De titel zegt het al: heeft iemand ervaring met boodschappen bestellen bij Picnic? Ze claimen goedkoper te zijn dan bijvoorbeeld AH. Vraag me af of het zo is
Wij hebben het een tijdje gedaan. Het vlees en de groenten vielen tegen. Bovendien zijn ze beperkt qua merken en ben ik best gehecht aan bepaalde producten dus maken er geen gebruik meer van. Maar mocht dat je verder niet uitmaken, ze bezorgen wel goed en op tijd en hergebruiken de plastic tasjes.
Ze bezorgen hier helaas ook niet, maar mijn zus is er echt lyrisch over. Volgens haar is het inderdaad goedkoper en de service is goed. In haar regio is er wel een wachtlijst, omdat ze het anders niet aankunnen. Je kan niet zomaar klant worden. Ik bestel zelf nu bij de jumbo. Ik vind het online winkelen trouwens echt een uitkomst. Het scheelt zoveel tijd!
Jij wij ook ervaring, ik denk wel dat zij goedkoper zijn dan AH. Maar dat heb je bij AH wel zelf in de hand natuurlijk. Of je voor A merken of B merken gaat. Ik vind de service goed, maar ook wij zijn gehecht aan bepaalde producten en hun assortiment is een stuk kleiner, dus daardoor maken we af en toe gebruik van Picnic. Ik stoor me wel aan de plastic tasjes. Ze leveren 6 tasjes met spullen, wat ook wel in 2 of 3 tasjes zou passen. Daarnaast zeggen ze deze te hergebruiken, maar dat is volgens mij ook maar beperkt mogelijk. De tasjes die ik krijg zien er altijd zeer netjes uit, dus ik geloof nooit dat deze dan al 10tallen keren eerder zijn gebruikt.
Wij hebben het ook een keer gedaan maar ik vind het assortiment te beperkt dus wij bestellen er niet meer. Eerder bestelden we bij de Jumbo maar die leverde ons vorige week een krat met geplette paprika en de mayonaise overal overheen uitgesmeerd. Vanmorgen voor het eerst bij de AH besteld en ben nu niet duurder uit dan bij de Jumbo. Nog geen ervaring met hun service.
@Treez Ik sta inderdaad op de wachtlijst haha ben al gestegen van plaats 3200 naar 850 dus binnenkort Wij bestellen nu al een paar maanden. Heerlijk hoeveel tijd het scheelt @Bootcamp babe en @Nellie4 Ik ben niet gehecht aan merken dus dat zal wel meevallen. Bestel wel regelmatig ah basic dus dat wordt mogelijk lastig concurreren. @mama2bengeltjes we bestellen al maanden bij ah en heb daar alleen maar goede ervaringen mee. @MSL12 en @Hopsatee klinkt wel veelbelovend
Dit! Prima service, zetten alles in je keuken. Nemen lege flessen mee. Aanbod beperkter maar voldoende (er is de afgelopen tijd veel bijgekomen, in het begin was het assortiment echt veeeeeel kleiner) Wij zijn ook zeer tevreden over de groente en het fruit, het vlees ook. En bij ons bezorgen ze alle dagen van de week op prima tijden!
Wij gebruiken Picnic ook en zijn tevreden. Moet wel zeggen dat we voor veel groenten/fruit nog naar de groentenboer gaan. Vooral heel fijn dat ze vanaf €25 gratis bezorgen. Vind het fijn om er de grote boodschappen te doen, maakt dat we kleine boodschappen nog even met de fiets kunnen doen (zoals een groentenpakket bij Ah, of luxe producten die ze niet bij Picnic hebben).
Mijn schoonzus had het er gister ook over. Ik heb me zojuist aangemeld. Sta op plek 5000 nog wat. Als het niks is meld ik me zo weer af. Bij de AH moet je voor minimaal €70 bestellen en dat vind ik teveel. Je moet dan ook nog bezorgkosten betalen.
Ik heb mij al ingeschreven voor als ze hier gaan bezorgen. Dan ben ik de eerste . Waarschijnlijk duurt dat nog 20 jaar. Helemaal niemand bezorgd in de uithoek waar ik woon. Zelfs mijn online bestelde boodschappen moet ik zelf ophalen.
Ik bestel al meer dan een jaar elke week bij Picnic. Assortiment is inderdaad niet heel groot, maar de meeste dingen die wij gebruiken kun je er bestellen. Heb nooit problemen met hun fruit, groente en vlees gehad. En hun spelt brood is heerlijk!
Regelmatig besteld maar ik mis toch een hoop in het assortiment waardoor ik nu weer bij de ah bestel...
Ik woon in Amersfoort en bestel al een aantal jaar bij Picnic (niet elke week) Ze zijn inderdaad goedkoper en de verse producten zijn erg goed. Als we een week erg druk zijn en veel weg dan laat ik meestal de boodschappen bezorgen voor de hele week. Ideaal