Leuke kinderbladen?

Discussie in 'Schoolkinderen en pubers' gestart door Deliana, 6 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Deliana

Deliana Niet meer actief

Zit te denken om voor dochter haar 5e verjaardag een abbo op een kinderblad te vragen.

Maar wat is nou een leuk blad voor een 5 jarig meisje?
    Iemand een goede tip?

Alvast bedankt!!

2. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Donald Duck junior?

3. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Bobo is hier bij alle drie erg in de smaak gevallen.

4. MamEllen

MamEllen Actief lid

18 sep 2013
    148
    0
    0
    De bobo idd. werd hier ook enthousiast ontvangen!

5. Tamio

Tamio Niet meer actief

De Pipapanda is ook leuk.

6. Deliana

Deliana Niet meer actief

Bedankt voor de tips!

Bobo gaat het sowieso niet worden, heeft ze een keer meegekregen van school en die vond ze "saai" ;)

Pipipanda had ik toevallig een proefexemlaar van aangevraagd vd week, maar daar werd ze ook niet wild van.

Zoek ook meer iets met met allerlei "opdrachtjes" (zoals zoek de verschillen, woorden maken, reken opdrachtjes).

Iemand ervaring met Maan, Roos, Vis of Rompompom of iets in die richting?

7. Tamio

Tamio Niet meer actief

Misschien de Okki dan? Mijn dochter heeft de Bobo ook overgeslagen omdat de opdrachtjes al veel te eenvoudig waren toen ze met de kleuterklas begon. Is echt gericht op letters leren en tellen. Inmiddels heeft ze de Taptoe. Voor de Okki moet ze wel wat beginnend kunnen lezen dan staan er veel leuke opdrachten in.

Rompompom heeft ze een keer een proefexemplaar van gekregen maar dat is meer gericht op peuter/ kleuter. Voor de 'gevorderde' kleuter al weer wat eenvoudig wat ik me kan herinneren.

Maan roos vis ken ik niet.

8. Deliana

Deliana Niet meer actief

Ahhh hier kan ik wat mee, dank je wel! Misschien had ik ook wat duidelijker moeten zijn in mijn 1e post :)

Dochter zit inderdaad op beginnend leesniveau (avi start gaat goed), ik ga dus eens naar de Okki kijken!

Deel Deze Pagina