Van de kant van de media begrijp ik het wel. Maar toch vind ik het echt kansloos naar je familie toe. Het interesseert mij werkelijk niets met wie ze allemaal wel of niet geslapen heeft.
Waarom zijn haar halfbroers/zussen niet uitgenodigd eigenlijk? Lijkt me niet dat het vanwege budget is
Ik zet hem wel aan als ik thuis ben. Vind het wel mooi om te zien en vind hun juist leuk. Wat haar geschiedenis ook is.
Ik ga ook proberen te kijken Ga er niet stil voor op de bank zitten, maar de tv staat wel aan en ik wil graag het moment zien dat de gasten arriveren, de queen en dan Meghan natuurlijk. Ik hou dr wel van hoor
We delen dezelfde interesse. Ik vind geschiedenis sowieso interessant. Ik vind het dan ook wel een grappig feit dat de Engelse koningin nu koningin is omdat haar oom met een vergelijkbare dame als Meghan wilde trouwen. Zij was een Amerikaanse gescheiden dame (een soort Paris Hilton) en het huwelijk werd niet goedgekeurd. De toenmalige kroonprins (Edward) deed troonsafstand en Elizabeths vader werd koning. Als dit niet was gebeurd was zij nu waarschijnlijk geen koningin geweest. Maar omdat Harry nauwelijks kans heeft om ooit troonopvolger te worden kan hij gewoon trouwen met wie hij wil (en vind ik het eigenlijk ook niet zo boeiend). Al zal er binnen de familie echt wel over gesproken zijn. In Amerika zal het wel het gesprek van de dag zijn omdat een Amerikaanse hertogin wordt. Daar zijn ze sowieso geobsedeerd door koninklijke families, waarschijnlijk omdat ze dat zelf niet hebben.
Ik denk dat de manier waarop ze het huwelijk uitbuiten genoeg zegt over de manier waarop ze met elkaar omgaan. Volgens mij is ze voornamelijk alleen met haar moeder opgegroeid.
Ik lag toen in mijn kraambed, was heerlijk om naar te kijken toen haha. Nu moet ik toch echt verder met klussen want dochter wil een tienerkamen haha.
Heb het tot nu toe amper gevolgd, geen idee wat voor vrouw Meghan is. Zit om 12.15 uur klaar voor de bruiloft, heerlijk om te kijken. Eerlijk gezegd verwacht ik niet dat het huwelijk stand houdt. Prins en een actrice, hmmm nee geen ideale combi. Maar wie weet heb ik ongelijk en leven ze nog lang en gelukkig.
Aangezien Edward en Wallis geen kinderen hebben gekregen was de troon toch wel weer bij Elizabeth terecht gekomen. Alleen denk ik dat als Edward koning was geweest de monarchie de tweede Wereldoorlog niet had overleefd. Hij was namelijk bijzonder pro hitler...
Yep... Om half 9 heb ik BBC 1 opgezet en ik ga de hele show kijken. Ik vind het geweldig om te zien...
Ik denk dat die protocollen nog wel spelen als het om een troonopvolger gaat. Misschien niet meer zo streng als dat er persé met een adelijke dame/heer getrouwd moet worden (Kate Middleton is ook niet van adel) maar schandalen of gescheiden wordt niet echt op prijs gesteld. Dat prins Friso afstand deed van eventuele troonopvolging omdat hij met Mabel wilde trouwen is nog niet zo gek lang geleden. En ook over Maxima was gedoe. En in Engeland zijn ze wat dat betreft veel strenger.