij mag rusten in vrede en zijn familie de komende tijd dit verlies in alle rust kan verwerken.

10. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Sorry, je hebt gelijk, ik heb het totaal verkeerd opgeschreven!
    Aangepast..;)

11. Vagans

Vagans Niet meer actief

Vind het heel erg. Zeker voor de nabestaanden. Echt verschrikkelijk.

Maar zou het net zo erg vinden als het jantje van de hoek zou overkomen.

En het blijft idf dat hij zelf het risico heeft genomen. Laat dat een les zijn voor iedereen!

12. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    praktisch gezien was hij al ff dood hoor dus dit was niets mieuws eigenlijk.. machines die hem i leven hielden

13. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    Dit dus niet. Hij ademde zelf en heeft een paar x gereageerd door zn ogen te openen....

14. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    Als het echt moet dan is alles binnen een paar dagen uit de steigers hoor....
    Hij zou misschien volgende week zaterdsg begraven worden dus dan hebben ze nog even. Er werd ook al gesproken over een dienst in een andere kerk in delft.

15. meliez

meliez Actief lid

26 apr 2013
    324
    0
    0
    NULL
    Arnhem
    Ik heb het nieuws ook meegekregen. Het is misschien heel erg cru om te zeggen, maar het is beter dat hij nu overleden is. Beter voor hem (nauwelijks uitzicht mogelijkheden en als hij nog zou leven, zou hij doorgaan als een kasplantje en alleen in leven te houden door machines) en beter voor Mabel en de kinderen, zij kunnen nu echt afsluiten en echt afscheid nemen, maar vooral doorgaan en misschien (over een tijdje) een mooie nieuwe start maken.

16. Elisje

Elisje Fanatiek lid

18 jun 2006
    3.930
    933
    113
    Erg natuurlijk maar ergens ook wel beter voor iedereen. Nu kunnen ze echt rouwen en dan stilaan weer proberen verder gaan.

Een poosje geleden las ik nog ergens, weet niet meer of het nu een engelse of belgische site was, dat hij overgebracht was naar nederland en dan niet naar een ziekenhuis daar. Iemand reageerde daar toen op dat het dan niet lang meer zou duren voor er een overlijdensbericht zou komen.

17. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    mijn zusje werd ook zo in leven gehouden en ik weet gewoon van mijn moeder dat dat dan echt niet zo voelt hoor, ook al is mijn zusje vrij snel gestorven... komt een beetje hard over zoals je het opschrijft.

18. Smnee

Smnee Niet meer actief

In coma is niet dood. Hij heeft ook tekenen van leven getoond... Beetje cru hoe je dit omschrijft.

19. Amanthis

Amanthis Fanatiek lid

7 aug 2006
    2.015
    0
    0
    Erg voor zijn vrouw en vooral kinderen, die hun vader veel te jong hebben verloren en later alleen vlagen herineringen zullen hebben en de rest van hun moeder en familie zullen horen.

Maar het was te verwachten, ook al reageerde hij af en toe, ik heb van dichtbij gezien wat hersenletsel door zuurstofgebrek kan doen, die man kreeg een hartaanval en is 20 minuten gereanimeerd, hij overleefde, kon praten en lopen maar verder was zijn leven voorbij en hoe kan ik dat zeggen???? omdat hij in het verpleeghuis zat op de unit waar ik werkte, hij vergat alles, kon zich niet meer onderhouden, hij was briljant tekenaar (gebouwen) en hij zei weleens dat hij beter dood kon zijn dan dit want hij wist hoe zijn leven was en nooit meer zou worden. Ik ben uiteindelijk weggegaan daar (door ziekte) maar 2 jaar later hoorde ik dat hij was overleden, hij is 46 geworden.

dus voor mij is het de dood van prins friso net zo erg of net zo niet erg (hoe je het ook wil omschrijven) als dat van die man, ik weet zijn naam nog en dat hij humor had, gek was op zijn vrouw en kinderen en dat terwijl ik de rest van de namen vergeten ben, ik ben er 8 jaar weg en ik ben niet zo meelevend over het algemeen.

Toen ik het hoorde van friso wist ik al dat het uiteindelijk zijn dood zou worden, ook al zijn er wondergenezingen bij coma patienten en hersenletsel, ik geloof er niet in.

20. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    In coma liggen is nog niet hersendood, volgens mij heeft ie ook wel eens bewogen oid.

Vind het vreselijk voor de familie afscheid nemen van een geliefde is altijd moeilijk.

Deel Deze Pagina