Prins Harry en Meghan

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Uilenmama, 17 mei 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pietje1987

pietje1987 Niet meer actief

Van de kant van de media begrijp ik het wel. Maar toch vind ik het echt kansloos naar je familie toe.

Het interesseert mij werkelijk niets met wie ze allemaal wel of niet geslapen heeft.

2. Harperhazel

Harperhazel Niet meer actief

Het zegt meer over haar familie dan over Meghan.

3. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.234
    28.227
    113
    Waarom zijn haar halfbroers/zussen niet uitgenodigd eigenlijk? Lijkt me niet dat het vanwege budget is :p

Riverdale87 vindt dit leuk.
  4. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.542
    3.057
    113
    Ik zet hem wel aan als ik thuis ben.
    Vind het wel mooi om te zien :) en vind hun juist leuk. Wat haar geschiedenis ook is.

5. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.234
    28.227
    113
    Zo dan .. o_O

6. pietje1987

pietje1987 Niet meer actief

Dat bedoel ik ook. Jij drukt het beter uit!

7. moielle

moielle Fanatiek lid

7 okt 2011
    1.377
    473
    83
    Vrouw
    Flevoland
    Ik ga ook proberen te kijken :D
    Ga er niet stil voor op de bank zitten, maar de tv staat wel aan en ik wil graag het moment zien dat de gasten arriveren, de queen en dan Meghan natuurlijk.
    Ik hou dr wel van hoor:rolleyes:

8. Novastar

Novastar Fanatiek lid

9 jan 2014
    4.538
    1.171
    113
    Vrouw
    Pedagoog
    Noord-Brabant
    We delen dezelfde interesse. Ik vind geschiedenis sowieso interessant. Ik vind het dan ook wel een grappig feit dat de Engelse koningin nu koningin is omdat haar oom met een vergelijkbare dame als Meghan wilde trouwen. Zij was een Amerikaanse gescheiden dame (een soort Paris Hilton) en het huwelijk werd niet goedgekeurd. De toenmalige kroonprins (Edward) deed troonsafstand en Elizabeths vader werd koning. Als dit niet was gebeurd was zij nu waarschijnlijk geen koningin geweest. Maar omdat Harry nauwelijks kans heeft om ooit troonopvolger te worden kan hij gewoon trouwen met wie hij wil (en vind ik het eigenlijk ook niet zo boeiend). Al zal er binnen de familie echt wel over gesproken zijn.
    In Amerika zal het wel het gesprek van de dag zijn omdat een Amerikaanse hertogin wordt. Daar zijn ze sowieso geobsedeerd door koninklijke families, waarschijnlijk omdat ze dat zelf niet hebben.

famofthree, amdaa, Chocolat en 2 anderen vinden dit leuk.
  9. Harperhazel

Nou ik vind dit ook nogal een uitspraak, helemaal gezien hoe Diana zelf was...

10. Harperhazel

Ik denk dat de manier waarop ze het huwelijk uitbuiten genoeg zegt over de manier waarop ze met elkaar omgaan.
    Volgens mij is ze voornamelijk alleen met haar moeder opgegroeid.

11. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Ik lag toen in mijn kraambed, was heerlijk om naar te kijken toen haha.

Nu moet ik toch echt verder met klussen want dochter wil een tienerkamen haha.

12. Emma86

Emma86 VIP lid

25 jun 2012
    5.281
    2.232
    113
    Vrouw
    Nederland
    Heb het tot nu toe amper gevolgd, geen idee wat voor vrouw Meghan is. Zit om 12.15 uur klaar voor de bruiloft, heerlijk om te kijken.

Eerlijk gezegd verwacht ik niet dat het huwelijk stand houdt. Prins en een actrice, hmmm nee geen ideale combi. Maar wie weet heb ik ongelijk en leven ze nog lang en gelukkig.

twee vindt dit leuk.
  13. harlene2014

harlene2014 Fanatiek lid

23 mei 2014
    3.426
    920
    113
    Haaglanden
    Dit :D

14. Blaadje

Blaadje Fanatiek lid

1 feb 2011
    1.748
    223
    63
    Aangezien Edward en Wallis geen kinderen hebben gekregen was de troon toch wel weer bij Elizabeth terecht gekomen.
    Alleen denk ik dat als Edward koning was geweest de monarchie de tweede Wereldoorlog niet had overleefd. Hij was namelijk bijzonder pro hitler...

famofthree en amdaa vinden dit leuk.
  15. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Yep... Om half 9 heb ik BBC 1 opgezet en ik ga de hele show kijken. Ik vind het geweldig om te zien...

16. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Ik denk dat dat met de tijd te maken heeft gehad en de (achterhaalde) protocollen van die tijd.

17. Novastar

Novastar Fanatiek lid

9 jan 2014
    4.538
    1.171
    113
    Vrouw
    Pedagoog
    Noord-Brabant
    Ik denk dat die protocollen nog wel spelen als het om een troonopvolger gaat. Misschien niet meer zo streng als dat er persé met een adelijke dame/heer getrouwd moet worden (Kate Middleton is ook niet van adel) maar schandalen of gescheiden wordt niet echt op prijs gesteld. Dat prins Friso afstand deed van eventuele troonopvolging omdat hij met Mabel wilde trouwen is nog niet zo gek lang geleden. En ook over Maxima was gedoe. En in Engeland zijn ze wat dat betreft veel strenger.

18. Novastar

Novastar Fanatiek lid

9 jan 2014
    4.538
    1.171
    113
    Vrouw
    Pedagoog
    Noord-Brabant
    Daar heb jij weer een punt. Eh... twee punten. :thumup:

19. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Ik kijk ook :D staat nu op BBC, alleen al voor de jurken en hoedjes is het al leuk om te kijken :D

20. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.285
    17.171
    113
    Ik ga toch maar ff kijken. Nergens zin in en man is er nog niet

Deel Deze Pagina