Hoi allemaal! Sinds afgelopen vrijdag heb ik een flinke blaasontsteking. De huisarts heeft me hiervoor antibiotica voorgeschreven en die moet ik nog slikken tot woensdag. Er is nog weinig verandering en mn lymfeklieren zijn flink opgezwollen. Nu merkte ik echter op dat ik sinds zaterdag een paar flinke bulten (ong een halve cm groot) op mijn schaamlippen heb zitten, ze zijn ook behoorlijk pijnlijk. Het lijkt niet op herpes (want dit zijn blaasjes) maar wat zou het dan zijn? Kan het van de blaasontsteking/antibiotica komen? Morgen heb ik een afspraak bij de dokter maar ik ben toch huiverig dat het eem SOA is ofzo, ondanks dat ik geen onbeschermde seks heb gehad. Iemand een idee wat het kan zijn? En ook wat je er dan aan kunt doen?
Ik zou denken dat het een reactie is op je ab. Kijk maar eens in de bijsluiter, waarschijnlijk staat er wel iets in over overgevoeligheidsreacties van de huid. Oh en ik zou er niks aan doen als t niet schadelijk is, wat vettig houden is vaak wel fijn. En niet met zeep wassen (sowieso niet).
Ja dat vermoeden had ik ook al een beetje. Maar ben als de dood dat ik iets engs onder de leden heb ofzo
Ik zou dat toch aan de arts, of iig de assistente, voorleggen. Mijn dochter kreeg vorig jaar een allergische reactie op antibiotica en ik heb toen meteen aan de bel getrokken dat ze erop leek te reageren. Ik moest dus direct stoppen met die ab geven om erger te voorkomen en ze kreeg een andere voorgeschreven.
Hmmm was ik al bang voor. Intussen ha gebeld (vervanger) en ik kan morgen terecht. Gelukkig geen SOA dus!
Is het niet iets dat er al zat? ontstoken haarvaatjes? Wat idioot dat nu juist alleen daar bulten zouden komen.. Het zal vast niets ernstigs zijn hoor!