Opnieuw peuter overleden aan Mexicaanse griep - Mexicaanse griep Bah, vindt het wel een beetje eng worden, ook al was dit kindje al niet gezond.
bah echt sneu Hier besloten om de vaccin tegen de mexicaanse griep wel te nemen en hopelijk word het snel gedaan.
En wederom gaat het om een kindje wat al ziek was .. Vind het verschrikkelijk voor de ouders en nabestaande maar toch word ik er niet bang van ... Klinkt miss heel egoistische en zo bedoel ik het niet maar als ik dan hoor dat van de 18 overleden mensen er 16 al ziek waren dan schrik ik er gewoon niet van, wij zijn zelden tot nooit ziek en die kleine ook niet ... We wachten het gewoon af .. denk ook niet dat ik de vaccinatie ga halen, ben er gewoon niet van overtuigd dat het niets met je doet op lange termijn .. Vind dat er te snel tegenwoordig word gezegd dat iemand de MG heeft of er aan is overleden ..
Wij gaan Tristan ook vaccineren, is alleen pas vanaf 23 november, maar hopen dat hij het niet krijgt voor die tijd.
Komop mensen laat je niet GEK maken!!!! Er overlijden zoveel mensen per dag aan ziektes enz daar hoor je NOOIT iemand over en nu wordt bij elke scheet een nieuw topic geopend. Ik ga denk ik mijn vaccin maar verkopen Wel erg voor de nabestaanden maar dat is bij elk sterfgeval!!
Om ons gek te maken, nu kunnen mensen gaan speculeren of het kindje iets ernstigs had of niet. En daardoor gaan alleen maar mensen denken over een vaccinatie, precies wat ze willen. Ze moeten toch van die 32 miljoen bestelde vaccinatie's af he. Dus dan maar iedereen gek maken via de media.
Tja, hoeveel mensen/kinderen (met of zonder onderliggende problemen) sterven nu ook niet aan de gewone griep? Die verschijnen niet in het nieuws want de "griep" krijgen is hier al iets "gewoons". De m.griep is in veel opzichtte de gewone griep. Maar het is een nieuw varriant. Ik zal ook niet ontkennen dat ik niet de kriebels hiervan kreeg, maar eerlijk is eerlijk....wat is 18 personen nou op de hoeveelheid mensen die in Nederland wonen? Met andere woorden, hoe groot is de kans dat mijn kind of ikzelf of jullie dit krijgen? Ze zullen met de "gewone griep" toen die hier de kop op stak ook wel zo mee omgegaan zijn. Nu worden er alleen nog maar mensen geprikt die echt een risico lopen om hier aan te sterven. Maar mijn kleintjes krijgen nu ook geen "gewone griep" prik. Nee, ik laat mijn kinderen nu nog niet inenten. Maar dat is natuurlijk uit persoonlijke overweging!
Er zijn 18 mensen aan overleden. Maar er zijn meer mensen die het hebben. Verder ben ik het met je eens hoor.
Hm.. bangmakerij van de media denk ik.. want inderdaad, nu bij elk geval komt het in de media, en dat is bij de gewone griep toch ook niet.. en daar komen er veel meer van om per jaar.. en die vaccinatie.. ze spuiten je gewoon een beetje van die M griep in zodat je er immuun voor word.. nah lekker..
Zo is er ook twee keer per jaar het Norovirus (buikgriep). Dat komt dan ook groots in het nieuws, dat er in een verpleeghuis of ziekenhuis Norovirus heerst. Ja dus, dat is er ieder jaar. Lekker schokkend.
Ik had dit bericht al in een ander topic geplaatst. In een Mexicaanse griep topic. Juist om niet alweer een topic te openen. Verder vind ik het wel heel erg voor die ouders. Overigens, mijn man heeft de Mexicaanse griep en mijn dochter en ik zijn gewoon thuis en leven met hem samen. Dan komt het nog dichterbij.