Privenummers

Discussie in 'De lounge' gestart door Nic1976, 28 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

27 okt 2009
    4.545
    732
    113
    Hey hoi, ik wordt helemaal gek van een privenummer wat me belt op mijn htc sv. Is het mogelijk om inkomende privenummers te blockeren of in te stellen op geen beltoon?

Hoop dat jullie een oplossing hebben en hoor het dus graag ...

2. Biene

Biene Actief lid

2 jan 2012
    410
    2
    0
    Goed bij je instellingen voor bijv inkomende oproepen kijken.
    Op mijn Samsung Galaxy 2 kan het nl ook.

3. moradora

moradora Fanatiek lid

6 mrt 2013
    1.310
    6
    38
    verzorgende
    Provincie Groningen
    waarom neem je niet op en hoor ze aan en zeg dat je er niet van gediend bent?
    ik zou nooit alle privenummers blokkeren want hier belt bijv. het KDV ook onder prive, en mijn man vanaf zijn werk ook.

4. Honeybeeb

Honeybeeb Niet meer actief

Ik heb een callblocker app, ben (op dit moment) ook niet gediend van prive nummers. Werkt prima... :)

5. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

27 okt 2009
    4.545
    732
    113
    ah ok ... ik zal even meer uit leg geven maar ik ben veel in het buitenland met die telefoon en krijg dus sinds maanden prive nummers waar ik dus steeds voor betaal. Vervolgens heb ik het tot nu vol gehouden dat ik op neem maar ze zeggen niets ... Na een tien tal keer krijg ik dan een verkoper aan de telefoon die een heel verhaal afraffelt waar ik niets aan heb. Mensen die me bellen weten me te bereiken en bellen niet met een prive nummer.

6. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

27 okt 2009
    4.545
    732
    113
    Dank voor de tip ga eens zoeken

7. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

27 okt 2009
    4.545
    732
    113
    Die heb ik voor nu ook op gezet ... heb niets meer gehoord, na tien keer in 10 minuten prive nummer gebeld te worden dus volgens mij werkt het!

8. alamea

alamea Fanatiek lid

15 jan 2013
    1.270
    0
    0
    Als er 10x in 10 minuten werd gebeld, dan zal het wellicht dringend zijn geweest. Ik snap niet waarom je niet een keer opneemt. Er zijn zo veel instanties die hun nummer hebben afgeschermd.

Straks mis je door zo'n app belangrijke telefoontjes.

9. ladygaga

ladygaga Niet meer actief

Ik heb er ook een hekel en neem ook nooit prive nummers op mischien komt dit omdat ik in het verleden erg ben gestalkt door een knettergekke meid en heb zelf ander nummer voor moeten nemen.
    Ik heb een voucemail dus als het dringend is dan spreken ze maar wat in.

10. Eylem

Eylem Niet meer actief

Politie, ziekenhuis.... Bellen allemaal privé hoor!

11. MommyA

MommyA Fanatiek lid

11 okt 2010
    1.016
    0
    36
    Wat Eylem zegt idd. Ik zou daarom geen privenummers blokken.

12. Marnatman

Marnatman Fanatiek lid

17 jun 2010
    2.382
    206
    63
    Man
    Bedrijfsleider
    In Grunn
    Ik neem prive nummers nooit op. Die spreken maar in op mijn voicemail. 99 van de 100x is het toch weer 1 of ander schooiertje van 1 of ander goed doel.

13. Honeybeeb

Voor de psz, ziekenhuis etcc daar heb ik een ander nummer voor ;) mijn prive nummer houdt ik graag prive enkel voor familie en vrienden. Niet voor call centers en andere stalkers die graag blijven lastig vallen.

14. Poohbear82

Poohbear82 Fanatiek lid

12 feb 2013
    2.415
    0
    36
    Vrouw
    Secret agent
    Ergens in het midden
    Zeker geen privenummers blokkeren, veel instanties (politie, ziekenhuizen, kdv, werkgevers) bellen anoniem. Wat ik doe als ik in het buitenland zit is naar de voicemail laten gaan. Spreken ze die in dan is het meestal echt iemand die jou moet spreken en geen verkoper. Wordt je herhaaldelijk door een privenummer lastig gevallen, neem dan contact op met je provider, die kunnen nagaan of het 1 persoon is en die evt blokkeren.

15. Honeybeeb

Relax he! Lekker rustig zo... :D

16. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

27 okt 2009
    4.545
    732
    113
    Zoals ik al eerder aan geef "Vervolgens heb ik het tot nu vol gehouden dat ik op neem maar ze zeggen niets ..." Dit houd je niet 10x vol. En als het na weet ik hoe vaak wel eens wat terug gezegd wordt dan is een verkoper. Geen interesse dus.

17. Honeybeeb

Nou verkopers gingen bij mij ook 'inspreken' op mijn voicemail. Ik zet het tussenhaakjes, want inspreken was het niet. Was meer minuten lang stilte met op de achtergrond gesprekken van zijn/haar collega's die aan het verkopen waren. :x

18. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

29 okt 2008
    3.862
    0
    0
    Brabandse Land
    VM in laten spreken als je in het buitenland zit kost jou ook geld he.Ik zet de vm in het buitenland uit.

Ik neem ook nooit tot zelden privenummers op of ik moet iemand verwachten die prive zou kunnen bellen.

19. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.091
    7.843
    113
    Ik zou mijn telefoonnummer iniedergeval laten registreren bij het bel me niet register. Dan bellen ze je niet meer :D Sinds ik dat gedaan heb word ik nooit meer gebeld door instanties.

20. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

27 okt 2009
    4.545
    732
    113
    Je wil niet weten hoe vaak ik dat al heb gedaan! Op de een op andere manier komt het niet door.

Deel Deze Pagina