Hoi hoi, Ik heb jullie eerder om advies gevraagd en toen kreeg ik zoveel nuttige reacties dat ik het nu weer eens probeer Mijn gsm (nokia n97) is aan het aftakelen en nu ben ik op zoek naar een nieuwe. Ik zoek een telefoon met een qwerty toetsenbord en een redelijke camera.Zo kwam ik terecht bij de Nokia C3 ,de revieuws zijn nogal wisselend Hebben jullie aanraders? Ik zoek enkel een telefoon,dus zonder abbo en simlockvrij.Qua prijsklasse het liefst tot 100,- Iemand ideeen?
Ik heb een c3. Vind het toetsenbord heel handig, en je kunt er makkelijk mee op internet.(wifi) Op zich vind ik het echt een hele goeie telefoon! Enige minpuntje; ik vind de camera een beetje tegenvallen voor een 2megapixel. En de toetsen zijn een beetje versleten, zie het verschil niet meer tussen de M en de N hahaha! Maar dat wordt ook wel superintenstief gebruikt, zit heel vaak te forummen met m'n telefoon enz. Heb 'm nu ongeveer een jaar.
Bedankt voor je reactie Ik vind dat altijd lastig te beoordelen,ze promoten het toch altijd als een goed product.Dus altijd fijn om ongezouten meningen te horen De camera,dat is idd jammer..ik zou het toch fijn vinden om toch redelijke foto`s te kunnen maken.M`n telefoon heb ik altijd bij,m`n fototoestel niet. Ik ga nog verder speuren hihi Nog iemand tips??