Proberen jullie al je dromen / wensen uit te laten komen?

Discussie in 'De lounge' gestart door Paris91, 5 sep 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cowgirl80

cowgirl80 VIP lid

28 jul 2010
    7.990
    6.741
    113
    zuid-holland zuid
    Dat zei mijn oma ook altijd over mij... en ik was het helemaal vergeten totdat ik dit las. Bedankt voor het ophalen van de mooie herinnering!

maartje84 vindt dit leuk.
  2. Tal1987

Tal1987 Actief lid

18 jul 2012
    117
    41
    28
    NULL
    NULL
    Ik heb heel veel dromen, heel wat zijn al waargemaakt (door mijn eigen wil, maar soms ook door geluk), maar heb ook nog veel dromen voor de toekomst. Ik ga zeker proberen ze waar te maken, maar tegelijkertijd denk ik ook dat een mens alleen maar gelukkig kan zijn als hij nog wensen en dromen heeft. Als je alles hebt bereikt denk ik dat je leven ook geen doel meer heeft/je verloren loopt omdat je niet meer weet wat nog na te streven. Dus ik hoop dat ik ook altijd dromen ga blijven hebben, en er af en toe eentje waar kan maken.

Mijn lijstje:
    -Bachelordiploma halen (check)
    -Samenwonen (check)
    -Huis bouwen (check)
    -Trouwen (check)
    -2 kindjes voor ik 30 was (check)
    -Eigen bedrijf (check)
    -Huis verkopen met winst (check)
    -Groter huis kopen met grote tuin voor de kindjes (check)
    -Zaak verder uitbouwen/laten groeien en een bedrijfspand achter ons huis zetten en nog meer activiteiten kunnen aanbieden (liefst samen met mijn man)
    -De wereld zien (we hebben al wel wat reizen gemaakt, maar wil er nog veeeel doen..wil heel graag naar Australië, Amerika en Canada)
    -Kindjes hun talenten zien ontwikkelen (elke dag steeds meer...)
    -een huis in Frankrijk of Spanje kopen
    -misschien zelfs wel een b&b in het buitenland beginnen
    -oud worden met mijn man
    -gezond zijn
    -genieten van het leven

3. Elinetjeee

Elinetjeee Niet meer actief

Mijn grootste dromen van klein meisje af aan zijn trouwen en een gezin worden. Naja vorig jaar getrouwd en nu 6 weken zwanger :) tot nu toe lijkt mijn droom uit te komen ♡

Deel Deze Pagina