Amen! En die ramptoeristen mogen ze wat mij betreft allemaal radicaal met traangas oid te lijf gaan, walgelijk. :x
Bah, ramptoeristen. Die man wilde helemaal niet in de publiciteit komen, hij wordt niets voor niets in besloten kring begraven. Gun de familie en vooral zijn vrouw en kinderen hun privacy. Denken die ramptoeristen daar nou echt niet aan? Wat is er nou leuk aan om te zien hoe iemand begraven wordt. Ik snap het niet.
Hoop alleen ook dat het rustig blijft. Ook morgen, en de dagen erna. Het niet eens bij mij opkomen om als "buitenstaander" even bij zijn graf te gaan kijken. Maar ja, er zullen er genoeg zijn, die wel gaan helaas.. En waarom?
Ik woonde toen ook in delft en vanuit ons raam on je de rauwstoet voorbij zien gaan. Woonde 800 meter van de markt. Was wel mooi om te zien maar tis dat. Ik eer woonde... Zou nooit als ramptoerist erop af gaan... Bah
Weet je waar ik nou zo van baal? Als jij of bijvoorbeeld Coqueliot een spelfout corrigeert,reageert er niemand op maar oh wee als ik het doe..dan word ik helemaal afgebrand en met de grond gelijk gemaakt! Pfffff,ik kan me daar zooooo kwaad om maken!! (Niet dat jij er iets aan kunt doen maar ik moet het wel even kwijt )
Jaaaah maar de spellingspolitie doet behoorlijk aan vriendjespolitiek... dat heb ik ook al aan den lijve mee mogen maken... Even volledig off topic: Tis überhaupt gewoon jammer dat je iemand niet mag wijzen op een spellingsfout die keer op keer in verschillende postjes van diezelfde peroon weer opduiken. Kijk, een typefout is snel gemaakt, maar grove spelfouten... Wat is er in godsnaam mis met het feit als iemand je daarop wijst? Soms staat zo´n fout ook nog eens heel erg dom (bijvoorbeeld me broer, me dit me dat... of, kijk is hier ipv kijk eens hier). Ik zou het heel erg fijn vinden als iemand mij daarop zou wijzen. Lijkt me beter dan keer op keer dom uit de hoek komen met rare spelfouten... toch? Dat gezegde hebbende.... Wat een mooie begrafenis (voor zover je van mooi kunt spreken...) en respect voor de pers die deze dag op gepaste afstand uit respect voor de familie en ook op verzoek van de familie heeft verslagen. Ik blijf het toch jammer vinden dat hij niet is bijgezet. Wel vind ik de plek waar hij is begraven heel bijzonder, daar waar hij zijn jeugd heeft doorgebracht en naar school is gegaan ed... mooi.
Ik snap het probleem ook niet,als iemand mij op een spelfout wijst ben ik diegene daar juist dankbaar voor.. Maar goed,ik kan prima tegen kritiek en dat kunnen heeeeeeel veel meiden hier niet..
Dat gezegd hebbende is het toch? Als ik dat lees en of hoor moet ik meteen denken aan een persoon die ik niet zo aardig vind... rillingen gaan altijd over mijn rug. Hoevaak ik haar dat niet heb horen zeggen blegh.