Prive nummer? opnemen of niet?

Discussie in 'De lounge' gestart door Giltje, 26 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blaak

Blaak Niet meer actief

Nja kan ook idd.
    Ik laat het gewoon over gaan maar neem niet op. Als het belangrijk is spreken ze mijn voicemail maar in; dn weet ik ook wie het is en kan ik wellicht terug bellen.

2. tulip

tulip Niet meer actief

ik neem ook wel gewoon op, zou op die manier niet een heel belangrijk telefoontje van politie of z'huis willen missen.

3. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    ik negeer ze als het belangrijk is sturen ze maar een kaartje:p

4. Loe

Loe Niet meer actief

ik neem ze ook vaak niet op, ook niet als het ziekenhuis belt. Wordt er gewoon drammerig van, zo'n onbekend nummer. Ze hebben ook mijn 06, ik zeg altijd kun je me niet bereiken, spreek dan maar wat in. Tja, als ze dat dan niet doen.........
    Ik vind t echt, echt vervelend die stomme anonieme nummers!

5. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Als een ziekenhuis belt neem je niet op? (of is dat je werk?)

6. danip

danip Niet meer actief

Ik neem gewoon op, ik kijk er niet eens naar. Sommige mensen hebben toch een goede reden om niet in het telefoonboek te willen staan en kiezen dan voor een geheim nummer. Als het iets is wat ik niet wil, dan neem zeg ik dat gewoon meteen. Snap niet waarom dit nou zo'n probleem is? Dan meld je je toch aan bij het belmeniet register?

7. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Ik neem wel op, want er zijn wat mensen die ik ken die een geheim nummer hebben. Maar als het van die ongewenste telefoontjes zijn, dan probeer ik ze direct af te wimpelen.

8. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    ik neem niet op mits ik een telefoontje kan verwachten van een bedrijf ofzo
    mijn werk belt ook prive maar dan spreken ze maar wat in al is het maar naam en bel me ff terug

9. vive2

vive2 Fanatiek lid

#109 vive2, 27 nov 2010
    Laatst bewerkt: 27 nov 2010
    Als je niet opneemt, en je ziet het nummer niet omdat het anoniem is, hoe weet je dan dat het het ziekenhuis was?!

Ik neem meestal wel op, maar het scheelt nogal dat ik zelden door callcenters gebeld word voor commerciële aanbiedingen :)

10. Loe

Loe Niet meer actief

omdat ze later wel inspraken op mijn voicemail dat ze gebeld hadden.

11. Mama van Sepp

Mama van Sepp Fanatiek lid

5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    ik neem niet op, idd zelfde hier als het belangrijk is spreken ze maar mijn voicemail in ;)

12. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Ik neem altijd op. Ik wordt nooit gebeld door enquetes e.d. sinds we ingeschreven staan bij het bel-me-niet register.

Mijn oma belt ook privé...dus die kan het ook altijd zijn.

Verder denk ik...waarom niet? 10 jaar geleden had haast niemand nummermelding en werd er ook gewoon opgenomen!

13. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    Ik neem niet op! Iedereen die ik ken en belangrijk is belt met nummer, de rest belt nog wel een keer als het belangrijk is, heb ook geen voicemail, verschrikkelijk zo'n ingestudeerd stukje dat ze je dan vertellen, ik spreek zelf ook nooit wat in op voicemails, alsof je tegen je onzichtbare vriendje aan het praten bent....

14. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    neem het wel op, zin het me niet hang ik op.
    maar omdat ik eerder ook sollicitaties had lopen deed ik het wel want soms bellen ze welleens anoniem.

15. Proudparents

27 nov 2009
    32
    0
    0
    NULL
    NULL
    Prive nummers heb ik een tijd lang niet opgenomen. Werd vaker lastig gevallen. Nu neem ik wel gewoon weer op, en word niet lastig gevallen door bedrijfjes.

16. BeingMommy

BeingMommy Fanatiek lid

19 dec 2009
    2.089
    0
    0
    Nope, neem ik weinig tot niet op.
    Tenzij ik een telefoontje verwacht, vind het altijd vervelend weet ook niet waarom. Slaat in principe natuurlijk nergens op, maar gevoelsmatig neem ik bijna geen privenummers op.

17. SupernovA

SupernovA Fanatiek lid

27 nov 2010
    1.419
    0
    0
    Zuid Holland
    Bij mij persoonlijk hangt het er vanaf of ik opneem of niet. Verwacht ik een telefoontje terug van een bedrijf of persoon, dan houd ik er rekening mee dat diegene hoogst waarschijnlijk met een afgeschermd nummer belt. Verwacht ik geen terugbel telefoontje, dan negeer ik het meestal.

18. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    ik stond ook geregistreerd bij het bel-me-niet register maar werd toch gebeld door felicitas over abb. op tijdschriften.. toen ik dat meisje aan de foon aangaf dat ik geregisteerd stond zei ze: ja en die is nu dus weg want in de kleine letters staat dat je akkoord gaat met weer gebeld te worden... en idd ze had gelijk!!

on topic: ik pak wel op en als het een call center is: sorry geen intresse en klik..

19. Kimi1

Kimi1 Fanatiek lid

17 apr 2010
    1.946
    54
    48
    ik neem altijd op, net wat iemand anders al zei, vroeger had je geen nr melder en toen nam ook iedereen op...En voor t zelfde geld is er wat ergs gebeurt en heeft diegene geen btg en gaat de telefooncel in om te bellen, krijg je ook pr nummer....En ben sowieso veels te nieuwsgierig om te willen weten wie me belt.:D;)

20. Gwen81

Gwen81 Fanatiek lid

24 okt 2009
    2.167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ahaaaa..er gaat hier opeens een lichtje branden;)
    Vandaar dus

Deel Deze Pagina