mijn hemel zeg, wat een verhaal. hoezo iemand onzeker maken!! Meid er hoeft nog niks aan de hand te wezen hoor, soms duurt het gewoon wat langer dus maak je maar geen zorgen!
@ryfo, waarom doe je zo tegen de TS?! ze is waarschijnlijk gewoon wat onzeker, en als je zo tegen dr doet wordt dat alleen nog maar erger... @TS, laat je eigen geen angst aanpraten hoor meis, als je iets graag wilt is iedere maand te lang maar sommige meiden hier hebben gelijk "slechts" 60% raakt binnen de 6 maanden zwanger! ik hoop dat je snel een positieve test zal krijgen...
als je met de pil stopt is het normaal dat je niet meteen zwanger raakt. vaak duurt het wel tot 6 maanden voor je na gebruik van de pil weer helemaal op orde bent. ga gewoon lekker door, het komt vanzelf.
Jeetje alles goed in je hoofd?? Je vind 19 jaar jong, hoe oud ben jij in vredesnaam zeg, wat een ongelovelijk kinderachtig berichtje stuur jij. Probeer je haar bang te maken ofzo? Nou ik zal je uit je droom helpen hoor, die medische onderzoeken vallen allemaal REUZE mee, heb er heel wat gehad om zwanger te worden dus praat asjeblieft niet over dingen waar je reet van af weet. @ TS: meid maak je niet druk, je bent net begonnen. 3 maanden is helemaal niks. Reken minimaal een jaar voordat je zwanger bent want dat staat er gemiddeld voor. En helaas in sommige gevallen nog langer. Naar een huisarts gaan heeft nu totaal geen zin en zal je pas na een jaar willen zien. Geduld hebben is moeilijk als de wens groot is maar je hebt geen keus. Succes met zwanger worden, en hoop dat het snel raak is voor je
Goh kijk even in je berichten geschiedenis Ryfo en lees dat je al 35+ bent met zelf een hele geschiedenis om zwanger te worden ( wat ik overigens oprecht klote voor je vind). Vind je het dan trouwens al helemaal niet triest van jezelf om zo te reageren? Was jij zelf niet onzeker toen het niet lukte bij jullie? Ben je uit op een relletje ofzo?? Laat mensen in hun waarde zeg en behandel je medemens met een beetje respect!
Nou meid, ik snap je helemaal. Ben zelf ook in augustus gestopt met de pil en vond het ook wel wat lang duren totdat ik vorige maand positief gestest had. Ik was dus zwanger en helemaal gelukkig. Maar helaas een vroege miskraam Zoals de rest van de dames al zeggen, het duurt bij de meeste stellen minimaal een half jaar en dan heb ik het niet eens over de stellen die al jaren bezig zijn.. Probeer er niet teveel mee bezig te zijn, want dat is alleen maar frustrerend voor jezelf en je vriend. Oh en het ziekenhuisverhaal :x:x laat je niets wijs maken want dat slaat echt nergens op. Daar kan je wel eens aan beginnen als je een jaar bezig bent ofzo.. Succes in ieder geval met klussen..
Meis...vergeet niet dat je lichaam moet ontpillen hoor...daardoor kun je ook onregelmatig ongesteld zijn of over tijd, zoals eerder geschreven, hier staat ongeveer een half jaar voor! Enne trek je niks aan over die ziekenhuisverhalen, slaat echt nergens op!
Lijkt mij nog geen probleem Natuurlijk snap ik dat iedere maand een maand teveel is voor je gevoel... maar je bent net 3-4 maanden bezig. Ik weet dat je dit waarschijnlijk niet wilt horen dat dit nog niet lang is... ik begrijp je gevoel zeker wel Maar probeer je er niet te druk over te maken. tot een jaar bezig zijn is nog normaal Ik zelf ben 1,5 jaar bezig... zonder ook maar enig resultaat... ik hoop voor je dat je snel een mooie posi test in handen hebt Owja en over dat ziekenhuis verhaal.... hier een ervaren MMM-meisje (loop al een goed jaar in het ziekenhuis bij de gyneacoloog ivm geen eigen eisprong)... zo eng is het allemaal niet hoor Kan je gerust stellen Tuurlijk is het niet leuk in het ziekenhuis en zwaar... maar zo ver ben je nog lang niet en hopelijk blijft je dat net als bij de meeste anderen bespaard
flauw ryfo... Ik snap best dat je 3 maanden niet lang vind.. en dat is het ook niet.. Maar als iemand onzeker is, zo enorm de draak met iemand steken.. echt flauw! on topic.. Zoals hier al staat.. 3 maanden is nog heel kort. Bovendien moet je lichaam eerst even zichzelf resetten na het gebruik van de pil. Dus je zit nog maar net in je effectieve pogingen Je zult geduld moeten hebben. Bij de een duurt het wat langer als bij de ander.
Wat alle anderen zeggen... Je topic heet: 'Probeer zwanger te worden maar lukt niet.' Daar is nu helemaal nog geen sprake van, want je bent pas eind augustus gestopt met de pil! Dat neemt niet weg dat je er verdrietig van kunt zijn dat het nog niet raak is. Ik zou alleen proberen om het niet te zien als het probleem 'dat het niet lukt'. Als je het gewoon laat bij het verdriet dat het nog niet gelukt is, kun je er misschien wat relaxter instaan. Dat maakt je niet sneller zwanger, maar zorgt er wel voor dat je de tijd tot het raak is prettiger doorkomt. En je vriend ook!
dames volgens mij had ryfo al haar ecxuses aangeboden,in mijn optiek is het dan vergeten en vergeven.... @ts: meis ik begrijp wat je bedoelt,iedereen heeft een moment dat ze bang zijn dat ze niet zwanger kunnen worden. ik ben er zelf ook 1. maar helaas maakt dit gevoel het niet makkelijker om nog relaxed te kunnen vrijen tijdens je vruchtbare dagen. en ook voor je mannetje is het niet leuk als je zo gefocust bent op een zwangerschap (kan k ook uit ervaring vertellen) geniet van elkaar en ik hoop dat je gauw zwanger mag zijn.
Thank you bitchje En ja ik heb zelfs een pb gestuurd naar de TS. Dus wie is hier nou flauw en kinderachtig? Nou zand erover please.
meissie, heb geduld, je bent nog jong..ik ben 22 en ben al 7 maanden gestopt met de pil maar het is ook nog niet raak,,soms duurt het gewoon even voor je zwanger raakt..elke vrouw zit anders in elkaar..sommige zijn snel zwanger en bij sommige duurt het langer..geniet gewoon lekker van elkaar als de tijd er is komt het vanzelf.. Hopelijk wordt iedereen gauw zwanger..
Geef het de tijd meid! Ik weet dat als je iets heel graag wil, je niet kunt wachten. En juist hierover kunnen we geen controle uitoefenen en dat maakt onzeker. Maar 4 maandjes is nog maar heel erg kort (geloof me!) en het onderwerp van je topic komt eigenlijk een beetje raar over als je pas zo kort bezig bent. Je kunt namelijk onmogelijk zeggen dat het niet lukt, het duurt veel langer voordat je dat kunt zeggen. Heel veel succes, en maak je niet te veel zorgen!
ik ben am naar de gyn geweest en die zei dat er niks mis is met mij en mijn vriend ik ben in augustus geweest hij zei dat ik na drie maanden zwanger zou zijn en ik ben het nog steeds niet de 31ste moet ik weer naar de gyn gaan om op controle en ik hoop dat die zeg dat ik eindelijk mama word
Huh? Dat kan die man toch niet weten.. Je noet het wel op 'het goede moment' doen dan hee, kan hij niet zeggen denk ik. Overigens veel succes! Ik weet wat je voelt. (Ruim 2 jaar gewacht, overigens zonder HA oid)
huh? De gyn zegt dat je binnen 3 maanden zwanger bent?? Ik zou een andere gyn zoeken.. Er is NIEMAND die je kan zeggen binnen welke termijn je zwanger zal zijn.. Ze hebben dus onderzoeken gedaan waardoor jullie weten dat er niks aan de hand is? Of begrijp ik je verhaal verkeerd, want dat moet je het zeggen hoor.. 3 maanden (of 4) is nog niet zo lang.. Wij zitten nu in ronde 1 en ja ik zal ongetwijfeld teleurgesteld zijn mocht ik een negatieve test hebben of ongi worden.. Maar ik hou wel rekening met het feit dat het een jaar gaat/kan duren, ook voor zelfbescherming.. Gewoon door blijven klussen en hopelijk is het voor jullie snel raak, maar ik raad je echt aan om een een andere gyn te zoeken..