Ja, je beantwoord een paar vragen en dan zeggen ze wat ‘t beste bij je past. En je kunt altijd nog wisselen
Ook zonder dat je het in de magnetron doet is het erg lekker! Hier nemen we (kinderen ook) regelmatig appel met kaneel. Ik doe het nooit in de magnetron.
Een dieet met twee blokjes chocolade?? Ohh man o man! Ik zou beginnen met twee blokjes op een schaaltje. Reep terug in de kast. Kastdeurtje dicht. Ik zou met dat schaaltje naar de bank lopen en dat dan lekker opeten. Daarna als dat schaaltje leeg zou zijn zou ik opstaan naar de keuken. Keukenkastje openen, chocolade pakken, weer twee stukjes afbreken, op schaaltje leggen. Restant reep terug in kast leggen, deurtje dicht doen en met die reep naar de bank lopen. En nadat ik dat ook opgepeuzeld heb, drie maal raden wat ik dan zou doen ———— Anyway, vandaag dag drie ‘handrem-op-vreet-gedrag’. Tot zo ver met succes!! Ontbijt: twee boterhammen met frambozenjam Tussendoor: klein schaaltje blauwe bessen Late lunch (tussendoor nl hardgelopen en daardoor was ik laat) een grote kom tomatensoep (vers gemaakt van niets anders dan groentes en bouillontabletten). Tussendoor: halve sinaasappel (gedeeld met kind) Tussendoor tijdens koken een paar radijsjes Diner: Nasi van amper rijst, veel groente en ei en een berg salade (ijsbergsla, tomaat, radijs, komkommer en een dressing van een beetje yoghurt en een beetje frietsaus. En drie maal hoera voor mezelf: kinderen hebben een ijsje genomen, ik niet! tussendoor veel water gedronken, 1 glas slappe ranja en bekers thee. Nu zit ik op de bank en luister ik naar mijn maag. Ik ontdek nu echt dat ik de afgelopen tijd echt uit verveling/gewoonte zakken chips en Franse kaasjes heb gepakt. Mijn maag is nog goed gevuld van de warme maaltijd. Restje salade heb ik in een bakje in de koelkast gezet voor dat ik vanavond snaaizucht zou krijgen. Ik moet nu niet aan dat bakje denken, zit nokkievol maaaaar met dit gevoel in maag trok ik de afgelopen periode gerust nog een zak chips open PS: stappenteller heeft van 10.00 tot 12.00 uur aan de oplader gelegen, desondanks 13.604 stappen tot zo ver. Sporten: 3 x 1 minuut geplankt Klein rondje hardgelopen (5.5 km) Ben echt nu heel trots (mis hier nu echt de spierballen smiley die wel op whatsapp zit )
@maartje84 ik ben waarschinlijk de enige vrouw die niet zo gek is op chocolade. Ik heb na die 2 blokjes dus nooit behoefte aan meer, maar neem het even voor de zoete trek. 2 blokjes puur. Met koekjes en snoepjes zou ik jouw manier volgen haha, maar die laat ik dus bewust liggen.
Whaha echt? Mijn favo snaai: - alle soorten chocoladekoekjes en gevulde koeken - alle soorten chocolade (maar niet van die vieze pure soorten) - toastjes, veel toastjes. Met alle mogelijke kaasjes, zolang ze maar stinken - dropjes - ijs (ben en jerry’s, chocodip, cornetto’s, speciale magnums (double caramel, kokosmagnum, etc. - chips! Maakt niet uit welke, als het maar chips is! en ik heb nog chips in huis, kaasjes in huis en ook een nieuwe pot chocopasta. Het idee van een maiswafel nu rijkelijk te besmeren met chocopasta... Ik denk dat ik zo maar naar bed moet gaan. Anders krijg ik spijt
Haha, ik lust bijna niks van wat je opnoemt, vooral geen gevulde koeken. Chips lust ik wel, maar kan ik net als cholocade laten liggen. Maar krijg wel zin in wat lekkers door je verhaal.. snel slapen gaan
Hmm. Calorieën tellen vind ik te lastig, dat hield ik maar een paar dagen vol, ww is makkelijker. Ik heb ook keto geprobeerd maar daar viel ik niets bij af (heb een schildklieraandoening waarschijnlijk daardoor).
Stappenteller had nog niet gesynchroniseerd met mijn telefoon, ik blijk niet 13.604 maar al 17.400 stappen te hebben gezet, whoop whoop!!
Hier kun je meer lezen over de andere plannen, heeft er mee te maken hoeveel je voor 0 punten kunt eten en hoeveel dagpunten je dan nog extra erbij krijgt. https://www.weightwatchers.com/nl/article/alles-over-mijnww De "taart" van de foto was onderstaand recept, maar je kunt dus alle fruitsoorten combineren. En als je ipv een smaakje magere kwark gewoon naturel gebruikt en deze op smaak brengt met gepureerd fruit wordt hij nog gezonder en minder punten. In de ww app staan ook magere appeltaart, cake en muffins recepten.
Ik vind dat je supergoed bezig bent! Vooral de avonden vind ik ook erg lastig, dus ga ik 22.00 uur naar boven
Dag 4, inmiddels 15.16 uur. Ontbijt weer met twee boterhammen met jam, lunch soep (restje van gisteren, alleen groentes en bouillonblokjes) en een banaan. Tussendoortje: schaaltje blauwe bessen. En nu hopen dat ik niets meer tussendoor ga vreten totdat we warm gaan eten. De zak chips in de voorraadkast roept mij.... ‘Maartje84... pak me dan, open mij en vreet mij leeg!!’ Vooralsnog negeer ik die gemene zak chips Slechts 5844 stappen tot zover. Ik moet straks maar ff in beweging komen Hoe gaat het bij jullie?
Bekijk het positief! Je hebt een spekje én een stukje chocolade gehad. Niet een hele zak spekkies én een hele reep chocolade. En al heb je dat wel gedaan maar breng je het hier iets positiever Probeer dat achter je te laten en weer met frisse moed verder te gaan. 1 (of meerdere misstappen) betekend niet einde verhaal maar weer een nieuw startpunt. Bij mij is het nu ff zo dat ik echt de knop om lijk te hebben gezet. Ja, die chips roept mij maar ik zou het zonde vinden om naar die zak chips te luisteren. Ik ben nu zo goed bezig. Ook jij kunt dit!! Als vreetzak Maartje84 dit kan, kan iedereen dit
Bedoel je mij? Ik zelf vind de avonden wel ietsjes minder lastig dan de middagen. Ik schep gerust met het avondeten twee keer op omdat ik goed vol wil zitten. Mijn maaltijden zijn sowieso altijd vegatarisch en het grootste gedeelte is groente. En als het dan ‘s avonds laat is vind ik het zonde om de dag te verpesten als ik al zo goed bezig ben geweest. Dat voelt voor mij als net voor de finish te stoppen met hardlopen ‘Even volhouden, anders moet je weer helemaal opnieuw beginnen’ zoiets zeg maar. Maar manlief doet niet met mij mee in mijn poging minder te snaaien. Hij eet zo een zak chips naast mij op. Dát vind ik wel lastig. Dus ik heb hem afgelopen week al opdracht gegeven op de losse stoel te gaan zitten ipv tegen mij aan te kruipen met die zak chips. Eenmaal de zak leeg mocht hij weer tegen mij aan kruipen hoor Maar anders is de verleiding om toch ff een graai (en nog 1, en nog 1, en nog 1.... ) te doen toch te groot. Maar het lukt mij dus goed om niet op te gaan staan voor snaai. Hihi trots