Ik bedoel echt voor vlekken. Ik gebruik ariel maar daar gaan sommige vlekken niet van uit de kleding.
shout? even tegen elkaar wrijven en uitspoelen ik krijg er alles mee uit. maar moet eerlijk bekennen dat ik bijna niet onder de 40 graden was, soms een zwart wasje van 30 graden, wat voor stof moet je wassen dan?
babyshirtjes op 30 graden, soms doe ik kleertjes toch op 40 erbij maar dan vervormd heel het shirt. Het word dan heel breed Maar sinds ons meisje vast voedsel eet heb ik regelmatig kleertjes die ik niet schoon krijg soms ook niet op 40 graden. Ik gebruikte al ariel in combinatie met ossegal.
Ik gebruik hier met erge vlekken altijd vanisch maar dan de vloeibare variant. Zijn 2 verschillende vloeistoffen. Even inwrijven en dan in de wasmachine. Na die tijd zijn over het algemeen de vlekken er uit.
Ik zweer bij Biotex vlekkendepper! Even laten intrekken en in de wasmachine, bij ernstige vlekken nog een schepje Vanish erbij, succes gegarandeerd. Groetjes, Anakin (gelukkige huisvrouw... )
Ik was alle kleren van iman op 40 graden. Met n schepje vanish erbij gaat alles eruit. Erge vlekken als diarree week k voor in vanish.
ik smeer alle hardnekkige vlekken zoals bv. gras, bloed en modder in met gewone handzeep, zo krijg ik practisch alle vlekken eruit.
bloed en balpoint doe ik met tandpaste verwijderen gras, modder , voedsel gewoon met de ouderwetse groene zeep uit het emmertje succes