schoonfamilie

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door citta, 12 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. citta

citta Fanatiek lid

10 nov 2007
    1.023
    0
    0
    [url=http://www.zwangerschapspagina.nl][img]http:/
    rotterdam
    Hallo iedereen

Ja ik weet niet hoe ik het moet vertellen hoor
    maar ik wil het even van me afschrijven en misschien hebben jullie wel tips

Sinds ons dochtertje van 17 maanden er is doen mijn schoonfamilie heel erg vreemd
    vroeger deden wij altijd voor de 2 kinderen van mijn schoonzus aan sinterklaas en kerst de duurste cadootjes werden dan gevraagt en wij Jan LUL kochten het dan ook
    met de pasen kochten we ook voor de kinderen alles
    met hun verjaardagen kochten we ook wat hun wens waren en hoe duur het mocht zijn
    en ze kwamen tussen door langs of zagen hun mijn (schoonzussen )bij mijn schoonouders thuis

maar nu onze dochtertje is geboren
    doen ze niet meer aan sint en kerst
    en doen ze niet meer aan pasen
    en zien wij ze aleen maar bij verjaardagen van hun kinderen of als hun jarig zijn
    maar tussen door hou maar
    wij zelf hebben geen auto
    de ene schoonzus woont in Limburg
    en de andere in oostvoorne
    en mijn schoonouders wonen 4 straten achter ons
    wel gaan ze vaak langs hun schoonouder-ouders toe
    maar even langs bij ons te komen hou maar
    me andere schoonzus vroeg verleden jaar met de kerst of we het goed vonden dat we voor volwassen met hun verjaardagen uitscheiden met cadootjes te geven want het is toch heen en weer geven
    omdat we kort na elkaar jarig zijn ( schellen een week)
    daar waren wij mee eens
    en over de sint en kerst hadden mijn schoonzus naar mijn andere schoonzus via hyves gekrabbelt dat ze ermee uit schei voor de kinderen
    werd niet aan ons gevraagt of wij dat goed vonden lullig he
    Mijn dochtertje werd 1 jaar oud
    en ik vierde het op zondag omdat ze ook echt op die dag jarig was
    me ene schoonzus kon niet omdat er carnaval was ( terwijl dat daar 3 dagen is )dus kwam ze zaterdag een half uurtje langs
    en me andere schoonzus kon niet want de baby moest slapen 4 maanden oud maar haar man kwam met 1 kind een kwartiertje want hij moest wat gaan doen nog
    ik had hyves en zetten ook foto+s van me dochtertje erop
    maar allebeide schoonzussen reageerde er nooit op de foto´s of krabbel me nooit
    ik wel naar hun maar kreeg ik of geen antwoord of alleen van ja hier goed en de 2 kinderen doen dit endat maar niet van hoe gaat het met jullie en wat word je dochter groot enz
    nu ben ik van hyves af want ik zat me eigen alleen maar op te vreten want schoonzus en schoonzus krabbelen wel naar elkaar en hebben heen en weer over hun kinderen
    kerstkaart had ik laten majken niemand reageerde erop van hun kant en maar toen had me schoonzus er ook 1 laten maken van hun kinderen ow toen werd er wel op gereageer van ow leuk kaartje enz
    toen me dochtertje jarig werd had ik ook leuke kaarten laten maken voor uitnodigenen dus zei nu ook gedaan maar bij mij werd er weer niet op gereageert maar bij haar weer wel pffffffffffffff

me schoonouders ook zo rare mensen 9 maanden me eigen druk gemaakt bang dat ze elke dag op me stoep zal zitten maar nee hoor
    me dochtertje was geboren en ze kwam en daarna heb ik ze 8 weken niet gezien en nu ook zie ik ze om de 4 a 6 weken weer
    maar dan moet ze niet raar kijken als me dochtertje niet bij de wilt zitten en kussjes geven
    dan zeg me schoonmoeder van nou ze is wel een kattekop
    nee dat is ze niet maar ze ziet ze lekker veel
    me dochter gaat niet bij iedereen zitten en kusjes geven GELUKKIG MAAR

maar nu komt het de verjaardagen van de kinderen dus Neefjes komen er weer er aan
    ik zeg tegen mijn man van sorry ik heb er geen zin meer erin en wat jij doet moet jij weten
    als ik alleen maar goed bent om naar hun verjaardagen te gaan en wat te geven voor de kinderen
    en niet eens hier langs te komen
    we horen en zien ze nooit
    dan schei ik er liever mee uit
    Maar dan zeg mijn man weer van ja maar die kinderen kunnen er nix aan doen die vragen er ook niet om

maar ik wil het liefst op bellen en gewoon eerlijk zijn van

sorry maar wij stoppen met verjaardagen voor grote maar ook voor kinderen
    want we voelen ons alleen maar verplicht
    want we zien elkaar en horen elkaar niet
    punt

maar dat wil en druf mijn man niet hij is bang dat er dan ruzie komt
    en dat wil hij niet
    ik zeg we hoeven geen ruzie met elkaar maar we mogen toch gewoon eerlijk zijn
    hun zeggen en doen toch ook stoppen met volwassen met verjaardagen wat te geven en met de sint en kerst te stoppen

Dus nu zeg ik van nou dan ga jij maar alleen en ik blijf thuis met ons dochtertje en zoek je het maar uit
    en dat vind tie ook niet leuk

pffffffffffffffffffffffff word er gek van

wat zouden jullie doen

liefs Citta

2. citta

citta Fanatiek lid

10 nov 2007
    1.023
    0
    0
    rotterdam
    hoe verwijdert je hier boven het verhaal
    ben toch wel een beetje bang dat me schoonfamilie het kunnen lezen :$

3. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    meid geen idee hoe je het verwijders mis ff de mods vragen, maar goed waarm zouden ze het lezen kennen ze je hier dan?

maar om op je verhaal te komen heel simpel hoor ik zou dek ids een kaartje sturen voor de verjaardag zo doen wij het hier ook.
    wij hebben idd ook mijn neefies jaren lang dure kadoos gegeven en nu hebben wij kids en dr komt nooit iemand. zowizo ook al neit tssendoor wij zijn ook de genen die verweg zijn gaan wonen maar goed een keertje op visite is best te doen is maar ene uurtje met de uato en we deden het daar altijd wel.
    je zegt dan toch gewoon tjah we hebben geen auto dus kunnen we niet komen klaar makkelijk zat. toch dus stuur je een kaartje. hier kennen de kids die fam ook neitgoed nou jah dat hebben ze ana hun zelf te danken hoor niet aan ons. zo kwam me schoonma laatst oppassen nou de jongste heeft eerst ene uur gehuild voor het goed was. tjah zelluf. en vinden het ook nooit eerlijk dat ze die andere kids altijd vanalles geeft zelfs als ze hier is en ik ga met dr naar de stad haalt ze kadootjes voor de jongens en niet voor die van ons hoor. maar jah ik vidn het wel best mijn kids hebben andere goeie opa en oma en onze vrienden zijn ook echte ooms en tantes voor ze dus ben ze niet nodig makkelijk zat hoor. snap dus ook neit waarom je vent er wel heen wil. tis toch duidelij kdat ie er buiten valt als de rest zo close met elkaar is. zou me er dus neit te druk om maken en lekker laten gaan die lui daar heb je duidelijk niks aan.

4. citta

citta Fanatiek lid

10 nov 2007
    1.023
    0
    0
    rotterdam
    hoi

nee mijn schoonfamilie weten niet dat ik op deze forum
    maar ik weet niet of hun wel op deze forum zitten
    en als hun dit lezen denken ze ook misschien van ow dit komt wel bekent voor enz
    maar ik laat hem lekker erop staan schijt als ze het lezen en het is gewoon zo wat ik schrijf

nou gisteren was mijn schoonouders er weer eens na 5 weken niet gezien te hebben langs gekomen
    en ja hoor ze had erover om mee te gaan over 2 weken naar haar kleindochter die word 1 jaar ( wij rijden altijd met hun mee voor verjaardagen )
    dus ze zei van ja dan hoor ik wel wanneer jullie en hoe laat mee willen rijden
    ik zeg nou ik ben er klaar mee en dat had ik al tegen haar vetelt heel het verhaal
    ik zeg en wat je zoon doet moet hij weten
    maar ik kom voor me kind op
    dus me schoonvader gaf mij wel gelijk
    maar me schoonmoeder zei gelijk van ja bel dan op en praat het uit en dit is ook niet leuk en ik zit er maar tussen
    ik zeg nee hoor je zit er niet tussen ik kom gewoon op jullie verjaardagen en feestdagen hoor ik ontloop hun niet hoor
    ik wil verder ook geen ruzie maar wel eerlijk vertellen dat we er mee kappen
    en dat we gewoon met elkaar kunnen praten als we ze een keertje zien bij jullie thuis
    me man ging toen ook gelijk ze ei uiten bij ze ouders
    maar zijn ouders gaven mij en later hun zoon wel gelijk
    dus ik heb er niet meer met mijn man erover gehad of hij nou wel of niet gaat
    maar in ieder geval ik ga niet meer en dat weten mijn schoonouders nu maar ook mijn man
    maar ik vind wel als hij niet gaat dat hij wel eerlijk moet bellen naar zijn zus en broer
    en niet alles tegen zijn ouders vertellen en over de rooie gaan
    maar wel tegen de gene waar het over gaat vertellen

en over jou verhaal
    zo dat is ook niet leuk dat je schoonma dat doet waar je bij bent alles kopen voor die andere kinderen maar nix geven aan jullie kinderen pfffffffffff
    ja dat is zeker hun eigen schuld dat de jongste gaat huilen
    ze zien ze lekker veel
    datdoet mijn dochtertje ook hoor
    gisteren vroeg me schoonma kusje aan me dochtertje nou echt geen kusje hoor

liefs Citta

5. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    he nou geluukig mar dat je schoonouders je dan gelijk geven dat scheelt dan al weer. hier trekt schoonmama altijd het boetekleed aan of het allemaal aan haar ligt ed. en dat zij de schuldige is maar jah naar herhaaldijk gezegt te hebben dat zij neit de reden is van deruzie tussen ons en dr dochter. heeft ze dr er bij neer gelegd ze weet dar we niet met hun op verjaardag gaan zitten en dus ook neit meer met kerst ed. jammer voor haar maar jah schuld van dr dochter.

heben ons er bij neer gelegd hoor vind het dus wel goed zo lekker rustig en scheelt een hoop kinder verjaardagen aangezien ze er 4 hebben. en tjah elke keer 15 a 20 euro tjah das nogal wat dan opgeteld.

ooh kleine schreeuwt krijgt tand.

gr

6. citta

citta Fanatiek lid

10 nov 2007
    1.023
    0
    0
    rotterdam
    hoi

Ja dat is zeker hun eigen schuld

ja dat tik aardig aan hoor die verjaardagen wat je zeg 20 euro per kind
    en dan moet je nog afwachten wat jou kinders krijgen
    wij hebben ook volwassen tussen door de maanden mei tot juli zijn er heel veel per maand
    dan moet ik eerlijk zijn dat ik dan nix meer heb om leuke dingen meer te doen voor ons zelf 3e
    ik heb er zo 4 a 6 per maand achter elkaar
    maal 20 euro pffffffffffffffffffff
    ik was al blij dat me schoonzus zei ik stop er mee met de volwassen met wat te geven want het is toch heen en weer geven
    maar toch werd er 1 armer en de ander had al het geld
    nou ik heb er niet meer over gehad na gisteren met mijn man
    dus ik weet niet wat hij nou gaat doen
    maar hij weet nu van mij dat ik echt niet meer gaat
    ben er helemaal klaar mee
    ik kom voor me kind op
    daar kijken hun niet naar om en daar gaat het mij om
    wij wel al die jaren naar hun
    en nu onze meid geboren is dus 18 maanden geleden alleen bij de geboorte hier thuis en 1x op de 1ste verjaardag hier thuis geweest
    nou poepoe dat is veel
    maar ik zou het wel lullig vinden als mijn man toch wel ga
    want dan geef mij het gevoel dat hij niet voor zijn eigen dochter op komt

we zien wel

sterkte met je kind met zijn tandjes

liefs Citta

7. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    jah die verjaardagen voor de volwassenen onderling zijn wij al langer mee gestopt vond het zon onzin de ene mnd geef je hun ong iets van 20 euro de andere mnd hun ons weer trug en vaak vind je het niet ensl uek dus daar waren wij al snel klaar mee. heb het toen gewoon gezegd van he zullen we stoppen is zon onzin en dat was geod.

nu hebben wij wel een paar keer feestjes voor verjaardagen tussendoor gedaan ook echt met uitgebreid eten ed (paar x omdat manlief bijv noor uruzgan moest) maar dan namen ze dus ook niks mee en dat vond ik dan weer erg lullig want he tis een feest met uitgebreid eten ed erbij dan kun je toch op zijn minst wat in een envelopje stoppen. de eerste keer heb ik er simpelweg om gevraagd hij werd 30 en heb geszegd ik wil een feesie voor hem geven en iedereen moet 15 euro entree betalen . nou zelfs dat deden ze niet dus wel uitgebreid eten en kegelen maar niks geven. daar werd iki ook al pist van en manlief trouwesn ook. en hun kids maar bunkeren want die vreten echt alle hapjes op hoor gaan o de knieen aan tafel zitten zeg maar nou als ik iets onbeschafd vind is het dat wel.

kan me voorstellen dat je er niet meer heen gaat en ook wil dat je man neit gaat want das dan ook tegneover jou neit eerlijk. eerst ronduit tegen zijn ouders te keer gaan en als ie dan wel zou gaan dan krijg je toch eht idee dat ie bang is voor zijn zussen. en das natuurloijk dan behoorlijk sip.

nou de tandjes die hebben de hele nacht geschreeuwd hoor hij besluit er 4 tegelijk te krijgen. pff word nog wat dus vandaag.

gr

8. citta

citta Fanatiek lid

10 nov 2007
    1.023
    0
    0
    rotterdam
    hoi

Ja dat is wel heel snel 4 tegengelijk tandjes

Ja dat is ook lullig van hun ja groot feest en nog nix geven en ook niet toen met de entree
    en dan de voeten op tafel
    zeker raar ja

nou ik heb mijn vent eindelijk zover dat ik moet bellen want sdat durf hij weer niet
    maar in iedergeval ga ik volgende week bellen want dan is zijn broer zijn kind jarig en dan vertel ik erbij dat wij er mee stoppen dus ben benieuwd hoe hij er op gaan reageren
    het word vervolg !!!!!

Liefa Citta

9. citta

citta Fanatiek lid

10 nov 2007
    1.023
    0
    0
    rotterdam
    nou daar ben ik weer
    ik heb mijn stoute schoenen aan gedaan en opgebelt naar mijn zwager om het te vertellen dat wij ermee stoppen
    maar hij deed er wel nuchter over en hij zei niet veel
    dus wij zijn er nu helemaal er van af
    maar wat ik niet snap is als mijn schoonzus mij zou bellen en vertellen dat hun ermee stoppen enz
    dan zou ik nog even mijn broer bellen om te vragen wat er nou precies aan de hand is of wat dan ook
    mar hij bel niet even zijn broer ( mijn man ) op nee helemaal nix
    dat vind ik toch wel vreemd
    en over 2 maanden dan is mijn man zijn nichtje jarig
    maar dan bellen wij niet meer op om te zeggen dat wij emee gestopt zijn want dat heeft zij nu wel gehoort van haar broer waar we tegen gezegt hebben likt mijj
    want zij is op die verjaardag geweest
    en heeft heus wel gevraagt van he waar zijn die en die lijkt mij wel

ach maak me er niet mer druk om wij zijn in iedergeval er vanaf JOEPPIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE wat VOELT dat GOEDDDDDDD

liefs Citta

10. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    zo goed van je hoor, en voelt lekker he die opluchting geen verplichtingen meer waar je toch al geen zin in had. das altidj fijn.

11. citta

citta Fanatiek lid

10 nov 2007
    1.023
    0
    0
    rotterdam
    hoi

ja het leek wel of er een grote zak aardappelen van mijn rug afgegleden werd

liefs Citta
    zo lekker gevoel gewoon

Deel Deze Pagina