Ongeveer 2,5 uur geleden werden we opgeschrikt door harde knallen. Mijn man liep naar buiten. Kwam van achter. Hij riep nog heel hard 'hey'. Toen zag hij al oranje gloed en rook. Hij zei dat ik hem zijn jas en telefoon moest geven en is achterom gelopen. Wij hebben niks achter ons liggen alleen een flink stuk verder een autobedrijf. Ons vermoeden was ook dat daar wat aan de hand was. Hij riep nog 'bel maar 112'. Ik gebeld. Was al gemeld en de brandweer was onderweg. Het bleek om 1 auto te gaan maar die stond wel heel dicht op bedrijf. Gelukkig is het met een sisser afgelopen. Vermoedelijk ging het om een gestolen auto die onder het rijden al brandde en waar de daders er tijdens het rijden zijn uitgesprongen. Hij is tegen een bord tot stilstand gekomen. Dat is echt een geluk geweest! Poeh, was echt ff van de kaart! Scheen volgens de politie wel meer daar te gebeuren omdat het flink afgelegen ligt.
Was in eerste instantie best bang dat het in het bosje direct achter ons huis/tuin brande. Maar dat was gelukkig niet zo. Hoop maar dat het nu weer lang rustig is, want dit is niks zo!