Nu we het toch over sinterklaas hebben. Mijn zoontje van bijna 6 mag graag lezen, en leest ook al op niveau van groep 4. Nu zit ik me rot te bedenken wat een leuk boek voor hem zou zijn. Iemand ideeen voor jongensboeken voor de leeftijd 6 en 8 jaar??
De boeken van geronimo stilton schijnen leuk te zijn voor 6-8 jaar. Tenminste dat zei de mevrouw van de boekwinkel zaterdag tegen me.
Geronimo Stilton is leuk, maar bevat soms nog echt moeilijke woorden. Leuke schrijvers Viviane den Hollander Mirjam Oldenhave Janneke Schotveld Hoe weten ze dat hij op groep 4 niveau zit? Hebben ze AVI toetsen afgenomen?
Geronimo stilton is idd héél erg leuk!! Soms ook wel moeilijk ja. Doofheid weerwolfje vinden veel kinderen ook erg leuk.
Hier leest buurmeisje dat nu net in groep 4 begonnen is.. (Maar echt wel aardig kan lezen) inderdaad ook Dolfje Weerwolfje en Geronimo Stilton. Dus dat lijkt me geen slechte keuze... Ben zelf met dochterlief na aan het (voor)lezen in een avi-m4 boekje... Maar eh.. Dat vind je zoontje vast minder leuk om te krijgen Hekste Lily is wel ECHT een meisjesboek Maar op veel kinderboeken staat een avi-aanduiding. E4 is wat ze eind groep 4 kunnen lezen.. M4 is midden groep 4. Op die manier kun je zelf makkelijker wat leuks uitzoeken