Private Practice

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door butterfly1984, 16 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

Wie kijkt het ook?

Jeetje zeg, wat een ongelooflijke heftige aflevering!

Had het echt niet meer.

Zo zielig voor de dochter van Dell!:(

2. Vera

Vera Fanatiek lid

17 apr 2006
    2.604
    1
    0
    Oh mennn, ik moet er elke keer bij huilen. Het is heel vaak zo heftig. Ook een keer met een vader met taaislijmziekte (geloof ik) en zijn dochter van 7 en zoontje van 2 hadden het ook. Moeder was overleden. Dochter ging slecht en moest in carantaine. Vader mocht er niet bij, die zou dan ook doodgaan. Moest ie dus kiezen voor zijn dochter alleen te laten doodgaan of bij zijn zoontje zijn. Echt vreselijk. Hij koos voor zijn dochtertje. En dus zelf ook doodgaan.

3. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Ik ken het niet maar wat Vera schrijft lijkt me erg heftig

4. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Oh even gegoogled en is gewoon een serie....Dacht dat het echt was...

5. ilseroc

ilseroc Fanatiek lid

19 apr 2009
    1.456
    0
    0
    Was dit nou de laatste aflevering?
    Over 2 weken begint greys weer en meestal is er de week ervoor de aflevering van voor de stop.

Wat een drama aflevering was dit zeg :( Heb wel een traantje gelaten pfffff

6. Opening

Opening Niet meer actief

ik kijk ook altijd en heb het niet droog kunnen houden. Had vorige week op you tube al deze aflevering een stuk gezien maar het is inderdaad de laatste. Erg jammer!

7. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    vond het ook heftig, vind het wel een supergave serie. ben ook helemaal weg van greys anatomy. de afleveringen die nu komen heb ik al allemaal gezien en ze zijn zooooo spannend. bij de laatste werd ik bijna gek van spanning:D

8. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Ik heb t ook ni droog gehouden vanavond, jee ze maken t elke keer wel heftig aan t einde van t seizoen hoor..

9. Meara

Meara Niet meer actief

Wat een heftige aflevering vanavond zeg. Pfffffff Is toch de nachtmerrie van iedere ouder bah.

10. Foxter

Foxter Niet meer actief

Ik moet het nog kijken :D
    En ik ben ook al helemaal blij dat grey's anatomy weer terug komt :) (ook al vind ik die meredith geen bal aan)

11. Lillith

Lillith Bekend lid

29 mrt 2010
    751
    0
    0
    Randstad
    Vreselijk die aflevering van gisteren, tranen in mijn ogen! En Dell is zo'n leuk personage in de serie!

12. miffy11

miffy11 Niet meer actief

was geen leuke aflevering :(
    stiekem ook wel een paar traantjes weggepinkt hier, al was het niet zo erg als die aflevering over die tweeling met leukemie, waarvan er maar een gered kon worden. toen heb ik zo hard gejankt, echt niet normaal..
    en wat ik heb begrepen word de rest van grey's ook weer vrij heftig, dus laten de tissues maar gewoon staan.

13. sietske

sietske Bekend lid

26 mei 2006
    552
    1
    0
    ik heb ook zitten huilen...
    men wat een aflevering!

14. miss anita

miss anita Bekend lid

22 jan 2006
    796
    0
    0
    heb het half gezien
    zoontje was ziek dus zat meer boven maar hoe is het gegaan met de dochter van naomi enz..

15. Chipske

Chipske Fanatiek lid

13 dec 2008
    1.044
    0
    0
    Ik heb niet gekeken, maar ken de aflevering wel en inderdaad huilen geblazen :(
    Ik ben ook helemaal verslaafd aan Private Practice en Greys Anatomy, maar ik lig bij beiden voor op de uitzendingen die op tv komen, omdat ik ze online heb bekeken ;)
    Enne....geen spoilers hoor, maar geloof me, het wordt allemaal nog veel triester :(

16. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

Dat dochtertje heeft een gezond meisje gekregen.
    Je zag eerst dat ze aan reanimeren waren, dus ging al van het ergste uit, maar het was dus allemaal goed gekomen.
    Of ze verlamd is geen idee, ze is nog niet bij kennis geweest.

17. M28

M28 Fanatiek lid

20 apr 2009
    1.044
    0
    0
    meiden ben het vergeten op te nemen.. IK BAAL.. kan ik ergens herhaling zien??????

18. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    jeetje wat was het heftig inderdaad!
    normaal kijk ik het alleen maar nu zat mijn man erbij zelfs die werd er akelig van.

19. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    ik kijk dat soort series niet, ik heb helemaal geen zin om daar helemaal overstuur van te raken haha (want kan daar niet goed tegen)

20. Done

Done Fanatiek lid

5 jan 2009
    2.634
    0
    0
    Huismoeder
    Is de aflevering nog ergens online te bekijken?
    Ik ben verslaafd aan de serie en heb het gisteren gemist!

Deel Deze Pagina