Prins Friso overleden...

Discussion in 'Films, televisie en nieuws' started by Doula, Aug 12, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Hun roepnamen zijn Luana en Zaria.

2. MaggieMagpie

MaggieMagpie Niet meer actief

Dit dus...

3. knap

knap Niet meer actief

Gravin Emma Luana Ninette Sophie, Jonkvrouwe van Amsberg (geboren op 26 maart 2005 in Londen )
    Gravin Joanna Zaria Nicoline Milou, Jonkvrouwe van Amsberg (geboren 18 juni 2006 in Londen)

Even de namen er bij gepakt van wiki.

En dat over Mebel en wat daar bij komt idd hoort niet in dit topic thuis.

En als het daar dan toch over gaat vind haar geen crimineel. Iedereen kan een foutje maken in zijn of haar leven.

4. MamaTal85

MamaTal85 Fanatiek lid

Sep 13, 2011
    2,088
    204
    63
    NULL
    NULL
    Dan ben ik ook crimineel aangezien mijn eerste vriendje best wel crimineel was... dus bij deze... :p

Maar inderdaad, het getuigt van weinig respect om zo te praten over iemand die net een dierbare is verloren. Ik geloof dat we deze discussie in NL al gevoerd hebben toen ze verloofd waren maar goed..

Verder over de namen, sorry, je had gelijk, maar ze noemen ze toch altijd bij de roepnamen? Die vind ik trouwens ook mooier en erg bijzonder voor in de Koninklijke familie.

5. MamaTal85

MamaTal85 Fanatiek lid

Sep 13, 2011
    2,088
    204
    63
    NULL
    NULL
    Wat ik me trouwens afvraag nu... hoe zit het met Mabel nu? Zij is straks geen lid meer van de Koninklijke famie neem ik aan? Mag zij dan nog bij evenementen zijn als Koningsdag enzo?

6. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Geen idee....maar als ik de familie een beetje inschat zullen ze haar overal bij betrekken ;)

7. senta

senta Niet meer actief

Dat vroeg ik mij nu ook af hoe gaat dat in zijn werk want de kinderen zijn en blijven van friso, en eerlijk is eerlijk zo een jonge vrouw gun je nog alle geluk en liefde van de wereld en hoeft niet tot haar 100e alleen te blijven.

8. Zara75

Zara75 VIP lid

Jul 10, 2007
    12,032
    6,135
    113
    Happyland
    Wat een harde reacties weer...:(

9. Booey

Booey VIP lid

Dec 6, 2006
    5,663
    0
    36
    Radiator Springs
    Volgens mij blijft ze gewoon lid van de koninklijke familie. Tis geen scheiding hè, ze is nu weduwe.

10. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

Dit mag je nooit zeggen. Jij bent geen naaste en daarom mag je hierover niet oordelen.

Ik zeg dit omdat ook anderen oordeelden over mijn kinderen (letterlijk werd er achter mijn rug om gezegd: dat ze zoiets in leven houden! en: Het is beter voor hem om te overlijden)
    Daarom is dit mijn advies aan jou en aan iedereen die oordeelt wat beter zou zijn.

11. senta

senta Niet meer actief

Ik kan er ook met mijn pet niet bij, mijn man reageerde ook vreselijk raar gisteren, ja ik ben niet voor het koninklijk huis zei die, ik zeg dat maakt toch niet uit nu, er is een vrouw haar man kwijt kindjes weten over enkele jaren alleen nog maar uit verhalen en de media wie papa was, herrinneren is lastig denk ik denk zelf dat het ziektebed overheerst in herinneringen zeker op die leeftijd nog. Wat maakt het dan uit, toen zei die ook ja maar het gebeurd zo vaak dat hoor je ook niet, nee had die een punt, maar dit zijn bekende mensen en dan leeft heel nederland mee, gebeurd het in een dorp leeft het hele dorp mee. Toe gaf die mij wel gelijk. Maar zo raar en zo hard dat mensen reageren.

Het is hartstikke erg hoe dan ook

12. Booey

Booey VIP lid

Dec 6, 2006
    5,663
    0
    36
    Radiator Springs
    Ik back je wel even up in deze en durf te beweren dat we dan ALLEMAAL crimineel zijn. Ik ken geen enkel mens die nooit eens een keertje sjoemelt met iets. En dat kan iets heel onschuldigs zijn ja. Als het niet mag dan mag het niet. Klaar. Punt.

Maar jeetje zeg, wat een harde reacties weer. Ik sta versteld van onze maatschappij.

Teleurgesteld.

13. moontje2008

moontje2008 VIP lid

Aug 7, 2008
    9,366
    87
    48
    Female
    Docente Engels
    Achterhoek
    Wat naar, ligt er misschien aan hoe lang zoiets duurt kan me wel voorstellen dat het een soort van afsluiting is.

14. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Ik ben het met je eens.

Ik denk dat Mabel een hele goede vrouw en lieve vrouw is geweest voor Friso...
    Hij is altijd duidelijk stapelverliefd geweest op haar.
    En daar gaat het toch om, of nie dan!

15. Amanthis

Amanthis Fanatiek lid

Aug 7, 2006
    2,015
    0
    0
    Dan is toch officieel Luana en Zaria, dat zijn hun roepnamen, alleen op documenten en post zullen de volledige namen staan (of letters).

16. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

Apr 11, 2008
    10,680
    3,692
    113
    #116 Strijkkraal, Aug 13, 2013
    Last edited: Aug 13, 2013
    Nee, dan is het officieel Emma en Joanna. Hoe jou roepnamen zijn is niet van belang (ook niet voor de wet). Als jij Jantje Pietje Klaasje heet, roepnaam Willem (ik zeg maar iets), dan staat op al jouw officiele documenten J.P.K. oftewel Jantje Pietje Klaasje en niet Willem ;)

Roepnamen is iets voor het dagelijks leven, je officiele namen zijn je officiele namen ...

17. Booey

Booey VIP lid

Dec 6, 2006
    5,663
    0
    36
    Radiator Springs
    Maar je roepnaam staat wel vaak (zij het niet altijd) tussen al die andere namen...;)

Is dit trouwens voor dit topic van belang? Kweetniehoor... krijg zo´n afdwaalgevoeletje over me heen...

18. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

Apr 11, 2008
    10,680
    3,692
    113
    Klopt ... ff op een zijspoortje gegaan ;)

19. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

o ik wist het niet, leuk om te weten!

20. Amanthis

Amanthis Fanatiek lid

Aug 7, 2006
    2,015
    0
    0
    Ach ja, die kinderen heten Luana en Zaria, dat zijn hun roepnamen en dan ga ik ze geen emma of Joanna noemen, tenzij ze zelf aangeven zo genoemd te willen worden.

En bovendien als je buurmeisje roepnaam, mieke heeft en haar namen zijn fleur mieke, roepnaam mieke, zeg je dan tegen je buurvrouw tja.....ze heet officieel fleur en geen mieke;)

Dit is trouwens helemaal off-topic!
    excuses meteen

Wat mabel wel of niet gedaan zou hebben in het verleden, het heden is dat haar man net is overleden en dat mensen meer respect moeten tonen, we zijn allemaal jong en stom geweest (ja nu gaan mensen zeggen dat ze niet stom waren, dat ze niet met een crimineel gingen of whatever) maar geen enkel mens is wat van onbesproken gedrag of beslissingen.
    Ik weet in ieder geval nu dat ik 15 jaar geleden dacht te weten hoe de wereld in elkaar zat, nu weet ik wel beter en over 10 jaar weet ik weer beter dan nu, de mens groeit (bijna iedereen dan)

Share This Page