Hallo iedereen, Ik heb aankomende vrijdag mijn eerste echo (6+3 weken) bij de gyn. Krijg je bij zo'n eerste echo ook een foto mee?? En zal deze echo vaginaal zijn??
Ik ben van mezelf superslank maar met 6 weken was de echo nog inwendig. Vanaf 7 weken vanaf buiten. Wel heb ik van alle echo's foto's meegekregen. Krijg je bij ons standaard mee na iedere echo.
Hier heb ik een foto meegekregen Tenzij je toch korter bent dan verwacht en ze alleen een beginnende zwangerschap zien. Dat was bij mij tenminste zo.
Ik had met 6w4d mijn eerste echo, deze was inwendig en ik kreeg 2 foto's mee! (bij alle 5 de echo;s die ik kreeg in de eerste 12 weken kreeg ik foto;s mee, soms zelf meerdere!) Succes!
Ik kreeg bij 6 weken en 3 dagen een uitwendige echo (kon net omdat ik heel slank ben). En ik kreeg foto's (4) en zelfs een dvd mee! Veel plezier vrijdag!
Ik kreeg ook een foto, terwijl ik nog niet eens 6 weken was. Maar het hartje klopte toen wel al. Verder was er op de echo alleen een wit puntje te zien, hahaha! Maar toch wel bijzonder, zo'n eerste fotootje. Het bewijs dat het echt is.
Ik heb afgelopen vrijdag een echo gehad bij 5+4 en deze was natuurlijk inwendig. Ik ben aan de gynaecoloog vergeten een foto te vragen, maar ik mag vrijdag voor de herkansing . Er was sowieso niet veel op te zien, een zwart zakje met drie grijze bolletjes, waarvan er eentje knipperde. Ik zou de foto gewoon vragen en niet zoals ik vergeten
Ik krijg altijd 1 foto mee, ook die allereerste keer. Ik had inderdaad een inwendige echo, maar dat deden ze hier nog tot 14 weken zelfs! Lekker scherp beeld en dan kon ze het beter zien. Pas bij de 20 weken echo deed ze het uitwendig.
Ik heb ook meteen foto meegekregen (zelfs al een dvdtje!). Mijn eerste echo was 9+4 weken. Moest bij mij wel inwendig, maar daardoor was het wel supergoed te zien
bij mijn eerste echo 6w3d heb ik de echo meegehad. en dat denk ik alleen omdat het een aardige gyn was. want eerst mocht het niet en toen ik zei ok mag ik dan een foto maken toen zei die ach neem der ma 1 mee zijn allemaal het zelfde. en ik kreeg hem ook inwendig. bij mijn tweede echo 8 weken. kreeg ik heb gelijk opgestuurd naar mijn email. en kreeg weer een inwendige echo. dit omdat je het beebje gewoon veel beter kan zien.
onze vk doet de 1e echo inwendig om de duur van de zwangerschap vast te stellen. (volgens mij tot 10 week) En we kregen de echo mee op dvd en natuurlijk een paar fotootjes voor het plakboek.
ik heb 4 augustus mijn 1e echo gehad. Inwending. Was toen 5 weken en 5 dagen zwanger. En ik heb 3 foto's mee gekregen !
Zo'n vroege echo is meestal inwendig. Heeft niet zoveel met klein en slank te maken, maar op die manier kunnen ze het dichtst bij de baarmoeder komen. En een fotootje kun je natuurlijk gewoon vragen, ik denk niet dat er veel echoscopisten zullen zijn die daar nee op zeggen.
gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik had bij 8 weken mijn 1e afspraak bij de verloskundige. We kregen toen ook een echo om te kijken hoever de zwangerschap al was. Het was een inwendige echo. De verloskundige vertelde dat het bij hun standaard was om de 1e echo inwendig te doen. (Het is dan goed te zien) Bij 12 weken was de echo uitwendig. Dit was alleen even om te kijken naar het hartje. Toen hebben we helaas geen foto meegekregen. Maandag hebben we de 20 weken echo en we hopen natuurlijk weer op een foto. We hebben de echo op DVD meegekregen en natuurlijk 2 foto's voor het plakboek.
Wij hebben de eerste twee echo in het UMC gehad deze waren beide inwendig (doen ze volgens mij in dit ziekenhuis altijd maar dit weet ik niet zeker...) Vandaag de derde gehad bij het Echobureau (uitwendig) en het viel me inderdaad op dat deze een stuk onduidelijker was, iets meer bewogen en daardoor wat streperiger. Volgens mij is dit ook omdat je meer beweging hebt (van haar onvaste hand en mijn ademhaling), als het kindje mooi in beeld was deed ik heel erg mijn best heel stil te liggen maar toch. Ik zou ook vragen of ze voor de foto niet te ver willen inzoemen daar wordt de foto over het algemeen ook niet bepaald duidelijker van... Wij hebben bij alle echo's meerder foto's mee gekregen.
Bij onze gynaceoloog doen ze eigenlijk standaard de echo inwendig... (kan zijn dat het maar tot een bepaald aantal weken is totdat het echt goed te zien is op een uitwendige echo) Ik heb eerste echo ook bij de gynaceoloog gehad, was dus inwendig en ik heb een foto meegekregen bij 6 weken en 5 dagen zagen wij een kloppend hartje en een boontje