prins Friso zou ogen hebben geopend?

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door kristalhelder, 21 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kristalhelder

kristalhelder Bekend lid

21 aug 2011
    743
    0
    16
  2. MHMW

MHMW Niet meer actief

Dat had die bisschop nooit mogen zeggen! Of het nu wel of niet waar os. Dat is niet aan hem. Kan zo iemand geen vriend noemen van prinses Mabel.

3. Lindangel

Lindangel Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.742
    1
    0
    Dat is precies wat ik dacht...:(

4. kristalhelder

kristalhelder Bekend lid

21 aug 2011
    743
    0
    16
    nee daar moet ik jullie inderdaad gelijk in geven. Denk dat hij daar ook nog wel flink voor op de vingers getikt zal worden.

5. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

22 aug 2006
    3.530
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster kdv
    Omg eindhoven
    Nou dat vond ik nou ook! Ik vind het echt schandalig dat hij dat gezegd heeft! Dat gaat ons niks aan vind ik. Als Mabel wilde dat dit publiekelijk werd hadden we het wel uit haar mond moeten horen. Kan hij nog een bisschop zijn of wie dan ook ik vind dit echt niet netjes van hem!

6. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.814
    3.340
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Volgens mij zijn de woorden ook verdraaid, want zoals ik het hoorde, zei tutu: Dat Mabel wel eens gedacht had, dat hij bewogen had, toen ze hem kuste.
    Dat het écht zo was? Nee dat werd niet gezegd. En ik kan me voorstellen als je zo'n grote wens hebt en er zo op gefocust bent, dat je dit kan 'denken' .

Dus heeft hij dat andere wél letterlijk zo gezegd? Of zijn zijn woorden ook verdraaid?

7. Versluis

Versluis Fanatiek lid

10 jul 2011
    1.924
    0
    0
    Filiaalmanager
    Zeeland
    Ik hoop heel erg dat het waar is, al had die bisschop zijn mond gewoon lekker moeten houden. Lekker zulke "vrienden", hij weet toch ook wel dat hun leven al onder een vergrootglas ligt?!

8. CoffeeJunkie

CoffeeJunkie Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.563
    431
    83
    Noord-Holland
    Bull shit! Die man komt nooit meer uit zijn coma. In een coma liggen is niet hetzelfde als in soaps als GTST, het is niet iets romantisch en na zoveel maanden komt hij er ook echt niet meer 'uit'. Het zal helaas puur toeval zijn geweest dat hij op dat moment zijn ogen opende.

9. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.266
    6.794
    113
    Coma kan ook met ogen open... maar dat betekent dan niet dat ze ook dan ook echt kunnen communiceren

10. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

Klopt. Een vriendin van mij had familie lid wat in coma lag. Hij had gewoon ogen open schrok ook van dingen maar meer dan dat is het niet geworden helaas.

11. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

Ik hoorde hem dat idd ook zeggen.. Hij heeft helemaal niet gezegt wat er in dat stukje staat.. Hij zei idd het leek net of hij bewoog toen ik hem een kus gaf.

Deel Deze Pagina