Ik heb ook meegedaan en nog niet zo lang geleden... Bij mij was het iets anders omdat jullie het nog voor jezelf willen houden ( wat ik begrijp) maar bij ons mocht iedereen het weten. De flessen werden iedere donderdag bij mij opgehaald en ze stonden inderdaad voor de deur en het intresseerde me helemaal niets.. als mensen weten dat het voor moeders voor moeders is dan weten ze waarschijnlijk ook wat dat inhoud en dus zullen zij begrijpen dat jij een heel goede daad verricht hiermee... Je kunt die mevrouw altijd even bellen van Moeders voor Moeders en het aan haar uitleggen, je zal vast niet de enige zijn die het geheim wilt houden Succes!!
Volgens mij zijn er steeds meer verzamelpunten waar je ze kunt brengen. Ik kon ze niet eens laten ophalen.
Ik wil hier graag even laten weten dat ik het superlief van jullie vind dat jullie meedoen aan "moeders voor moeders". Ik ben daarvan afhankelijk om ooit een kindje te kunnen krijgen! Dus dames; jullie zijn toppers! (PS: kan niet wachten tot ik straks zelf van die piesflessen kan vullen )
Hier ook een wegbrengpunt, maar ik heb ze gewoon voor de deur gezet, de hele buurt wist het meteen, werd van alle kanten gefeliciteerd omdat ze het blauwe busje hadden gezien Gewoon even navragen, hier kon je ze in de woonplaats wegbrengen, maar ook in een stad even verderop.
Hahaha, dat kon ik ook niet. Ik had meteen een dag na mijn positieve test gebeld en direkt een afspraak gemaakt, maar je mag pas vanaf week 6 ofzo gaan inleveren. Dus je kunt niet eens meteen beginnen. Maar alles is mooi meegenomen natuurlijk. Ik dank jullie ook allemaal!
Ik doe ook mee! Heb wel even gewacht tot ik de eerste echo had gehad die tot onze grote opluchting helemaal goed was! Na 2 miskramen is dat toch erg spannend. Maar dit keer gaat het helemaal goed, gelukkig. Zelf zat ik er ook niet ver vanaf om het medicijn wat ervan wordt gemaakt hard nodig te hebben. Het kan zo belangrijk zijn voor andere stellen. Dus, als ik daar mijn kleine steentje aan bij kan dragen, dan doe ik dat heeeeeel graag. Ik gun iedereen het grote geluk van een eigen kindje . Zoals hier al eerder vermeld vind ik het feit dat mensen het wellicht herkennen daaraan ondergeschikt. Maar dat is natuurlijk voor iedereen anders.