goeiemorgen dames vandaag krijg k me eerste echo, maar ben zoooo bang pfffff heb nog steeds alle symptonen zoals pijnlijke boobs, misselijk vooral in de avond en jeuk jeuk jeuk. maar toch ben k bang dat er straks niks zit, of dat het niet goed zit. ben trouwens vandaag precies 8 weken zwanger. in jan 2009 had k ook een echo met 7 wk en er bleek alleen een lege vruchtzak te zitten, vandaar mijn angst nu. maar weet je wat het ook is, heb pas om 6 uur in de avond een echo en zit hier te nagelbijten, maar kan k ook bellen of het eerder kan. gr kreeft
Hey kreeft, Je spanning is natuurlijk hardstikke begrijpelijk. Ik hoop voor je dat vandaag toch alsnog alles goed zit! Waarschijnlijk staat de hele dag al vol gepland, maar je kan alijd even bellen of er iemand is uitgevallen en of je misschien wat eerder terecht kan. Heel veel succes en houd ons op de hoogte!!!
Probeer positief te blijven, ....maar ik kan je angst wel goed voorstellen hoor! Ik zal voor je duimen...laat je het even weten hoe het was?
zal het zeker laten weten hoe het was, hoop echt op goed nieuws. nog 2 uurtjes in spanning zitten. gr kreeft
jaaaaaaah gelukkig de echo was goed, beebje is bijna 2 cm lang, en een stevige hartslagje. ben zooooo blij. gr kreeft