Sorry, weer banner..

Discussie in 'Over deze site' gestart door Vlinderbloem, 12 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Sorry sorry sorry maar ik heb ook hulp nodig! Mijn banner doet het niet en ik snap niet waarom! Ik krijg steeds de melding dat de banner niet meer (?) bestaat. Heeft iemand een idee?

Ps: misschien een goed plan om een centraal bannertopic open te houden? Doordat ze steeds worden gesloten moet je dus wel een nieuwe openen als je er een vraag over hebt..

2. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Nee, we vinden telkens een nieuwe handiger want dan kunnen we zien wat we beantwoord hebben.

Die fout, zo te zien ligt niet hier maar bij bump and beyond. Ik kan je er dus niet bij helpen.

3. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Hmm wat gek dan, ben benieuwd of meer mensen er last van hebben..
    Toch bedankt!

4. tinkerbelletje

tinkerbelletje Actief lid

20 okt 2008
    205
    0
    0
    ja ik heb er ook last van hoor

5. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Hadden jullie een banner aangemaakt zonder te registreren? Er zijn hier op het forum al meer mensen geweest die problemen hadden met de Bump and beyond banners, en dan vooral die met meerdere data erin. (met meer dan 3 geloof ik)

Even kijken of de mijne het nog doet...

Edit: De mijne doet het nog... Vreemd... Misschien is de banner te vaak bekeken? Daar zit volgens mij ook een limiet aan... Kun je wel een nieuwe maken?

Ik zie nu trouwens ook dat de site vernieuwd is, misschien heeft dat er ook mee te maken... Dat je banner uit het assortiment is, zeg maar...

6. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Hmmm, ik zal eens kijken bluesky! Bedankt voor je tip!Ik heb me trouwens wel geregistreerd gister..
    Ik ga het even proberen

7. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Ha! Ik heb nu een andere banner gemaakt en die doet het vreemd genoeg wel. Bedankt meiden!:)

8. Techniek

Techniek Niet meer actief

Mooi! Doe ik deze dicht.

Jan

Deel Deze Pagina