Ik neem de telefoon wel op, als het iets is waar ik geen zin in heb zeg ik gewoon dat ik geen interesse heb, klaar! Hier komt dat eigenlijk toch niet voor want heb zelf een geheim nummer.
openemen, mijn schoonouders hebben geheim nummer en we staan geregistreerd bij het bel me niet register
Ik neem wel op aangezien idd CWI/UWC prive bellen, maar ook andere belangrijke instanties die ik wel wil spreken. Ze spreken helaas niet altijd wat in op je voicemail en als t een onzin telefoontje is zeg ik gewoon gelijk: nee dankje geen interesse en graag niet meer bellen! Ik neem liever op dan dat ik me blijf afvragen wie het had kunnen zijn en of t belangrijk was....
Wij hebben een zaak en hebben een isdn centrale met 8 telefoonnummers. Er wordt automatisch één nummer mee gezonden en dat is heel irritant omdat we 3 bedrijven hebben. Het liefst zou ik ook zonder nummer mee te zenden bellen maar dan nemen veel mensen inderdaad niet op. Ik weet niet of jullie het nog snappen maar de isdn centrale kiest dan het nummer van de centrale terwijl bedrijf 1 bijv. 123 achteraan heeft, bedrijf 2 heeft 456 achteraan en bedrijf 3 heeft 789 achteraan. Mensen bellen dan vaak op dat hoofdnummer terug en dan krijg je vaak rare situaties. Zeker als ze een voicemail niet afluisteren. Ik neem altijd alles op en als ik geen interesse heb kap ik het gesprek meteen af.
ik neem altijd op! soms is het mijn werkgever, mijn moeder, mijn zusje of een bedrijf. ik vind het heerlijk om die bedrijve af te poeieren. Niet lelijk bedoeld tegenover de dames die op een callcenter werken, maar ik ben inmiddels al een jaar geregistreed bij het bel-me-niet-register maar word nog wekelijks lastig gevallen. En ja......, dan is het je eigenschuld dat je een gesprek van 45 minuten hebt waarbij ik je op alle punten onderuit haal...
Amen!! Maar niet altijd! Ik word inmiddels al 9 weken lastig gevallen door een geheim nummer. Ik neem dan op en zeg; 'hallo' (uiteraard bij privenummers geef ik niet mijn naam) en vervolgens wordt er niets gezegd of hangen ze meteen op. Ik ken de callcenter procedure wel hoor! Heb zelf een jaar op het cc gezeten en ben er nu een manager van (inbound). inclusief de service (klachten) afdeling... Medewerkers moeten over de zoveel calls heen dus, bellen zij mensen op die eerder 'Nee" hebben gezegd om vervolgens op tehangen en op gg, vm, on hold, in de wacht, later terug bellen e.d. te zetten. Tegen het einde van de dag weten ze dat ze hun calls niet hebben gehaald en gaan vervolgens mensen lastig vallen die eerder 'Nee' hebben gezegd en ook bij het 'bel-me-niet..... geregistreerd (wat dus totaal niet werkt!!!), staan om hun baan te behouden. Dan heb je er soms wel eerlijke tussen zitten ....die vriendelijk blijven en hun script aflezen....waarop ik giga boos word door die domme bimbo's die mij lastig vallen, omdat deze goede medewerkers wel hun werk doen. Die vriendelijke kunnen er niets aan doen maar ja...... Hopelijk snappen jullie mij! Dus als iemand op een cc werkt mail me dan, dan kan ik mijn nummer doorgeven in de hoop dat de dames die hier geregistreerd staan en op een cc werken zo aardig zijn om mijn nummer te blokkeren. Ik kan hem eventueel ook openbaar maken maar ik ben bang dat ik nu die 'domme bimbo's' op hun tenen heb getrapt en zij mij nu extra gaan lastig vallen...
Neem altijd op, als het een verkoper is begin ik ook mn verkoop praatje te houden. Heb de grootste lol dan. Na een tijd lang mij ergeren aan zulke telefoontjes, maak ik er nu een lolletje van...
Hier vaak van die periodes dat er veel gebeld wordt. Ik laat de telefoon dan vaak eerst 4 keer overgaan. Heb gehoord dat dit soort bedrijven na 4 keer op moeten leggen, en hier werkt dat heel goed. Mensen die je kennen laten vaak wel vaker dan 4 keer overgaan...
Ik ben veel te nieuwsgierig ingesteld om niet op te nemen Vaak is het idd wel zo'n bedrijf, maar we hebben ook kennissen met een privé nummer en m'n zwager belt volgens mij ook privé met z'n mobiel.
haha gewoon opnemen joh. T zijn geen terroristen ofzo haha. bevalt het niet dan hang je toch gewoon weer op??