Heb jij wel eens iemand geslagen/gevochten?

Discussion in 'De lounge' started by Zonnebloem92, Jan 20, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

Dec 4, 2012
    10,846
    4,213
    113
    Female
    Zuid Holland
    En wat was de reden?
    Dan heb ik het natuurlijk niet over vechtpartijtjes in de kindertijd maar echt serieuze ruzies.
    Ik heb nog nooit echt met iemand gevochten of geslagen, alleen mijn man wel eens een mep verkocht toen ik heel boos was.

2. tuc

tuc Niet meer actief

Nee maar ik heb wel op het punt gestaan om.....dat kostte mij eeeenorm veel zelfbeheersing.

3. Rosao

Rosao VIP lid

Nov 3, 2007
    12,893
    1,390
    113
    Nee nog nooit! Kan me er ook werkelijk niets bij voorstellen.

4. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

May 8, 2008
    9,079
    313
    83
    Female
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    Nope. Ik ben niet bijster agressief aangelegd :) Misschien dat dat nog komen gaat als iemand mijn kinderen bedreigd?

5. penseel

penseel Niet meer actief

Nou heb lat wel eens een trap verkocht toen ik voor bij liep. Ik was zo kwaad...

Buiten dat niet echt. Wel eens uit woede met mijn hak een raampje kapot getikt.
    Een echte vechtersbaas ben ik niet maar ik kan wel in woede uitbarsten. Vaak is het dan een op een stapeling.
    Van gebeurtenissen gelukkig gaat het nu al jaren gewoon goed. Ben rustiger geworden. Dat raampje was toen ik 30 was haha bij mijn zusje was goed kwaad op haar.

zusje en ik hebben toen we jonger waren wel eens liggen rollen bollen zij won met haar ( mond) ik met mijn kracht...

Zal niet snel de eerste klap uit delen maar als het nodig is zal ik mij wel verdedigen.

6. anica

anica Fanatiek lid

Dec 3, 2009
    4,528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    Na dat ik kinderen heb gekregen niet.

Daarvoor wel, ik kwam veel in kroegen en werd vaak last gevallen, nee is nee en als je dan door gaat met aan mij zitten zijn de gevolgen voor je zelf! Ik heb nog nooit met een vrouw gevochten, alleen maar met mannen.

7. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ja, regelmatig helaas. Uit noodweer. Ik kan jullie vertellen dat je dan een hoop grenzen over gaat en heel anders tegen zaken aan gaat kijken.

8. Novastar

Novastar Fanatiek lid

Jan 9, 2014
    4,538
    1,171
    113
    Female
    Pedagoog
    Noord-Brabant
    Ik ben er niet trots op maar ik heb wel eens iemand geslagen. Mijn man (toen nog vriend, is zo'n 15 jaar geleden) had in het ziekenhuis gelegen met een gescheurde oogkas na een ongelukkige val. Hij was net genezen toen hij in de kroeg en dronken kennis aansprak op zijn gedrag (hij gooide zijn lege glazen gewoon kapot op de grond). Die kennis haalde uit met zijn vuist en ik zag het alweer helemaal gebeuren dat manlief weer in het ziekenhuis terecht zou komen dus ik was hem voor. Stompte die kennis vol op zijn neus. Hij moest huilen, echt waar. Toen kreeg ik op mijn donder van vrienden omdat die jongen al genoeg problemen had. Alsof dat een reden was om zich zo te gedragen. Achteraf was het wel een beetje dom. Ik ben maar 1,60 en het had ook anders af kunnen lopen. 😕

9. tuc

tuc Niet meer actief

Nou er zijn mensen die je zo raken, bv met je kinderen dat je echt op het punt staat om...geloof me maar.

10. Sunbeam

Sunbeam Niet meer actief

Nee, nooit geslagen of gevochten. Ik heb wel eens een knul bij zijn lurven gegrepen die mij in de bios heel de tijd al lastig viel (verbaal) en me bij het naar buiten lopen ook nog uitschold voor ho*r. Toen was voor mij de maat vol. Mijn man (toen nog vriend) die ik toen net kende schrok zich rot, hahaha. Hij heeft mij weggetrokken en die jongen schopte hem heel hard toen mijn man zich omdraaide om weg te lopen. Toen heeft mijn man die gast vervolgens wel tegen de vlakte geslagen ;).

11. Eylem

Eylem Niet meer actief

Nope. Ben conflictvermijdend en probeer ruzies te voorkomen. Ook niet altijd goed trouwens.

Gek genoeg droom ik heel vaak dat ik iemand sla (vaak ook mijn eigen kinderen :( ), echt heel naar.

12. Umm85

Umm85 VIP lid

Jun 17, 2007
    26,310
    248
    63
    Female
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Alleen als puber, was echt zo'n dramatisch geval die met iedereen ruzie zocht en dacht dat ik heel stoer was.

13. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ja hoor. De laatste 14 jaar niet meer maar in mijn pubertijd was ik nogal een vechtersbaas.
    Bijna altijd jongens trouwens, maar die pestte mijn broertje en dan klapte ik er gelijk op.
    1 keer een meisje, 1 of andere jaloerse ex, die viel mij aan. En toen was ik sneller.

Oh wacht een maand geleden of zo trouwens BIJNA! :$
    Was echt bizar, en daarna konden mijn man en ik er erg om lachen.
    Wij waren op het strand, kinderen 25 meter verderop met een bal aan het overgooien. Honden mogen daar niet los ( wij hadden onze hond niet mee ).
    Kwam er een mevrouw met 2 redelijk grote honden aan wandelen. Die vlogen direct op onze kinderen af en waren gewoon aan het drijven. Ik schrok me dood, want er zat teveel afstand tussen en het had heel naar af kunnen lopen. Dus ik en mijn man, tegelijk, brullen om die honden te laten schrikken.
    Gaat dat wijf ( want dat was het ) toch uit haar plaat tegen ons! Nou daar wil ik best even mee in discussie. Honden moeten aan de lijn, klaar.
    Blijkt dat er ook nog een man van haar was, en die wil mijn man aanvallen. Die gaf hem gewoon een duw. Nou ja dat moet je bij ons niet doen. Man en ik stonden direct voor zijn neus. Hij schrok en gaf alleen nog maar een grote mond. Ik natuurlijk direct met de kinderen weg. Maar als die vent mijn man een dreun verkoopt dan sta ik niet voor mezelf in.
    En het allerergste, die mensen waren de 60 ruim gepasseerd!

14. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

Jun 5, 2013
    7,018
    548
    113
    ehm nee maar ik heb toch wel echt bijna een keer mn schoonmoeder bij dr strot gepakt. het is dat iemand me toen weg heeft gehaald want anders had ik serieus een nachtje vastgezeten

15. mam1991

mam1991 VIP lid

Jan 17, 2013
    10,071
    2,096
    113
    Nee wel eens op het punt gestaan omdat er een paar pubers m'n zusje zaten te pesten.. Heb en ingehouden

16. Truelove

Truelove Fanatiek lid

Mar 30, 2014
    3,006
    0
    0
    Als kind was ik echt een vechtersbaas:
    Broer helpen als hij thuis kwam en met iemand ruzie had.. Hup daar ging ik dan op jacht 😂

En een meisje uit mijn klas op de basisschool..
    Ze tikte me de hele tijd aan en riep mijn naam op gegeven moment kon ik er niet meer tegen en zei dat ze op moest houden.. Meisje gng gewoon door en toen heb ik haar een knal verkocht en zei ik.. Ik heb je gewaarschuwd..
    Ook hadden wij vroeger in de buurt een kinder disco 😂 daarbij was dat meisje ook aanwezig en wij deden zo stoer als we waren met alle meisjes de handstand tegen de muur.. Ik zei tegen het meisje dat ze even aan de kant moest gaan omdat ik haar niet wilde raken dus was goed bedoelt.. Maar mevrouw was eigenwijs en bleef staan! Ok dan moet je het zelf maar weten zei ik.. En ik deed de handstand! En ja hoor trapte haar keihard tegen haar kin waardoor haar kaak helemaal scheef stond!
    Achteraf paar weekjes later ik naar de tandarts.. Zit zij daar ook met haar moeder! Haha

Tja ik was geen lieverdje..
    Nu zou ik het niet zo gauw doen ivm mijn kinderen maar ik zeg altijd als iemand mij uitdaagt en het wil kunnen ze het wel krijgen..

17. Silverwings

Silverwings Fanatiek lid

Feb 18, 2014
    2,751
    918
    113
    Ik heb wel eens iemand geslagen ja, maar eigenlijk altijd om mezelf te verdedigen.. Jaren geleden sneed iemand mij (onder invloed van drugs) in mijn gezicht met een stuk glas en die heb ik wel een mep terug verkocht!

Ben verder niet zo'n vechtersbaasje..

18. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

Sep 7, 2007
    3,945
    42
    48
    Female
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    1x (m'n ex)
    Ik ging stappen met 2 vriendinnen (ex zou iets later komen) ipv naar het afgesproken cafe eerst even langs een ander cafe, kwam daar binnen en ex zat te zoenen met een meid!! kon me niet beheersen, liep op em af en gaf een klap in z'n gezicht, daarna huilend naar buiten gerend... Heb hem daarna nog 1x gesproken en nooit meer gezien..

19. sydneys

sydneys Niet meer actief

Ooit eens 1 keer
    mijn 2 beste vriendinnen van die tijd hadden ruzie met elkaar en eentje was net geopereerd. Die die was ik naar optredens en de andere was ook daar. Ineens vloog de gezonde de net geopereerde aan en toen heb ik ze uit elkaar moeten plukken. Of tja,...de geopereerde lag al op de grond en de andere ging erop zitten haha. Dus eraf gehaald en duidelijk gemaakt dat dat echt niet kon.
    Ruzie ging over een jongen,... :)

20. Twinkle81

Twinkle81 Fanatiek lid

Jul 4, 2014
    4,945
    1,033
    113
    Voorschoten
    Geslagen, ja. Als iemand niet wil luisteren tegen nee en handtastelijk wordt, vind ik dat ook mijn goedrecht.
    Onlangs heb ik ook nog een cursus Practical Self Defense gedaan, dus ik kan mijzelf redelijk vededigen mocht het nodig zijn.
    Aan het begin van mijn zwangerschap (ongeveer 10 weken) ook bijna in een gevecht terecht gekomen. Dronken mannen waren erg vervelend en VL wilde mij verdedigen. Hij kent een aantal budo vormen, dus je wilt hem niet tegenover je hebben. Dan spring ik er tussen om erger te voorkomen! Niet zo handig, maar een reflex. Gelukkig werd de 'tegenstander' ook tegen gehouden door nuchtere vrienden.

Share This Page