HoiHeb al vaker gepost over mijn galblaasoperatie en stress voor narcose. Of zeg maar doodsangst om niet meer wakker geworden en mijn dochtertje aan 1 nooit meer te zien.... Pfffff...dinsdag is het zover. Heb inmiddels slaapmedicatie en gesprekken me psycholoog. Maar stress en angst blijft wel. Tips hoe ik de komende dagen doorkom? Ben nog nooit Zo bang geweest voor iets en ben ook enkel bekend me angstklachten. Groetjes en alvast bedankt, donja
ik wil je heel veel succes wensen met de operatie. ik heb echt geen tips voor je, en ik hoop dat je de komende dagen nog een beetje rustig blijft. liefs.
gewoon blijven ademen , ga wat leuks doen met je dochter ofzo, ga wat afleiding zoeken in plaats van jezelf gek praten. Zorg dat je dingen heb voorbereid dat je er verder niet meer aan hoeft te denken...
Ik ken je berichtjes die je al gepost hebt niet. Maar niet bang zijn voor die operatie! Valt echt reuze mee. Ik ben vier weken na mijn bevalling geopereerd. Dus weet hoe je je voelt. Ik was ook altijd heel bang voor een narcose, maar dat is me dus zo mee gevallen. Dat ik daar al die stress voor gehad heb. Zonde. Succes en sterkte met de operatie! Gaat helemaal goedkomen. En als afleiding lekker leuke dingen doen met je meisje.
Adem in adem door. relativeer het voor jezelf. Wakker worden doe je wel en je prachtige dochter ga je echt wel zien Wees gerust ze weten van jouw angst en houden je echt wel in de gaten. Ga genieten met je kleine meid, lekker naar de boerderij, zwemmen weet ik wat, lekker er op uit. Je hoofd op oneindig, want malen maakt het alleen maar erger. Ik ben allergisch dat weet je, maar ik word toch ook wakker Dan kan jij dat ook!! Koppie op, volle moed ertegen aan. Je mag er tegen opzien, maar je moet echt geen bergen creƫren die er niet zijn, hou het op heuveltjes, dan gaat het een stuk makkelijker. Heel veel succes.
ook ik heb gister me galblaas laten verwijderen ik moet zeggen dat ik bijna nergens last van heb(tot nu toe) alleen me schouder haha bij mij was de angst vooral dat de operatie niet goed ging omdat het vorig jaar met verwijderen van me cyste bijna fout is afgelopen,maar alles is goed gegaan