Ik ben ook wel benieuwd hoor, naar alle poespas en met name de jurk. Leuk ook om beroemdheden te spotten. Heb Patrick J. Adams al gespot
Ja zeker dat wel. Maar niet extra zielig ofzo. Ik ga in aug trouwen en moet mijn vader ook al jaren missen. Het blijft een gemis maar het is niet anders
Nee zo bedoel ik het ook niet. Is voor iedereen een gemis. Maakt het voor hem niet erger omdat hij een prins is. Maar op dit soort dagen (van wie dan ook) had je gewoon compleet willen zijn.
Ja snap je wel hoor het is niet iets wat je had gedacht bij je huwelijk. Maar dat is hij heel veel dingen zo. Ik had liever dat mijn vader bij de geboorte was van zijn kleindochter dan bij ons huwelijk.
Ik was 22. Alles heeft mijn vader gemist van wat ik nu heb. Maar in mijn gedachten was hij er wel bij.
Ik moet nu toch wel even gniffelen om de typisch Amerikaanse dominee, die wel honderd keer het woordje ’love’ per minuut gebruikt. En lekker Amerikaans predikt. Zal wel wennen zijn voor de Britten.
Haha zagen jullie dat kate haar schoiders los maakte. En de moeder van de bruid die ging met charles mee. Zijn hun miljonair ofzo die moeder of was het de vader ? Van meghan