Dat alles zo goed gaat en dat je al zo ver bent gekomen??? Er is ook zeker genoeg om over te klagen, maar gewoon even dankbaar zijn voor het gezonde wondertje in mijn buik en gezonde zwangerschap, mag ook wel eens!!!
Toen iedereen om mij heen zwanger werd en ik niet, dacht ik altijd, die vrouw moet toch de hele dag gelukkig zijn en in de wolken lopen. Zwanger worden/zijn was op dat moment alleen maar een verre droom van mij, wat maar een hele kleine kans zou zijn dat de droom werkelijkheid zou worden. (Mijn ex was niet vruchtbaar en ik heb het pcos syndroom) Nu ben ik spontaan ( heel veel afgevallen en een nieuwe partner) zwanger geraakt. En kan het nu nog steeds niet geloven!! Durf het ook niet echt te geloven, maar die hele dag in de wolken dat is niet hoor, soms sta ik er even niet bij stil dat ik zwanger ben, dit omdat ik nog niet echt een buikje heb ed, maar oooooh wat ben ik dankbaar en blij!!
Ja ik heb ook echt veel geluk gehad, realiseer me dat heel goed. Een geweldig zoontje, nu zwanger van een meisje en het was direct in ronde 1 raak. Wat kun je nog meer wensen?
hier ook! Wij zijn lang bezig geweest en nou verwachten wij een dochter! het overgeven en misselijk zijn neem ik voor lief!!!!! 💕
Ik ben zo onbeschrijfelijk dankbaar voor wat er in mijn buik mag groeien. Elke week denk ik jeetje zo ver al en dat alles nog steeds goed mag gaan soms zelfs een beetje ongeloof dat het nog steeds goed gaat. Ik ben zo ongelofelijk blij dat ik dit mee mag maken
Ik ben ook ontzettend dankbaar! Ik ben zelf al de hele zwangerschap ziek, maar ons kindje doet het super en schopt en draait vrolijk door in mijn buik. Wat heerlijk!
Na 4 jaar mmm een mooie gezonde dochter. Nu in verwachting van ons tweede meisje. Ondanks dat ze niet 100% gezond is (linker nier zit in hasr bekken en vol met cystes) Ben en blijf ik dankbasr voor alles
Ik ben heel dankbaar dat ik een lieve vriend heb gevonden waarmee ik al één lieve, en straks twee prachtige zonen mee heb. Ik was heel bang dat het hebben van een gezinnetje mij niet gegund was. Ik vier de vooruitgang in levensvatbaarheid en bijv de goede 20 weken echo's. Maar het meeste vier ik toch wel het moment dat de zwangerschap erop zit en ik de kleine in mijn handen heb. Kan zien, knuffelen, verzorgen, het eerste lachje, de eerste keer papa/mama, etc.
Ik besef gewoon nog steeds niet dat ik zwanger ben! Ook ik ben ontzettend dankbaar, dat ik al gezonde kinderen heb. En het nu nog een x mag meemaken! Dat had ik nooit verwacht. Daarvoor ben ik ook vooral dankbaar. Nu kan ik alleen maar hopen op een goede echo.
Ik geniet nu met volle teugen! Na 5 jaar, 50 kg afvallen, geen noemenswaardige klachten en 6 iui's ben ik ontzettend trots en blij met ons wondertje in mijn buik ❤
Ik ben na 2 miskramen ook dankbaar dat ik nu zo ver ben.. kan het soms nog nie geloven dat ik egt een klein meisje in mijn buik heb komt denk ik ook omdat ik nog niks voel (waar ik me wel zorgen om maak)
Ik ben zo dankbaar dat ik ons kleine meisje mag dragen. Blijft zo bijzonder! Ik geniet vollop😍
Ik mag niet klagen dus vlieg lekker verder op mijn zwangere wolk. Heerlijk dit. Gun iedereen dit helaas werkt de wereld niet zo.
Ik ben ook zo dankbaar. Een heerlijke zwangerschap gehad, een relaxt verlof, een voorspoedige bevalling en nu een heerlijk gezond ventje aan mijn borst. Zo bijzonder!
Wij hebben 22 maanden moeten wachten en o my wta zijn wij dankbaar!! dankbaar dat het ons gegund is en dankbaar dat ze tot nu gezond mag zijn!! Ondanks de harde buiken dankbaar dat ik straks moeder ben. Zo dankbaar!
Hier ook dankbaar dat ik nog 1 keer zwanger ben na een rampjaar op dat gebied in 2014. Kan niet wachten totdat we hem in de armen mogen sluiten (al mag hij nog wel een week of 6 lekker in mijn buik blijven zitten)
Wat een lief topic dit! Ik voel mij ook echt dankbaar en gezegend. Ondanks dat de zwangerschap niet makkelijk verloopt. Wij zijn in verwachting geraakt na ongeveer een half jaar en vinden dat best snel. Het is allemaal helemaal niet vanzelfsprekend dat het lukt en daardoor voel ik me echt een geluksvogel. Als bij controles weer uitkomt dat ons kleintje het goed doet en keurig op schema ligt. En ik denk dat straks na de geboorte de ontroering en dankbaarheid mij helemaal overvalt wanneer ik haar in mijn armen mag houden.
Aaw! Wat een leuk topic! Even wat positiefs inderdaad! Ik ben ook heel dankbaar, na 3 miskramen achter elkaar heb ik tot nu toe echt een heerlijke zwangerschap! Ik voel mijn kleine kereltje lekker trappelen in mijn buik, daar word ik zo gelukkig van. Ik ben ook volop aan het genieten!