Sorry sorry sorry maar ik heb ook hulp nodig! Mijn banner doet het niet en ik snap niet waarom! Ik krijg steeds de melding dat de banner niet meer (?) bestaat. Heeft iemand een idee? Ps: misschien een goed plan om een centraal bannertopic open te houden? Doordat ze steeds worden gesloten moet je dus wel een nieuwe openen als je er een vraag over hebt..
Nee, we vinden telkens een nieuwe handiger want dan kunnen we zien wat we beantwoord hebben. Die fout, zo te zien ligt niet hier maar bij bump and beyond. Ik kan je er dus niet bij helpen.
Hadden jullie een banner aangemaakt zonder te registreren? Er zijn hier op het forum al meer mensen geweest die problemen hadden met de Bump and beyond banners, en dan vooral die met meerdere data erin. (met meer dan 3 geloof ik) Even kijken of de mijne het nog doet... Edit: De mijne doet het nog... Vreemd... Misschien is de banner te vaak bekeken? Daar zit volgens mij ook een limiet aan... Kun je wel een nieuwe maken? Ik zie nu trouwens ook dat de site vernieuwd is, misschien heeft dat er ook mee te maken... Dat je banner uit het assortiment is, zeg maar...
Hmmm, ik zal eens kijken bluesky! Bedankt voor je tip!Ik heb me trouwens wel geregistreerd gister.. Ik ga het even proberen