Prive nummer? opnemen of niet?

Discussie in 'De lounge' gestart door Giltje, 26 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavanmuisje

mamavanmuisje Niet meer actief

Ik neem de telefoon wel op, als het iets is waar ik geen zin in heb zeg ik gewoon dat ik geen interesse heb, klaar!
    Hier komt dat eigenlijk toch niet voor want heb zelf een geheim nummer.

2. winniethepoeh

winniethepoeh Niet meer actief

openemen, mijn schoonouders hebben geheim nummer en we staan geregistreerd bij het bel me niet register

3. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

19 aug 2006
    3.079
    1
    0
    drenthe
    tuurlijk neem ik gewoon op, waarom niet? wat een gezeur zeg..

4. Snoopy82

Snoopy82 Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.755
    0
    36
    Ik neem wel op aangezien idd CWI/UWC prive bellen, maar ook andere belangrijke instanties die ik wel wil spreken. Ze spreken helaas niet altijd wat in op je voicemail en als t een onzin telefoontje is zeg ik gewoon gelijk: nee dankje geen interesse en graag niet meer bellen! Ik neem liever op dan dat ik me blijf afvragen wie het had kunnen zijn en of t belangrijk was....

5. Luannie

Luannie Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.241
    1
    0
    NULL
    Ik neem niet op! Laat hem ringelen :)
    eigenlijk geeen idee waarom ik niet opneem hahha

6. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.857
    5.118
    113
    Home
    thuis telefoon neem ik wel op mobiel niet

7. Stoffeltje

Stoffeltje Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.293
    0
    36
    Wij hebben een zaak en hebben een isdn centrale met 8 telefoonnummers. Er wordt automatisch één nummer mee gezonden en dat is heel irritant omdat we 3 bedrijven hebben. Het liefst zou ik ook zonder nummer mee te zenden bellen maar dan nemen veel mensen inderdaad niet op.

Ik weet niet of jullie het nog snappen maar de isdn centrale kiest dan het nummer van de centrale terwijl bedrijf 1 bijv. 123 achteraan heeft, bedrijf 2 heeft 456 achteraan en bedrijf 3 heeft 789 achteraan. Mensen bellen dan vaak op dat hoofdnummer terug en dan krijg je vaak rare situaties. Zeker als ze een voicemail niet afluisteren.

Ik neem altijd alles op en als ik geen interesse heb kap ik het gesprek meteen af.

8. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Ik zou niet weten waarom ik níet op zou nemen hoor, bekend of prive nummer, neem gewoon op.

9. Amfy

Amfy Niet meer actief

ik neem ook op. als ik dit vandeweek niet had gedaan had ik een super leuke baan misgelopen

10. meidenhuis

meidenhuis Niet meer actief

ik neem altijd op! soms is het mijn werkgever, mijn moeder, mijn zusje of een bedrijf.

ik vind het heerlijk om die bedrijve af te poeieren. Niet lelijk bedoeld tegenover de dames die op een callcenter werken, maar ik ben inmiddels al een jaar geregistreed bij het bel-me-niet-register maar word nog wekelijks lastig gevallen.

En ja......, dan is het je eigenschuld dat je een gesprek van 45 minuten hebt waarbij ik je op alle punten onderuit haal...

11. meidenhuis

ik sta overigens alleen geregistreerd dat ik alleen telefoon van goede doel wil ontvangen.

12. meidenhuis

Ik ben ook te nieuwschierig!!! Veelste!!!

13. meidenhuis

bij beiden punten had ik dit zelf kunnen schrijven:D

14. meidenhuis

#74 meidenhuis, 27 nov 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 27 nov 2010
    Amen!! Maar niet altijd!

Ik word inmiddels al 9 weken lastig gevallen door een geheim nummer. Ik neem dan op en zeg; 'hallo' (uiteraard bij privenummers geef ik niet mijn naam) en vervolgens wordt er niets gezegd of hangen ze meteen op.

Ik ken de callcenter procedure wel hoor! Heb zelf een jaar op het cc gezeten en ben er nu een manager van (inbound). inclusief de service (klachten) afdeling...

Medewerkers moeten over de zoveel calls heen dus, bellen zij mensen op die eerder 'Nee" hebben gezegd om vervolgens op tehangen en op gg, vm, on hold, in de wacht, later terug bellen e.d. te zetten. Tegen het einde van de dag weten ze dat ze hun calls niet hebben gehaald en gaan vervolgens mensen lastig vallen die eerder 'Nee' hebben gezegd en ook bij het 'bel-me-niet..... geregistreerd (wat dus totaal niet werkt!!!), staan om hun baan te behouden.

Dan heb je er soms wel eerlijke tussen zitten ....die vriendelijk blijven en hun script aflezen....waarop ik giga boos word door die domme bimbo's die mij lastig vallen, omdat deze goede medewerkers wel hun werk doen. Die vriendelijke kunnen er niets aan doen maar ja......

Hopelijk snappen jullie mij!:)

Dus als iemand op een cc werkt mail me dan, dan kan ik mijn nummer doorgeven in de hoop dat de dames die hier geregistreerd staan en op een cc werken zo aardig zijn om mijn nummer te blokkeren.

Ik kan hem eventueel ook openbaar maken maar ik ben bang dat ik nu die 'domme bimbo's' op hun tenen heb getrapt en zij mij nu extra gaan lastig vallen...;)

15. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.186
    431
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Ik neem gewoon op. Ik zou niet weten waarom niet.

16. augustus

augustus Niet meer actief

Neem altijd op, als het een verkoper is begin ik ook mn verkoop praatje te houden. Heb de grootste lol dan. Na een tijd lang mij ergeren aan zulke telefoontjes, maak ik er nu een lolletje van...:D

17. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Ik neem nooit prive nrs op,geen zin in. Als het belangrijk is spreken ze maar in.;)

18. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Hier vaak van die periodes dat er veel gebeld wordt. Ik laat de telefoon dan vaak eerst 4 keer overgaan. Heb gehoord dat dit soort bedrijven na 4 keer op moeten leggen, en hier werkt dat heel goed. Mensen die je kennen laten vaak wel vaker dan 4 keer overgaan:D...

19. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Ik ben veel te nieuwsgierig ingesteld om niet op te nemen :D
    Vaak is het idd wel zo'n bedrijf, maar we hebben ook kennissen met een privé nummer en m'n zwager belt volgens mij ook privé met z'n mobiel.

20. tanja8

tanja8 Niet meer actief

haha gewoon opnemen joh. T zijn geen terroristen ofzo haha. bevalt het niet dan hang je toch gewoon weer op??

Deel Deze Pagina