Private lease

Discussie in 'De lounge' gestart door Yvke86, 31 aug 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Treez

Treez Niet meer actief

Klopt het verschil hoeft ook niet erg groot te zijn. Het is natuurlijk ook heel persoonlijk wat je belangrijk vindt. De een vindt de kleur belangrijk, de ander de mate van zuinig rijden en een ander het vermogen. Ik begrijp de frustraties van TS ook wel. Mijn man en ik zijn daar ook totaal verschillend in en dat kan botsen. Uiteindelijk moet je wel wat toegeven (en daarom is onze tweede auto ook een 1.6 geworden tegen mijn wens in ;)).

2. Bailey07

Bailey07 Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.187
    1.749
    113
    Je man is niet heel goed op de hoogte dan, want de nieuwere motoren met 'maar' 1.0 kunnen behoorlijk wat doen. Hier een nieuwe kia Rio uit 2017 en een picanto van net een week oud. Beiden 'maar' een 1.0 motor, en oké ze zijn iets lichter. Maar eh. We hebben al aardig wat auto's zoekgereden haha.

3. Yvke86

Yvke86 Fanatiek lid

11 apr 2013
    1.696
    295
    83
    Vrouw
    Pedagogisch medewerkster
    Limburg
    Wij hebben nu een nieuwere octavia met een 1.2tsi motor en die vind hij toch echt te langzaam. Voor mij is het prima hoor :)

4. Bailey07

Bailey07 Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.187
    1.749
    113
    Ik bedenk me nu dat dat een station is natuurljk. Dus iets zwaarder. Maargoed.. Haha

5. Yvke86

Yvke86 Fanatiek lid

11 apr 2013
    1.696
    295
    83
    Vrouw
    Pedagogisch medewerkster
    Limburg
    Jij kunt mijn man een hand geven :D

Treez vindt dit leuk.
  6. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.637
    5.664
    113
    Precies.

Als gezin red je het niet in bijv een fiat panda dus je komt snel bij een station uit en die zijn duur. Daarom hebben wij het niet gedaan en zetten we elke maand een groot bedrag opzij voor evt onderhoud. Wij vonden het te duur.

Biny vindt dit leuk.
  7. SpringDing

1 sep 2018
    72
    51
    18
    Vrouw
    Voor ons is het niet te doen.
    Ik rij alleen als 45000 km op jaarbasis. Geen leasemaatschappij die daar mee in zee gaat voor een normale prijs.

Maar snelheid van het blok heeft ook te maken met meer dan alleen de inhoud ervan of de pk's

8. DastyQueen

DastyQueen Niet meer actief

Die van mij ook, zelfs zijn werkbus moest de snelste motor hebben... wat dat betreft vind ik die van mij nog steeds een jongetje die de snelste brommer wil hebben :rolleyes:

Yvke86 en Bailey07 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina