Zelfs mijn mannetje moest laatst een traantje wegpinken bij pp, dat was toen er een babytje veeeel te vroeg werd geboren en daarna de ouders besloten om alle apparatuur stop te zetten. Hij had het daar zo moeilijk mee, vond het toch zo zielig.
@ Done: ik kijk altijd online via TV Dome Episodes Online - Watch TV Shows and Movies Free waarschuwing: er zijn ook nog tig andere leuke series die je via deze site kunt bekijken, dus het risico op verslaving is aanwezig Ik kijk altijd tijdens het strijken naar een leuke aflevering van het een of het ander..
oh die was inderdaad ook vreselijk ja! ook goed lopen janken.. ik baal wel een beetje, vriend werkte altijd op maandagavond als ik grey's keek, en nu sinds een paar weken niet meer. dus kan niet meer ongegeneerd janken..
Seizoen 4 begint in september en duurt tot april! weet alleen niet of dat hier is of in amerika. Stond ook bij dat seizoen 3 in april was begonnen en volgens mij klopt dat wel aardig met hier toch?
Die met die tweeling met leukemie heb ik maar afgezet. Daar kon ik toen echt niet naar kijken. Het zal je maar echt gebeuren... brrrrr....
Kan iemand vertellen welke aflevering het is? Heb het gemist. En vorige week stoorde de tv zo erg dat ik er niet naar kon kijken.