In het voorstel topic op haar forum staan bijna alleen maar mensen die zeggen daar via ZP gekomen zijn. Dit zal dus wel al langer spelen.
Met de tip van whysteria was mijn eerste link op Google haar forum Ik vond de beschuldigingen die ze deed in het topic absoluut niet netjes. Maar ik zal haar dan ook zeker niet missen
Volgens mij gaat dit over Vlinder84 en ik vind het schandalig dat mijn naam genoemd is. Ik heb een andere mening over waar zij wel voor staat maar ik heb haar nooit of te nimmer een pb gestuurd of aan iemand (god weet aan wie ik dat zou moeten doen) iets daarover gezegd.. Ik wist überhaupt niet eens dat zij inactief is gezet.. ik krijg een melding van iemand dat mijn naam gebruikt en ik zou willen dat dit recht getrokken wordt.. nu is het allemaal een beetje vaag vaag maar ik sta er helemaal los van!!!! Ondanks ik een totaal andere mening had dan haar zou ik zoiets never nooit doen!! Laat staan, ik weet ook niet eens wat er precies gebeurd is..??? Ik zou het fijn vinden als mijn naam hierin 'gezuiverd' gaat worden, ook door beheer want het komt nu wel over als ik dat ben en zij weten toch meer blijkbaar... Zo ik moest dit kwijt want schrik hier echt van 😞
De hele post is al verwijderd door beheer en Vlinder84 is vertrokken, meer kan er denk ik niet gedaan worden.
Als je Googled staat mijn naam er toch nog bij.. Voor wat zou ik haar aangegeven moeten hebben? Ik ben eigenlijk te boos/geïrriteerd dat mijn naam gebruikt is en om alles terug te lezen waar het daadwerkelijk omgaat? @beheer, persoonlijk had ik het wel zo netjes van jullie gevonden om mij in ieder geval in te lichten dat mijn naam ergens in gebruikt is waar ik niets mee te maken heb en de post inmiddels wel verwijderd is..
Is het alweer toegestaan om zo over een vertrokken lid te praten? Dacht dat zoiets ook tegen de regels was?
Volgens mij stond er helemaal niet dat ze dacht dat jij het had gedaan Zowelkom. Het ging over mensen die elkaar wel/niet mogen op ZP. Of een van hen het misschien gedaan kon hebben. Zij reageerde met 'ik weet dat bv ZoWelkom84 mij niet mag, maar of zij (of een ander) zoiets gedaan kan hebben weet ik niet' (iets van die stekking). Dus de soep was echt niet zo heet hoor!
Ik vind wat zij doet te ver gaan maar dat komt omdat ik moeilijk kinderen kan krijgen en dankbaar ben dat ik er al 1 heb mogen krijgen en thank god ook nog een tweede.. Hoe ik er verder in sta doet er hier niet toe maar haar niet mogen is groot woord, ik ken haar verder niet en voor haar vind ik dit vervelend maar ik sta hier wel helemaal los van..
Ze heeft weldegelijk gezegd dat ze haar verdacht maar geen pb contact mee had, dus ze viel af. Maar dat is flauw, want ik vond het ook belachelijk wat ze deed en zo waren er veel meer.
Nee ik heb idd geen pb contact gehad met haar, nooit gehad ook.. Maanden geleden voor het laatst contact En dat was onze discussie.. Ik weet nu al niet hoe ik contact krijg met beheer want op mij reageren ze niet in dit forum.. dus laat staan dat ik iets van haar had moeten doorbrieven of wat dan ook.. zou niet weten bij wie en hoe..
Klopt, dit is niet de bedoeling. Daarom doen we dit topic dicht. Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl