Ben geen ochtend mens nooit geweest ook. Hoe vaak ik niet door een wekker slaapt en dan ben ik soms te laat voor school? Van de kids. Vanmorgen hoorde ik hem wel in mijn dromen maar ik werd er niet wakker van ik ben het ZAT. Ik wil stabiel wakker worden en op tijd zijn om niet te haasten naar school. Want daarna loop ik met een schuldgevoel van hier tot tokio ik wil wakker worden en op tijd zijn op school vooral voor de jongste. Ik wil stabiliteit dus wie weet een wekker waar van ik zeker te weten wakker word. Zet mijn wekker al op vier standen van zeven uur tot 7.15 gaat die constant af en nog woord ik niet wakker!! Wie heeft de gouden tip.??? Als iemand wil mag een vroege vogel mij ook elke ochtend wakker bellen Ik zat zelf te denken aan een scheepstoeter of zo keihard..
Zo'n ouderwetse wekker op een bordje met muntjes neer zetten aan de andere kant van de slaapkamer. Een zeer onaangenaam geluid en je moet er wel uit om de wekker uit te zetten
Ik heb wel eens een wekker gezien die tijdens het afgaan door de kamer gaat rijden met daarbij een grote sirene Omdat je er dus achteraan moet, schijn je wel wakker te worden
Hahaha ik herken het van mijn man. Er gaan 3 wekkers af, ja echt waar 3!, en nog word hij met moeite wakker. Ik ben benieuwd naar DE tip. Oveigens liggen wij al bijtijds in bed omdat hij ook erg vroeg op moet. Doe jij dat ook of ga je erg laat naar bed?
hier zet ik 5 wekkers.. begin om 6 uur.. dan om het kwartier1 gaat een wekker af. en dan heb ik ook nog zo'n radio wekker met een heel hard irritant gepiep die ik op snooze moet zetten... dit is het enige dat helpt bij mij.. (en dan soms hoor ik het nog niet)
Ik heb zo'n vreselijk sirene-alarm geluid. Ik denk dat de hele straat er wakker van wordt maar het werkt wel
Mijn vriend heeft precies het zelfde. Hij doet het echt niet expres. Hij is al meerdere keren te laat geweest op zn werk en daardoor een officiële waarschuwing gehad, hij zou hierom gewoon zn baan kunnen verliezen! En hij zet 2 wekkers!!! Tegenwoordig zet ik mn wekker ook nog is en maak ik hem wakker, das het enigste wat werkt.
Hihi dan krijg je weer een ander probleem het tikken van de klok!! Maar ook van deze wekkers woord ik niet wakker ik slaap er echt door heen. Ik ga idd te laat naar bed nog wel eens en deze week was het helemaal drama na de vakantie. Op tijd naar bed op tijd er uit even mijn ritme terug haha. Denk dat ik een hoorn wil echt een hoorn van BOEM wakker en woord ik niet wakker in elk geval mijn kinderen van mama zet die herrie uit dat zou denk ook helpen. De jongste gaat op de bank zitten en laat mij tegenwoordig liggen dus die maakt mij ook niet wakker. En oudste die weet mama heeft ochtend humeur en hij zelf ook hij maakt mij ook niet wakker hwha. Wat een ellende toch dat wakker worden
mijn man heeft op zn telefoon een gil beltoon staan, die hij een tijdlang als wekker heeft gehad, hij werkte zeker alleen werden we er gigantisch chagerijnig van.. misschien een toon die van zacht naar steeds harder gaat? of zo'n ouderwertse wekker.. die rinkelt.. en dan ver van je bed zetten.. zodat je er uit moet..
Het ligt er vaak ook aan op welk moment van je slaapcyclus je wekker gaat. Als je in hele diepe slaap bent zul je idd niet makkelijk wakker worden maar als je aan het eind vam de slaapcyclus wat lichter slaapt wordt je gemakkelijk wakker. ik heb een keer iets gelezen over een polshorloge die registreerde hoe je slaapcyclus is, dan zet je je alarm bijvoorbeeld om 7 uur maarals je dat lichtste slaapmoment om half 7 hebt maakt ie je dan al wakker. Maar weer niet of dat ding uiteindelijk echt op de markt gekomen is en zal heel duur zijn. nou was er ook een app die precies hetzelfde deed maar geen idee hoe dat zou kunnen werken, je kon hem 2 weken gratis proberen maar toen ik m wilde proberen hoefde ik er juist niet vroeg uit dus weet niet of het werkt maar het is te proberen. En verder zorgen dat je alles de avond vantevoren al klaar hebt liggen. Kleding lunchpakketjes. Miss alvast een boterham in de koelkast leggen als ontbijt dat je kids er alvast aan kunnen beginnen als jij nog slaapt. ohja en wat vooor mijn man heel goed hielp, die had hetzelfde nml... is direct als ke eerste wekker gaat gelijk uit je bed springen, als je dat op een gegeven moment gewend bent zul je dat miss ook in je diepe slaap gaan doen. Nu ben je aan het rekenen op die extra wekkers...
Misschien zoiets? MCS Shake Alert - Multi Care Systems NIEUW en idd meteen uit je bed bij het eerst geluid, als je je omdraait en denkt: nog even... Slaap je natuurlijk zomaar verder en wen je eraan dat je na het geluid mag verder slapen omdat er toch nog wel een wekker gaat. Of dit op je telefoon zetten als wekker geluid: wakker Worden - YouTube
Ik zet ook altijd minimaal 3 of 4 wekkers maar vaak helpt dat niet eens. Er is een app op je telefoon die naast geluid ook lichtflitsen geeft. Dat wil bij mij nog wel eens helpen!
Ik heb sinds een jaar een wake up light en dit werkt bij mij super! Ik kom fatsoenlijk mijn bed uit en hoef veel minder te haasten in de ochtend. Ik kan zelfs s ochtends douchen nu, dat kreeg ik eerder echt niet geregeld! Ik zet wel altijd mijn telefoon, vroeger paar keer meegemaakt dat de stroom uit was gevallen in de nacht.
Wij hebben al 12 jaar of langer zo'n wekkerradio van Philips, dat ding kun je op 2 wektijden in stellen en je kunt behalve de radio ook voor een alarmtoon kiezen die zo hard is dat de halve straat wakker is.
Haha even gekeken op die site kost 125 euro maar wat is 125 euro als ik op tijd wakker woord juist daar in zit mijn winst. Even sparen eens wat voor mijn zelf deze wekker dus. Bedankt voor de tip.