Ik weet niet naar de kwaliteit van een foto op Florex bij albelli. Ik maak wel altijd mijn fotoboeken bij albelli en daar ben ik altijd erg tevreden over. 1 x was er een blz in het boek een paar mm scheef afgedrukt. Ik had dit gemaild en een foto toegevoegd en kreeg gratis een heel nieuw boek opgestuurd. Ben dus ook erg te spreken over hun service.
En zet de nieuwsbrief uit! Albelli is de Jehova getuige van het internet. Elke ochtend word ik wakker en dan is het: u heeft een nieuwe e-mail. 30% korting, 20% korting, 10% korting... En dan ga ik 's avonds slapen en dan heb ik weer een nieuw mailtje. "Hallo, met Albelli; heeft u een momentje om te praten over onze Lieve Heer, Albelli almachtig; nu onze fotoboeken met 40% korting" *zucht* Why did i ever place an order there?
Op dit moment 20% korting bij Albelli, dus dat is mooi. Hij is besteld, bedankt voor de reacties! Beschadigingen maak ik me niet druk om, hij komt hoog te hangen, boven ons tv meubel, wat nogal (te) hoog is. Dat canvas ben ik ook wel zat inmiddels en wil weer eens wat nieuws.