Hallo allemaal, De afgelopen tijd heb ik veel rond gelezen op dit forum,en ik heb er al veel nuttige info gevonden.En aangezien ik en mijn aanstaande besloten hebben voor ons 1e kindje te gaan wil ik me graag even voorstellen. Voorlopig gebruik ik liever even de naam Mupke inplaats van mijn echte naam.Ik ben 25 jaar woon in Limburg en ben afgelopen Dinsdag gestopt met de pil.Ik heb hem zo'n 10 jaar geslikt.Donderdag ben ik begonnen met het slikken van foliumzuur tabletten.Gisteren ben ik weer ongi geworden dus ik ben benieuwd hoelang het gaat duren voordat het vanzelf weer allemaal opgang gaat komen. Ik loop al weer wat jaren rond met een kinderwens maar de laatste tijd kan ik aan echt niks anders meer denken.Ik heb dan ook lang getwijfeld over het moment van stoppen met de pil,maar ik denk dat iedereen wel wat last heeft van bepaalde twijfels.Ik vind het in ieder geval heel erg spannend allemaal,en ik kan niet wachten op tijd dat ik ook mijn eerste test kan gaan doen . Gr.Mupke
Welkom Mupke Spannend is het zeker en ik denk dat iedereen wel eens een keer onzekeris. Hopen dat je straks een regelmatige cyclus hebt en snel zwanger bent.
Welkom IK zit ook in de 1e ronde en vind het ook allemaal erg spannend. Ook ik heb zo nu en dan mijn twijfels hoor maar dat hebben er vast meer. Veel succes met zwanger worden!