Buikpijn daardoor onzeker

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Joanne92, 25 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joanne92

Joanne92 Fanatiek lid

28 sep 2014
    1.001
    2
    0
    Hoi allemaal ben nu 11 weken en 1 dag volgens mijn laatste echo. De kleine was heel druk en in orde ook het hartje was goed donderdag moet ik weer omdat het meten moeilijk was omdat hij/zij druk was.
    Nu heb ik echt sinds vamdaag weer veel buikpijn. Net alsof je ongesteld moet worden.. Hier word ik echt heel onzeker van! Om me heen hebben zwangere er niet veel last van vandaar dat ik het hier vraag. Is het normaal dat die zeurderige buikpijn echt pijn doet? En bij 11 weken? Hoelang houd dat aan en is het niet ernstig? Kan noet wachten tot ik mijn kleine weer zie want als je denkt dat je je niet meer zorgen maakt krijg je wr wel weer een kwaaltje voor terug!

2. Joanne92

Joanne92 Fanatiek lid

28 sep 2014
    1.001
    2
    0
    Niemand? :(

3. Danie1991

Danie1991 Actief lid

18 aug 2014
    449
    0
    0
    heb hier geen ervaring mee, maar als je onzeker bent kun je altijd vk bellen. ik heb veel in onzekerheid gezeten omdat ik niet zo goed durfde te bellen en ze hebben mij dan nu ook heel erg verzekerd dat het niet erg is, want daar zijn ze voor.
    dus ze gewoon ff bellen en voorleggen. komt vast helemaal goed :)

4. Molky

Molky Actief lid

8 jun 2011
    143
    0
    0
    Door de stress krijg je nog meer buik pijn.
    Ik herken het, nu al 2 weken ben nu 7,5 week zwanger.
    Alles was goed op de echo, hartje klopte.
    Ik ben onder controle in ziekenhuis en heb vaker een echo.
    Ze vertelde mij dat je vanaf 6 weken erg veel buik pijn kan hebben door het groeien van je baarmoeder.
    Als je zo ongerust bent kun je altijd bellen!
    Misschien een idee om een doptone te kopen?
    Hiermee kun je thuis het hartje luisteren.
    Als je rustiger wordt wordt de pijn minder.
    Ik ga vaak op bed met elektrische deken aan en kruik op mijn buik. Dat helpt heel goed. Ook neem ik paracetamol zetpil 500 mg als het echt niet te doen is.
    Succes! En ..bellen als je niet vertrouwd... is heel normaal!
    Liefs.

5. Joanne92

Joanne92 Fanatiek lid

28 sep 2014
    1.001
    2
    0
    Dankjewel ik had in het begin ook vaker zeurderige buikpijn tijdje weggeweest nu 11 weken en idd weer erg last het lijkt op menstruatieoijn en daardoor us het zo stressvol ik bel anders morgen wel even. Vind dat altijd zo mutserig om te bellen. Op internet lees ik idd overal groeien van d'r baarmoeder kan ook kloppen ben ook smal van mezelf. Moet ook enorm veel plassen..

6. jes12

jes12 Bekend lid

2 jan 2014
    888
    91
    28
    Menstruatiepijn is groeipijn van de baarmoeder.
    Ik heb het heel veel gehad en nu nog steeds regelmatig!
    eigenlijk is het dus een goed teken dat de boel aan het groeien is.
    Ik snap je onzekerheid, het voelt bij mij ook vaak alsof ik ieder moment een bloeding krijg.
    Maar mijn verloskundige zegt me iedere keer weer dit is echt groeipijn en niks om je zorgen over te maken!!

7. Bizzy

Bizzy Fanatiek lid

30 okt 2007
    2.828
    2
    36
    thuisblijf moeder
    rotterdam
    Ook gehad en nog steeds wel eens als ik te druk bent geweest.
    Krampen ook bijna dagelijks vooral in de ochtend na het ontbijt.
    Buiten je groeiende bm worden je darmen ook behoorlijk lui van die hormonen en later opzij geduwt.
    Kan ook behoorlijk wat buikpijn opleveren.

8. Picasso91

Picasso91 Bekend lid

4 sep 2013
    955
    0
    0
    Ik had ook erge buikpijn, ook vrij lang nog geloof ik. Als rond 11 weken de echo goed is ben je al ern heel eind hoor. Menstruatiekrampen is idd wss groeiende bm. Als het erger is na plassen zou je ook nog ff urine kunnen inleveren bij huisarts, ik bleek met 34 weken voor het eerst in mn leven blaasontsteking te hebben. Tijdens zwangerschap heb je daar soms geen duidelijke klachten bij..

Deel Deze Pagina